Gebruik van 3mmc

Tekaman

Newbie
Gebruik van 3mmc doe ik al een enige tijd(ben er niet trots op). Alleen heb ik wel eens dagen dat ik veel gebruik. Ik neem dan om het uur een lijntje. En dat begint dan in de ochtend. En dan voor of na het avond eten nemen ik de laatste. Ben alleen benieuwd of er mensen zijn hier. Die op de zelfde manier gebruik maken van 3mmc als dat ik doe. Zo ja wat is jou ervaring na een aantal dagen achter elkaar? Hoeveel en hoevaak maak je er gebruik van. Ik ben gewoon benieuwd. Je mag negatief reageren. Maar daar ben ik niet naar opzoek.

Ape

Badass junkie
Ik ben heel benieuwd naar het effect. Heb 2 capsules van 180mg liggen voor een leuke avond samen, maar weet niet zo goed wanneer te doen. Ik denk wachten op het verbod zodat er niet te makkelijk weer aan te komen is.

Heb jij niet last van cravings als je het snuift? En hoe voel je je de dag na gebruik?

Tekaman

Newbie
Ik ben heel benieuwd naar het effect. Heb 2 capsules van 180mg liggen voor een leuke avond samen, maar weet niet zo goed wanneer te doen. Ik denk wachten op het verbod zodat er niet te makkelijk weer aan te komen is.

Heb jij niet last van cravings als je het snuift? En hoe voel je je de dag na gebruik?
Ik vind 180 mg persoonlijk teveel. Ik heb zelf eens pellets(pillen) besteld 180mg. En die kwamen best hard aan. Vind snuiven wel fijner. Alleen wil wel altijd meer. Ik hou dan wel een uur aan. Maar weet zelf niet eens of dat normaal is. Met coke nam ik nog eerder om 20-25 minuten. Dus ben wel benieuwd naar ervaringen. En hoe ik me voel de volgende dag. Heb nooit echt last ofsow. Meestal voel ik wel energieker dan normaal.

Diablo69

Bewuste gebruiker
Gebruik van 3mmc doe ik al een enige tijd(ben er niet trots op). Alleen heb ik wel eens dagen dat ik veel gebruik. Ik neem dan om het uur een lijntje. En dat begint dan in de ochtend. En dan voor of na het avond eten nemen ik de laatste. Ben alleen benieuwd of er mensen zijn hier. Die op de zelfde manier gebruik maken van 3mmc als dat ik doe. Zo ja wat is jou ervaring na een aantal dagen achter elkaar? Hoeveel en hoevaak maak je er gebruik van. Ik ben gewoon benieuwd. Je mag negatief reageren. Maar daar ben ik niet naar opzoek.
Hoe trekt je lichaam dit? Ik had laatst 1x 200 gram en hele week gekke spierspanning en vermoeid . En wat brengt het je? Geen veroordeling maar nieuwsgierig

Paranoize.

Badass junkie
Standart elk uur een lijn 3mmc snuiven is niet oké
Niet om negatief te zijn, maar dat je/jullie t ff weten haha.
Dan wil je constant pieken maar de 3mmc stapelt wel op in je lichaam.
Dat is een overduidelijk kenmerk van misbruik als je dit dagelijks doet.
Tis geen coke wat maar 30/60min werkt
T effect duurt gwn 4-6 uur bij snuiven miss iets korter maar elk uur lijn snuiven is gwn willen pieken op het effect
Nogmaals niet om negatief te zijn just saying✌🏻

Levensgenieter🌈

Badass junkie
Ik vind 180 mg persoonlijk teveel. Ik heb zelf eens pellets(pillen) besteld 180mg. En die kwamen best hard aan. Vind snuiven wel fijner. Alleen wil wel altijd meer. Ik hou dan wel een uur aan. Maar weet zelf niet eens of dat normaal is. Met coke nam ik nog eerder om 20-25 minuten. Dus ben wel benieuwd naar ervaringen. En hoe ik me voel de volgende dag. Heb nooit echt last ofsow. Meestal voel ik wel energieker dan normaal.
Het effect duurt ongeveer anderhalf uur, dus na een uur bijsnuiven lijkt me gangbaar.

