gedroogde paddo

IlovetheWEED

Experimenterende gebruiker
ik heb nu 0.8 gedroogde mexicaanse paddo's en ben nu een ecuador paddo van 10 g aan het drogen... hoeveel gram gedroogde paddo's moet ik eten voor te kunnen trippen? grtz ilovetheweed

phy

Bewuste gebruiker
Het blijft me verbazen hoe vaak deze vraag gesteld wordt op het forum...
Maarja better safe than sorry denk ik dan

Gedroogd hebben paddo's ongeveer 1/10e van het gewicht van paddo's nat.

wil je dus trippen op 30 gram paddo's, dan neem je 3 gram gedroogd.

Phy

IlovetheWEED

Experimenterende gebruiker
ik heb vorige x een halve portie mexicaanse paddo's gegeten en vond dit redelijk zwak... op 20g truffels welke weet ik niet meer maar toen zat ik wel goed :grin: ik heb nu 1g droge mexicaanse ong. 7g natte en 2.5g droge ecuadorian's nu vraag ik me af of ik paddo's kan mengen??? ik ga het samen met enkele vrienden doen... hoeveel zou ik kunnen nemen denkje? als ik mijn visuals sterker wil? Grtzzz

phy

Bewuste gebruiker
man, hoe kom je aan dat soort aantallen??

ik heb zelf nooit gemengd, maar ik heb gehoord dat mensen het hebben gedaan om de effecten te mengen. Weet niet of dat ook zo werkt.

ik zou voor equadorian's gaan en daar nog 0,5 gram mexicaanse bij doen.

dan zit je op 3 gram
mexicaanse zijn visueel niet zo sterk, ecuadoriaanse zijn volgens mij wel visueeler. Vandaar.

Grappig trouwens, iedereen wil sterkere visuals. Zo werkt dat niet jongens :)
iedere trip is anders. Ik heb visuele trips gehad, filosofische trips, mentale trips noem maar op. op dezelfde plek, zelfde soort paddo's, zelfde mindset.

Enjoy :wave:

Paddo's zijn zeker te mengen!
Paddo's versterken elkaar als zij uit een anderen familie komen.

Als ik jou was zou ik dus de equadoriaanse paddo's nemen en daar inderdaad mexicaanse bovenop gooien.
Ik heb alle verschillende growkit's in mijn bezit gehad.
Mijn beste ervaringen zijn van de McKennais & equadoriaanse.

En pak alles tegelijk, niet in verschillende ettapes.
Ook zou je kunnen proberen thee te zetten.
Dit zal de werking veel abrupter maken en je zult heftiger en vlugger van trippen.
Dit zal wel enigzins de trip duur in korten.

Veel plezier!

Bovenaan