gedroogde paddo's snuiven????

Doodkapje

Wijs gebruiker
Weer een geweldige paddo-vraag die ik liever apart post in plaats van onder alles wat je over paddos wilde weten.

ik hoorde van een maat van me dat ie vroeger wel is gedroogde paddos snoof. eigenlijk de stofresten van gedroogde paddos zal ik maar zeggen.
hij zei dat je daar ook lekker van tript.

iemand hier ervaring mee????

azgaza

Badass junkie
Geen ervaring mee; ik weet ook niet of het werkt, als je pure psilocybine hebt zou je dat denk ik wel kunnen snuiven; omdat het zo ook in je bloedbaan komt.. maar ik weet niet of je letterlijk paddo's kan snuiven, het lijkt me eerlijk gezegd nog al vies.

Patrick a.k.a Spaceface

Bewuste gebruiker
Waarom zou je die ranzige dingen in vredesnaam willen snuiven... Eet ze gewoon op of zet er thee van, mocht je niet sterk genoeg vinden gooi er ff twee portie's achteraan heb je in ieder geval genoeg gehad voorlopig :rolleyes: :wink: .

Doodkapje

Wijs gebruiker
jaja gewoon de mogelijkheden aan het nagaan. zou toch kunnen dat mensen dat deden? er zijn ook mensen die mdma kristallen snuiven wat ook niet aan te raden is....

Doodkapje

Wijs gebruiker
nou hoe weet je dat nou als je het nog niet gedaan hebt? en sommige mensen vinden paddos helemaal niet ranzig... maar goed ik begrijp je mening wel.

azgaza

Badass junkie
Via experimenteren worden wel ontdekkingen gedaan, als niemand had geëxperimenteerd hadden we nu veel minder geweten.. dus wat dat betreft.. Maar toch zou ik niet zo snel paddo's snuiven.

deadlock

Badass junkie
Patrick a.k.a Spaceface zei:
Hehe gedroogde paddo's zijn over het algemeen toch wel echt ranzig, maar idd het zou spacey effecten kunnen hebben ben benieuwd :grin: .

Good night :wave:
Hallo ervaringsdeskundige.....

:wink:

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
Denk eens logisch na.

In paddo's zit de werkzame stof, deze stof komt vrij in je mond doordat speeksel de buitenkant van de paddo's afbreekt (samen met kauwen) en dus de stof vrijkomt.

Dan slik je hem af waar maagzuren de paddo verder verpulveren en zo de stof vrijkomt.

Na mijn mening beschikt je neus, noch je neusslijmvlies niet over de capaciteit om de paddo's af te breken en de stof vrij te laten komen.

Dit is dus mijn logische redenatie, praat ik poep of kan iemand zich hierin vinden en misschien beter onderbouwen ?

MindTraveler

Belezen gebruiker
daarbij lijkt het me ook niet echt haalbaar om gedroogde paddo's te snuiven. Voor het beste effect moet immers de hele portie in 1x binnen, en ik zou in ieder geval bijvoorbeeld geen 3gr gedroogde mexicaanse paddestoelen willen snuiven :P je mag het van me proberen maar ik kom de kots niet opruimen voor je :P

Wat je wel kunt proberen eens op zoek te gaan naar een manier om een extract te maken zodat je minder moet snuiven. maar dat is denk ik redelijk moeilijk aangezien het om een onstabiele stof gaat... ik zou zeggen probeer het en als het geen effect had dan heeft Psycho_Chrono dus gelijk over maagzuren etc.

azgaza

Badass junkie
Psycho_Chrono zei:
Denk eens logisch na.

In paddo's zit de werkzame stof, deze stof komt vrij in je mond doordat speeksel de buitenkant van de paddo's afbreekt (samen met kauwen) en dus de stof vrijkomt.

Dan slik je hem af waar maagzuren de paddo verder verpulveren en zo de stof vrijkomt.

Na mijn mening beschikt je neus, noch je neusslijmvlies niet over de capaciteit om de paddo's af te breken en de stof vrij te laten komen.

Dit is dus mijn logische redenatie, praat ik poep of kan iemand zich hierin vinden en misschien beter onderbouwen ?

Dat dacht ik eigenlijk ook; mara de stof zelf zou je wellicht wel kunnen snuiven als je psilocybine poeder hebt ofzo.

