Gebruik verloop op festival

Legend

Newbie
Hoi,

We gaan naar een festival en ik wil dan gelijk een halve pil xtc nemen en een uur later nog een kwart.
om vervolgens uit te trippen, wat zou betekenen dat dit allemaal rond 16:00 uur is uitgewerkt???
nu ben benieuwd als ik dan om 20:00 weer een kwartje a Halve neem zou ik dan nog iets van het gevoel kunnen krijgen behalve meer energie?
dus dit ipv verdeelt over de hele dag allemaal kwartjes.

Peppi en Coki

Bewuste gebruiker
Misschien dat je een beetje gevoel weer krijgt, maar dat zal niet zoveel zijn. Is niet heel erg lekker voor je hersenen trouwens.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Hoe laat neem je de eerste halve? Omdat je denkt dat het om 16.00 precies is 'uitgewerkt'?
Weet je hoeveel mg je pillen zijn? Het gaat niet om halfjes en kwartje eigenlijk maar om de hoeveelheid MDMA in je pillen. Teveel is niet leuk en geeft veel meer negatieve bijwerkingen dan een normale dosis. Ook is het heel slecht voor oa je hersenen om veel te nemen. Hoelang is het geleden dat je voor het laatst xtc hebt gebruikt? Het is het verstandigst om tussen elke keer MDMA (xtc) 3 maanden pauze te nemen.

MeejheM

Badass junkie
Wie is Exeptional Ingight?

Exceptional Insight is wel een member hier. Die heb ik niet gemist, maar das misschien persoonlijke voorkeur.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
MeejheM zei:
Wie is Exeptional Ingight?

Exceptional Insight is wel een member hier. Die heb ik niet gemist, maar das misschien persoonlijke voorkeur.
Ga je nou echt eerst Dunnetjes afzeiken op een spelfout en dan vervolgens ook nog EI? Lekker bezig hoor Meejhem... (dat was sarcastisch bedoeld voor de duidelijkheid)

Fool

Badass junkie
Legend zei:
Hoi,

We gaan naar een festival en ik wil dan gelijk een halve pil xtc nemen en een uur later nog een kwart.
om vervolgens uit te trippen, wat zou betekenen dat dit allemaal rond 16:00 uur is uitgewerkt???
nu ben benieuwd als ik dan om 20:00 weer een kwartje a Halve neem zou ik dan nog iets van het gevoel kunnen krijgen behalve meer energie?
Ik heb zelfs het voorgevoel dat je je vrij kut gaat voelen, om ongeveer 20.30. Dit lijkt me, simpel gezegd, een bijzonder slecht idee. :P

Bobsacamano

Badass junkie
Wat hij zegt...

Fool zei:
Legend zei:
Hoi,

Ik heb zelfs het voorgevoel dat je je vrij kut gaat voelen, om ongeveer 20.30. Dit lijkt me, simpel gezegd, een bijzonder slecht idee. :P

Waarom wil je meteen bij het begin van het feest beginnen?
Ik zou wat later beginnen met een halve of een kwart (ik begin zelf altijd met een kwart) en dan afhankelijk van hoe deze inslaat na 1 uur of 1,5 nog een kwartje bijnemen.
Zoals jouw opbouw zal het laatste kwartje vrijwel zeker veel negatieve effecten meebrengen zoals klapperkaak, hoofdpijn wanneer deze uit begint te werken en een dip.

En misschien jezelf is verdiepen in wat xtc/mdma precies met je hersentjes doet. Altijd slim en dan denk je misschien wel 2x na voor je in totaal een hele pil naar binnen jast van geen idee hoeveel mg.

MeejheM

Badass junkie
Brabantsmeisje zei:
Waarom wil je meteen bij het begin van het feest beginnen?
Ik zou wat later beginnen met een halve of een kwart (ik begin zelf altijd met een kwart) en dan afhankelijk van hoe deze inslaat na 1 uur of 1,5 nog een kwartje bijnemen.
Zoals jouw opbouw zal het laatste kwartje vrijwel zeker veel negatieve effecten meebrengen zoals klapperkaak, hoofdpijn wanneer deze uit begint te werken en een dip.

En misschien jezelf is verdiepen in wat xtc/mdma precies met je hersentjes doet. Altijd slim en dan denk je misschien wel 2x na voor je in totaal een hele pil naar binnen jast van geen idee hoeveel mg.

Daar ben ik het wel mee eens, 1 keer doseren vind ik het beste. Dan is het wel belangrijk dat je weet welke dosering je gebruikt.

Met het verschil tegenwoordig tussen verschillende pillen is laten testen echt noodzakelijk om veilig en onbezorgd van je pillen te genieten.

MeejheM zei:
Daar ben ik het wel mee eens, 1 keer doseren vind ik het beste. Dan is het wel belangrijk dat je weet welke dosering je gebruikt.

Met het verschil tegenwoordig tussen verschillende pillen is laten testen echt noodzakelijk om veilig en onbezorgd van je pillen te genieten.

Ja precies, of je een halfje/kwartje van een pil van 140 mg neemt of een van 240 is nogal een verschil. :tearsofjoy:
1-1,5 mg per kilogram lichaamsgewicht is een 'normale'' dosis. Al is het ook wel lastig om je daar aan te houden want ik met mn 55 kilo zit daar al behoorlijk snel aan :grin:

MeejheM

Badass junkie
Das best dun, kort of beide. je kan volgens mij in gevallen ook afwijken van die 1 tot 1,5 keer je gewicht als je erg klein bent. als je behoorlijk groot bent kun je dat beter niet doen dacht ik. Ik ben geen arts, dus zolang het goed bevalt niks veranderen...

Als je je spul laat testen, en je verder op je gezondheid en die van je vrienden let ben je in elk geval goed bezig.

Ik heb trouwens al een tijdje geen topics meer zien verschijnen met mensen die ontzettend veel gebruiken, of foute combinaties die dan fout aflopen... Hopelijk zoeken ze dat uit voordat ze eraan beginnen ipv hier achteraf informatie inwinnen of ze er niet in blijven hangen. Dat is wel fijn.

Bovenaan