somango
Newbie
Hallo mensen
,
sinds kleins af aan gebruik ik al ritalin en heeft het nooit iets voor me gedaan behalve mij slapeloze nachten geven en zorgen dat ik 24/7 met hoofdpijn rondloop. Nu heb ik dat al vaak aangegeven toen ik klein was maar de leraren zeiden dat het mij wel dergelijk positief beïnvloedde en werd er niet naar mij geluisterd.
Ik gebruik al jaren 1 pilletje ritalin per dag en dat heeft al lang geen effect meer op mij. Maar als ik meer neem dan komen de klachten weer terug. Nu had ik dus een tijdje terug speed gebruikt en ik werd er ontzettend kalm van en kon veel beter concentreren op dingen en heel soepel praten.
Een paar weken later vond ik het middel dextro-amfetamine en zag ik dat het een alternatief middel was voor als ritalin niet werkt. Ik dus naar de dokter om te vertellen dat ik gek word van al die autistische add/adhd trekjes van me en ritalin me alleen maar ziek maakt. Vervolgens dus weer een afspraak bij het ggz (twee week later). Nu die willen alles van me weten van drugsgebruik tot masturbatie(weet niet wat hij hier mee wou
) en proberen me als het ware en gesticht in te gooien.
Na daar onderuit te zijn gekomen verteld hij me dat ik over 2 EN EEN HALVE MAAND!
Bij een psychiater terecht kan maar om dextro-amfetamine te krijgen moet ik waarschijnlijk stoppen met blowen. Natuurlijk ga ik met mijn eigenwijze kop vragen hoe en wat en hij kon het me niet echt uitleggen. Ik heb hem uitgelegd dat ik al 3 jaar elke avond 1 avond jointje rook (vanwege slaap problemen) en er alleen maar op vooruit ben gegaan maar dat moest ik maar met de psychiater bespreken.
Nu is de vraag is iemand eerder tegen dit probleem aangelopen en wat vinden jullie hiervan? Het is niet dat ik niet kan zonder wiet maar ik loop er anders elke dag zeer verrot bij i.v.b. met slapeloze nachten
. Ik zit in een hele kut situatie en vind eigenlijk dat als ik wiet rook nadat de dex is uitgewerkt er verder geen probleem is toch?
Dank u voor het lezen,
Somango
PS: Denken jullie dat ik word getest op drugs?
,sinds kleins af aan gebruik ik al ritalin en heeft het nooit iets voor me gedaan behalve mij slapeloze nachten geven en zorgen dat ik 24/7 met hoofdpijn rondloop. Nu heb ik dat al vaak aangegeven toen ik klein was maar de leraren zeiden dat het mij wel dergelijk positief beïnvloedde en werd er niet naar mij geluisterd.
Ik gebruik al jaren 1 pilletje ritalin per dag en dat heeft al lang geen effect meer op mij. Maar als ik meer neem dan komen de klachten weer terug. Nu had ik dus een tijdje terug speed gebruikt en ik werd er ontzettend kalm van en kon veel beter concentreren op dingen en heel soepel praten.
Een paar weken later vond ik het middel dextro-amfetamine en zag ik dat het een alternatief middel was voor als ritalin niet werkt. Ik dus naar de dokter om te vertellen dat ik gek word van al die autistische add/adhd trekjes van me en ritalin me alleen maar ziek maakt. Vervolgens dus weer een afspraak bij het ggz (twee week later). Nu die willen alles van me weten van drugsgebruik tot masturbatie(weet niet wat hij hier mee wou
Na daar onderuit te zijn gekomen verteld hij me dat ik over 2 EN EEN HALVE MAAND!
Nu is de vraag is iemand eerder tegen dit probleem aangelopen en wat vinden jullie hiervan? Het is niet dat ik niet kan zonder wiet maar ik loop er anders elke dag zeer verrot bij i.v.b. met slapeloze nachten
Dank u voor het lezen,
Somango
PS: Denken jullie dat ik word getest op drugs?