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
ja pure Psilocybe of Psilocybine extract, dan misschien wel omdat het lichaam dan de 'huls' niet hoeft af te breken (in dit geval de neus)

Doodkapje

Wijs gebruiker
we'll see. ik probeer het gewoon een keer en kijk wat het geeft.
en wat 3 gram in 1 keer betreft, ik kan al flink trippen van 1 klein paddestoeltje...

BUBBLEPUNK

Belezen gebruiker
Paddestoelen snuiven

Ja ik kan u mede delen , ik heb al eerder de sporen van mushies en het gepulverde van mushies gesnoven, en idd bij ons had dat wel effect - wel niet hetzelfde effect dan dat je ze zou kauwen, mor toch ge voelt je er lichterig tripperig van, en intense kleuren zien.
En ge hebt mensen die driekt reageren van bwah nee, zoiets goor doe je toch niet, maar weet zeker : 't zijn diegene die dat het hardste roepen die het eerstes zullen uitproberen.
Trouwens en wie niet probeert, die niet weet!

azgaza

Badass junkie
Re: Paddestoelen snuiven

BUBBLEPUNK zei:
Ja ik kan u mede delen , ik heb al eerder de sporen van mushies en het gepulverde van mushies gesnoven, en idd bij ons had dat wel effect - wel niet hetzelfde effect dan dat je ze zou kauwen, mor toch ge voelt je er lichterig tripperig van, en intense kleuren zien.
En ge hebt mensen die driekt reageren van bwah nee, zoiets goor doe je toch niet, maar weet zeker : 't zijn diegene die dat het hardste roepen die het eerstes zullen uitproberen.

Tenzij je de chemische feiten nagaat en concludeert dat het aan de hand van de logica onmogelijk is, natuurlijk.

Ellesdee

Badass junkie
Re: Paddestoelen snuiven

azgaza zei:
BUBBLEPUNK zei:

Tenzij je de chemische feiten nagaat en concludeert dat het aan de hand van de logica onmogelijk is, natuurlijk.

:tearsofjoy:

Doodkapje

Wijs gebruiker
nog een paar daagjes geduld en mijn golden teacher's arriveren.
dus zolang zal het dan ook duren voor ik het weet...

sjaartrol

Bewuste gebruiker
Psycho_Chrono zei:
Denk eens logisch na.

ge hebt gedeeltelijk gelijk...

maar psilocybine wordt omgezet in psilocine in het lichaam. en sommige paddos bevatte veel meer psilocine dan psilocybine, dus die zoude dan nog wel snuifbaar zijn imo.

azgaza

Badass junkie
Dan zxou het logisch te verwachten zijn dat je een verminderde werking zou krijgen dan bij eten maar dat het misschien wel enig effect heeft, een heel klein beetje. Als ze heel sterk zijn teminste.

Doodkapje

Wijs gebruiker
het komt zowiezo in mijn maag uiteindelijk hoor... zoals met speed ook het geval is als je eens goed snorkelt. en ik heb het idee dat het misschien wel op de zelfde manier kan werken zoals suppos in de darmen.

Doodkapje

Wijs gebruiker
en nu bedenk ik opeens dat dat kauwen misschien wel nodig is om meer maagsappen aan te maken zodat het goedje uberhaupt wel kan verteren .. maar da's misschien helemaal onzin :grin:

azgaza

Badass junkie
Je weet het zeker als je het uittest. Ik ga het zelf niet testen, heb nog nooit iets gesnoven en ben het ook niet van plan.

deadlock

Badass junkie
speed snuiven/speed slikken....

nuff said.

Ik zeg niet dat het zo is, maar dat het me mogelijk zou kunnen lijken...

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
deadlock zei:
speed snuiven/speed slikken....

nuff said.

Ik zeg niet dat het zo is, maar dat het me mogelijk zou kunnen lijken...

Je vergeet 1 ding. Speed is al meteen de werkende stof die opgenomen word in het neusslijmvlies. Je hoeft speed niet eerst te kauwen voordat de werkende stoffen vrijkomen zoals bij paddos wel het geval is. Speed is al meteen de werkende stof.

Zou je dus een PUUR Psilocybine extract snuiven zou het wel kunnen, omdat pure psilocybine door het neusslijmvlies kan worden opgenomen.

De 'stengel' van de paddo is de huls waar de psilocybine inzit, door te kauwen doorbreek je de stengel en komt de stof vrij. Vandaar dat goed kauwen redelijk belangrijk is bij paddo's.