Je hebt nooit echt last van een kater zeg je. Dat komt wss omdat je in de ochtend weer begint met nemen en daarmee de kater maskeert.

3mmc werkt onder andere in op de serotonine, wat verantwoordelijk is voor je humeur, slaap en eetlust. Ik zou daar toch niet teveel mee fucken als ik jou was.

Voel je er wel nog genoeg van de tweede dag? Hoe is het effect dan? Ik heb na een paar keer dat ik het dan echt minder voel, alleen nog wat energie.

Hardcore_frk

Badass junkie
Ik vind het rotzooi. De eerste dag en eerste lijnen zijn super lekker. Daarna krijg je dit gevoel niet terug, hoe groot de lijnen die je snuift ook zijn.

Ik heb dit vorige week voor het eerst een aantal dagen misbruikt. Een aantal grammen erdoor heen gejast. Daarna heb ik nog dagen lang last gehad van een soort schokken in mijn lichaam. Een beetje vergelijkbaar met de brainzaps na MDMA misbruik, maar dan door het hele lijf (en dus ook hoofd).

Zeelanddude

Badass junkie
Tripreporter
De eerste dag en eerste lijnen zijn super lekker. Daarna krijg je dit gevoel niet terug, hoe groot de lijnen die je snuift ook zijn.
Datzelfde gevoel van die eerste lijnen krijg je niet terug inderdaad, na een tijdje doorhalen veranderd het effect van 3mmc naar een meer psychotisch effect oid.
Als je dat effect interessanter gaat vinden als het stimulerende effect.... dan kan er snel misgaan 🤐

Levensgenieter🌈

Badass junkie
Datzelfde gevoel van die eerste lijnen krijg je niet terug inderdaad, na een tijdje doorhalen veranderd het effect van 3mmc naar een meer psychotisch effect oid.
Als je dat effect interessanter gaat vinden als het stimulerende effect.... dan kan er snel misgaan 🤐
Wat voor psychotisch effect? Wat voel en zie je dan? Ik heb me weleens para gevoeld, en dat was na 1 avondje. Toen dacht ik, het word eens tijd om naar bed te gaan! Thuiskomende en denken 'ik neem nog een dikke bom'. Hmm.. beter van niet!

mitchieee

Wijs gebruiker
ik had laast 3mmc gedaan voor de 3de x , en begon om 10 savonds en wouw stoppen om 3 snachts, ik deed het ook snuiven (ik heb ook zeker om het uur bij snuiven’na me dosering gemaakt zat ik al vrij direct bijna te denken over de volgende dosis) en toen ik bij 3 uur kwam stelde ik het steeds een uur uit, tot het al 9 uur was en tog nie kon slapen, dus nam ik nog een goede lijn om door te gaan zo ben ik tot 5 uur in de middag doorgegaan,

Hardcore_frk

Badass junkie
ik had laast 3mmc gedaan voor de 3de x , en begon om 10 savonds en wouw stoppen om 3 snachts, ik deed het ook snuiven (ik heb ook zeker om het uur bij snuiven’na me dosering gemaakt zat ik al vrij direct bijna te denken over de volgende dosis) en toen ik bij 3 uur kwam stelde ik het steeds een uur uit, tot het al 9 uur was en tog nie kon slapen, dus nam ik nog een goede lijn om door te gaan zo ben ik tot 5 uur in de middag doorgegaan,
Je vergeet te vermelden dat je er vanaf 3 uur niets meer van gevoeld hebt.

Zeelanddude

Badass junkie
Tripreporter
Wat voor psychotisch effect? Wat voel en zie je
beetje lastig uit leggen maar ik zou het als ghost-modus beschrijven. Je lichaam schakelt steed verder over op automatische piloot oid. Je merkt dan pas hoe erg de mind het lichaam bestuurd. Je zit bijvoorbeeld op de bank en denkt: ik wil naar boven en vervolgens voel je jezelf naar boven lopen zonder er iets van te voelen. Of je wilt naar de badkamer en plots sta je in de badkamer.

