gedroogde paddo's vs verse paddo's

L

Lid 6909

Gast
Hallo,

Wat is nou eigenlijk precies het verschil hierin, ik heb volgens mij op gedroogde paddo's nog nooit visuals gehad, alleen maar keiharde mindtrips.

Hoe denken jullie hierover, ik dacht eigenlijk dat alleen het vocht uit de stoeltjes waren, en dat het verder gewoon hetzelfde moest zijn?

peace

TrippyShit

Badass junkie
Volgensmij is het gewoon hetzelfde al moet ik zeggen dat ik van de 2x gedroogde ook maar 1x visuals had. Toen had ik ze zelf laten drogen. Werkte meer dan prima. Ik heb volgensmij wel is gelezen of gehoord. Dat 1 van de 2 actieve stofjs in paddo's verdwijnt als je ze laat drogen. Als dit waar is, zou dat de reden zijn waarom gedroogde paddo's een wat ander effect geven. Je kan namelijk ook een stof uit de paddo's extraheren als kristallen. Gaat heel makkelijk met alcohol. Dit geeft ook een ander effect dan gewoon paddo's eten. Minder/geen mindfuck, geen eventuele misselijkheid etc.etc.. Waarschijnlijk haal je dan 1 van de stofjes eruit. Waren psylocine en spylocibine als ik het goed schrijf. En de 1e zorgt VOLGENSMIJ meer voor de mindfuck. Kan het ook totaal mis hebben, verbeter me dan :P Maar volgensmij zat het zo..

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Paddo's bevatten de stoffen psilocybine en psilocine. Psilocine is een stukken ontstabielere stof dan psilocybine. Psilocine breekt daardoor af als het wordt gedroogd, maar psilocybine gaat wel even mee als het gedroogd is.

Psilocine is ook 1,4 maal zo sterk als psilocybine. Dus beter eet je ze gewoon vers voor de betere resultaten :) .

C r Y p S

Newbie
Ik heb altijd begrepen dat als je paddo's wilt drogen, het van belang is het droogproces zo snel mogelijk te laten verlopen. Hoe langer het drogen duurt, hoe meer werkzame stof je kwijtraakt. Maar uiteraard moet je paddo's ook weer niet aan hoge temperaturen blootstellen. Een ventilatortje en een iets hogere temperatuur dan kamertemperatuur helpen het droogproces, evenals een omgeving met lage luchtvochtigheid (bijv. een droogbox, waarin van die droogkorrels liggen - die dan weer niet in aanraking moeten komen met je paddo's natuurlijk). Op shroomery is hier veel meer over te vinden.

L

Lid 6909

Gast
psilocybine . verdwijnt niet of haast niet tijdens het drogen
psilocine. verdwijnt grotendeels tijdens het drogen

oftewel soorten met haast geen psilocybine moet je niet drogen, want dan hou je niks over.

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Angramar Temenos zei:
En wat is het verschil tussen psilocine en psilocybine in het effect?

Ik zit nu even te twijfelen, maar als het goed is wordt psilocybine in het lichaam omgezet naar psilocine. Oftwel geen verschil in effecten.

Welhallodaar

Bewuste gebruiker
gNuxx zei:
psilocybine . verdwijnt niet of haast niet tijdens het drogen
psilocine. verdwijnt grotendeels tijdens het drogen

oftewel soorten met haast geen psilocybine moet je niet drogen, want dan hou je niks over.
Ja

Bovenaan