Doodkapje

Wijs gebruiker
wel ik krijg er toch genoeg dus kan gerust wel een beetje experimenteren met men paddos.

ik flikker er gewoon ene in de koffiemolen maal het tot poeder en leg er een lijn van zoals met speed. werkt het niet spoel ik men neus uit, werkt het wel komt er een tripreport.

azgaza

Badass junkie
Dat zou betekenen als je het heel goed fijn maakt;d us in de koffiemolen bijvoorbeeld, dat je hetzelfde effect hebt als kouwen en dat de stof in je bloed opgenomen kan worden, dan zou het moeten werken, maar ik denk wel ten minste verminderde werking.

Maar succes ermee doodkapje.

BUBBLEPUNK

Belezen gebruiker
Hallo leest allemaal eens goed naar mijn reaxie hier, ik heb al geprobeerd paddo's te snuiven en idd is niet dezelfde zwaar uitwerking als ze te kauwen, maar toch heb je er lichterig effect van!

BUBBLEPUNK

Belezen gebruiker
Zo Zo er komen nogal reaxies op de topic dat geplaatst is of paddo's te snuiven zijn. Ik vind het een beetje stom dat er zijn die beweren dat het niet zou kunnen want dan komen ze met de uitleg af, van speeksel e.d. Grootste bullshit, ik heb al eerder gedaan en idd ge hebt er een licht tripeffect van en wat ge trouwens ook kunt met mushies, is ze mee tussen uw joint draaien, heb ik ook al eerder gedaan, gewoon gedroogde mushies in kleine stukje mee tussen je weed en tabak leggen en roken maar en daar heb je ook effect van.
MAAR IDD NIET HETZELFDE ZWARE TRIPEFFECT DAN DAT JE ZE ZOU KAUWEN OF IN THEE DRINKEN? MAAR TOCH SNUIVEN OF ROKEN VAN PADDO'S HEEFT OOK EFFECT!

azgaza

Badass junkie
Roken kan niet. Psilocybine gaat al langzaam stuk vanaf 40 graden, en een joint brand met meer dan 200 graden, je psilocybine wordt afgebroken voordat het je longen berijkt.
Ik zeg nog maar een woord: placebo.

sjaartrol

Bewuste gebruiker
azgaza zei:
Roken kan niet. Psilocybine gaat al langzaam stuk vanaf 40 graden, en een joint brand met meer dan 200 graden, je psilocybine wordt afgebroken voordat het je longen berijkt.

lol voor de fucking tienduizendste keer: psilocybine gaat nie kapot bij 40 °C

het oxideert wel, maar dat gaat nie zomaar in 1,2,3 en zelfs nie op teperatur van 200°C

Patrick a.k.a Spaceface

Bewuste gebruiker
sjaartrol zei:
azgaza zei:

lol voor de fucking tienduizendste keer: psilocybine gaat nie kapot bij 40 °C

het oxideert wel, maar dat gaat nie zomaar in 1,2,3 en zelfs nie op teperatur van 200°C

quoted 4 life :stoned:

Dissonant

Bewuste gebruiker
Ik ken ook iemand die paddo's rookt, en hij blijft het toch doen, dus er moet wel iets aan zijn.

Maar ik kan me wel voorstellen dat je zo heel veel werkzame stoffen verspilt.

sjaartrol

Bewuste gebruiker
het is idd zo dat ge er wel iets van voelt (paddos roken) maar veel minder, en ge zult ook nooit echt trippen, ge blijft ff hange in het stadium van den kick-in...

Doodkapje

Wijs gebruiker
nee ik heb ze nog niet... boehoe
en na al die hype hier... ik weet niet of ik het nog wel doe.
ik begin een beetje terug te krabbelen... hihi :grin:
ik ga het eerst eens bekijken...

Radeon915

Wijs gebruiker
Tripreporter
Maar waarom zou je in godsnaam gedroogde paddo's willen snuiven? Bij speed heb ik al 2 uur zo'n vieze geur in me neus, en als ik alleen al de geur van gedroogde paddo's ruik ga ik al bijna over m'n nek, laat staan dat ik het zou snuiven :kots:

Ik zou ze gewoon opeten als ik jou was, dan weet je ook in iedergeval zeker dat het werkt.

Paddo's snuiven.. het idee alleen al.. bweughh

Bovenaan