Hardcore_frk

Badass junkie
beetje lastig uit leggen maar ik zou het als ghost-modus beschrijven. Je lichaam schakelt steed verder over op automatische piloot oid. Je merkt dan pas hoe erg de mind het lichaam bestuurd. Je zit bijvoorbeeld op de bank en denkt: ik wil naar boven en vervolgens voel je jezelf naar boven lopen zonder er iets van te voelen. Of je wilt naar de badkamer en plots sta je in de badkamer.
Het valt me ook wel op de 3-MMC echt een gigantische negatieve invloed heeft op je geheugen. Bijvoorbeeld echt veel meer dan benzo’s.

De Zeemeerman

Badass junkie
Tja ik zit er nu ook weer aan sinds vanmiddag, lekker snuiven en ongeveer 2 uurtjes wachten en ook een keer gebumpt. Ik was zo duf dus lekker opgepept en huishouden gedaan. T effect is vrij licht want laatst nog gebinged 😳 week geleden dus te kort tja
Ik heb de dagen erna hoofd als een lekke zeef idd. Eerste paar keer oraal was idd zalig daarna nooit meer zo sterk effect helaas missch als ik t een paar maanden kan laten liggen 😵

Laatst bewerkt:

Zeelanddude

Badass junkie
Tripreporter
Het valt me ook wel op de 3-MMC echt een gigantische negatieve invloed heeft op je geheugen. Bijvoorbeeld echt veel meer dan benzo’s.
mmm ja, opzich wel mee eens, of het dan door de 3mmc komt of slaaptekort durf ik niet te zeggen.
Zoizo (denk ik) als jeens in de maand of van mijn part 1x per 2 weken 0,5 gr oid gebruikt ondervind je dat probleem niet.
Met bingesessies waar 3mmc met een lopende band de neus ingaat, ga je dat wel merken,. KOrte termijn geheugen zoizo en lange termijn geheugen weet ik niet zeker. Zolang geleden kan ik niet herinneren :tonguewink:

Hardcore_frk

Badass junkie
mmm ja, opzich wel mee eens, of het dan door de 3mmc komt of slaaptekort durf ik niet te zeggen.
Zoizo (denk ik) als jeens in de maand of van mijn part 1x per 2 weken 0,5 gr oid gebruikt ondervind je dat probleem niet.
Met bingesessies waar 3mmc met een lopende band de neus ingaat, ga je dat wel merken,. KOrte termijn geheugen zoizo en lange termijn geheugen weet ik niet zeker. Zolang geleden kan ik niet herinneren :tonguewink:
Ja, ik merk wel dat ik 3-MMC alleen maar binge. Gelukkig pas sinds heel kort geleden. Maar het doet me zo erg aan coke denken. Alleen dan met de rush van MDMA.

Maar onder aan de streep is het het niet waard. Net zoals coke.

Sobien

Newbie
Hallo, ik gebruik nu al een tijd 3m en, nu 2 weken bijna iedere dag.
Verder nooit problemen gehad met het snuiven, alleen ik had net 35 minuten geleden een best groot sleutelpunt genomen, en toen kwam er een raar geluid en ik rookte verbrande haar of iets in die richting.

Iemand die iets weet?
Mvg

Zeehond

Badass junkie
Verder nooit problemen gehad met het snuiven, alleen ik had net 35 minuten geleden een best groot sleutelpunt genomen, en toen kwam er een raar geluid en ik rookte verbrande haar of iets in die richting.

Iemand die iets weet?
Mvg
Wat ik weet is dat dit helemaal mis gaat als je zo door gaat!!!
Je bent al aan het hallucineren..
Ik durf niet eens naar je doseringen te vragen….
3-mmc is geen stof voor dagelijks gebruik en het is ontzettend verslavend.
Er is weinig bekend over deze stof.
Stop nu het nog kan, want je rolt een verslaving in en je bent waarschijnlijk nog heel jong, dat wil je echt niet.
Ga niet dagelijks functioneel gebruiken.
Het kan een mooie aanvulling zijn bij een mooie gelegenheid, bij iets bijzonders.
Ga eerst terug naar 1x per maand, dat wordt al een hele opgave voor je, maar zet door.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!

Iemand die iets weet?
Mvg
3x dezelfde post in verschillende topics plaatsen is niet nodig en valt onder spammen.

Eik

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Tripreporter

Iemand die iets weet?
Mvg
3x dezelfde post in verschillende topics plaatsen is niet nodig en valt onder spammen.
@Sobien meerdere exact dezelfde posts in verschillende topics plaatsen valt inderdaad onder spammen en is tegen de regels. Kun je hier in het vervolg even rekening mee houden?

Blauweaap

Badass junkie

Iemand die iets weet?
Mvg
Je snuift en vervolgens staat je haar in de fik 😯?

Diablo69

Bewuste gebruiker
weet niet hoe je reukreceptoren zijn na zoveel snuiven maar misschien is dat niet helemaal soeps meer. Stop er mee! Heb het laatst 1x 150mg gedaan en daarna 3 dagen grieperig van dat spul. Dus stop ermee en ga een week lekker uitzieken dr van. Lichaam en geest lijken je nu te waarschuwen , altijd naar die twee luisteren

MaddMonkey

Badass junkie
Ik ben gewoon benieuwd. Je mag negatief reageren. Maar daar ben ik niet naar opzoek.
Heerlijk deze zin. Dit zouden we eigenlijk overal achter mogen plakken wat mij betreft.

Negatief zijn mag, maar doe het lekker in jouw eigen tijd en val mij er vooral niet mee lastig. :blush:

• Like
Waarderingen: Ape
Ik ben er wiekend aan verslaafd van vrijdag tot zondag. Ik gebruik rond de 10-15 g per wiekend ligt eraan wat ik uitspook. Soms heb ik zoon dag dat ik rond de 10 g binnenwerk. ben er zo aangewend dat ik rond de gram all nodig heb om echt wat tevoelen. All wel meerdere keren een overdosis gehad wat ook heeft geleid naar een psychose. Denk het langste achter elkaar wakker net aan 5 dagen was echt vreselijk. Ik probeer altijd weer dat ene gevoel tekrijgen maar die is niet meer echt tevinden. Op feestjes hou ik het vaak wat neter. Ik snuif lijnen ook om het half uur-uur . Ik mix het soms met drinken. En doe veel bommetjes. En ben er zeker niet trost op. Schaam mij er dood voor. Maarja ik doe het zelf.

Isaacie

Newbie
bij mij werkte het eerst 1 a 2 uur bij snuiven is gebruikelijk vgm maar nu werkt het 5 a 10 minuten????

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Ik ben er wiekend aan verslaafd van vrijdag tot zondag. Ik gebruik rond de 10-15 g per wiekend ligt eraan wat ik uitspook. Soms heb ik zoon dag dat ik rond de 10 g binnenwerk. ben er zo aangewend dat ik rond de gram all nodig heb om echt wat tevoelen. All wel meerdere keren een overdosis gehad wat ook heeft geleid naar een psychose. Denk het langste achter elkaar wakker net aan 5 dagen was echt vreselijk. Ik probeer altijd weer dat ene gevoel tekrijgen maar die is niet meer echt tevinden. Op feestjes hou ik het vaak wat neter. Ik snuif lijnen ook om het half uur-uur . Ik mix het soms met drinken. En doe veel bommetjes. En ben er zeker niet trost op. Schaam mij er dood voor. Maarja ik doe het zelf.

10 a 15 gram oer weekend?? Ik hoop een troll…

ik gebruik het nu elk weekend, ik vind het echt top spul maar het is hardstikke en hardstikke slecht voor je, ik merk ook dat ik nu dat ik me heel bangig voel ofzo en heel depressief, maar toch blijf ikt elk weekend kopen ik weet ook niet waarom het voelt gewoon zo goed en ja ben er ook niet trots op hoor echt niet.

Isaacie

Newbie
ik gebruik het nu elk weekend, ik vind het echt top spul maar het is hardstikke en hardstikke slecht voor je, ik merk ook dat ik nu dat ik me heel bangig voel ofzo en heel depressief, maar toch blijf ikt elk weekend kopen ik weet ook niet waarom het voelt gewoon zo goed en ja ben er ook niet trots op hoor echt niet.
hoe hou je het doordeweeks vol??

Bovenaan