• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Geen een zintuig meer hetzelfde.

Cosmic Controler

Bewuste gebruiker
hallo allemaal
ik heb een tijdje terug Dragon Dynamite's gedaan toen kwam ik deze site tegen dus ik dacht ik ga mijn verhaal is vertellen, ik ga proberen uitteleggen wat ik heb meegemaakt dus het kan nogal vaag gaan klinken.
ik schrijf een beetje op een lange uitgebrijde manier sorry daarvoor.

wat informatie
begonnen : 9:00 savonds
geeindicht om : 1:00 snachts
hoeveelheid : ongeveer 3 kwart bakje (van 15g bakje)
de trippers: c (mdma) ik , y , d (de truffels)
vrienden die me gingen ‘’absolute geen tripsitters’’: m / r/ t

voorberijding
5 uur gewacht na het eten
wat wiet en wat hash
suiker en vit-c megenomen
warme trui (vond ik wel een goed idee)
en nog heel wat troep maar is onbelangrijk

voorverhaaltje ( niet heel interesant als je liever de trip hoort maar maakt het verhaal een stuk duidelijker)

We hadden er al een goed weekje over of binnenkort iemand alleen thuis was om weer is een keer goed te vagen .C was dus de week erna een week alleen thuis dus hij was de lul, ik had dus het goede idee om xtc of mdma te doen.
omdat ik dat nog niet zo lang geleden had gedaan kreeg ik een nog beter idee en dat was om er een goeie gezellige truffel avond van te maken.
dus het plan was om samen met d , y , c ,en ik flink wat truffels te gaan eten bij c thuis. omdat dit de 4e of 5e keer werd voor y en mij hadden we wel zin in iets sterkers , dus we haalden de De Dragon Dynamite’s. aangezien t stiekem achter mijn rug om (weet ik niet zeker maar denk het wel) c ervan had overtuigd om niet me te truffelen omdat we de sterkste gehaald hadden (dit werd c’s eerste keer) deed hij uiteindelijk niet me. @*+ klote T !! :angry: dus ging c maar MDMA doen.
omdat we nog niet meteen bij c thuis konden gaan zitten omdat zijn broer er met een paar vrienden nog zat ,gingen we maar naar een pleintje toe om het vertrek van de broer af te wachten.
y moes nog eerst werken voordat hij mee kon doen , dus had ik de afspraak gemaakt dat ik niet langer zou wachten tot 9 uur dan zouden d en ik al beginnen.

de trip
8:45 ik zat al een tijdje op het pleintje dus ik was het wachten zat ik dacht ik eet ze nu omdat het toch nog wel even duurt voordat ze inklappen. d en ik eten de truffels met een klein beetje spanning op die er altijd wel is al ga je truffellen.

al na 20 min begin ik visueel te veranderen (te danken aan mijn zeer lege maag)
En een paar min later gebeurde het ,ik voelde de dynamite klappen ALLES veranderde alles stond als een gek te dansen en te bewegen. Elk maar dan ook echt ELK zintuig dat je hebt was in een klap anders geworden(ruiken kan ik mij niet meer herinneren) ,dit had ik nog niet zo zwaar meegemaakt in mijn vorige truffeltrippen.
ik kreeg een heel raar gevoel ik mijn armen eigenlijk in mijn botten leek het wel net alsof ik de aderen gewoon voelden die er overeen zaten, ik voelde elke druppel bloed door mijn aderen stromen. Gek gevoeltje …. :openmouth:

eenmaal gewent aan dat gekke gevoeltje begon ik om me heen te kijken en zag voorwerpen die opeens van een andere planeet bleken te zijn. Ik zit naar een prullenbak te kijken die opeens paars blijkt te zijn :openmouth: (normaal standaard donker groen), ik begon me af te vragen wat dat ding daar deed. Na wat zinloos brainstormen was ik klaar met de prullenbak. Toen kwam vanuit de bushalte een onbekende kerel aangelopen met een bloed mooi meisje, hij komt het plein opgelopen ik kon mijn lag niet meer houden, die gast leek net om smeagol van lord of the rings. :P
hij vroeg of wij een joint voor hem konden rollen omdat hij dat zelf niet kon met zijn smeagol hoofd. Omdat d , en ik zowat de enigste zijn die kunnen draaien van de groep ( y ook maar die was er nog niet) begon ik een zinloze strijd met de ongerolde joint. Na de strijd had ik het opgegeven komt daar gelukkig onze redder aan ‘’Y’’. ondertussen was ik met vol genot met mijn truffelkop naar dat meisje aan het kijken die er trouwens groen uitzag. Ik begon me af te vragen wat zij deed met smeagol. :confused: Tevreden gaat smeagol weg met de gerolde joint eindelijk weg dacht ik.

Y had de truffels al snel opgesmikkeld en begon vragen te stellen hoe vaag ik mij wel niet voelde. Ik probeerde het uit te leggen maar dat lukte voor geen meter ,als ik iets zegde waren mijn hersenen al weer 3 stappen vooruit . een paar min later krijgen we nog een bezoeker ‘’de broer van C’’. dit was wel de laatste gast die we nou wilden zien , gelukkig kwam hij niet van het fietspad af en bleef op afstand praten met c. pas daarna besefte ik dat we nu dan naar c thuis konden!!! Opdat moment wist ik niet of dat fijn of kloten was omdat ik moest gaan fietsen. Ik wist dat ik niet echt meer instaat was om te kunnen fietsen, maarja ik moest er aan geloven.

toen ik op de fiets gesprongen was gebeurden er iets vaags met mijn zicht. la(laat ik nog een afbeelding van zien) Het leek net of iemand de onderkant en de bovenkant van mijn zicht had vastgepakt en een goeie ruk aan bijde kanten had gegeven. Alles leek opeens veel dunner en veel groter.

Ondertussen iedereen 30 kg was afgevallen. Bleef ik maar lachen om de kleuren die langs mijn kop afschoten en de gedachten die nergens op sloegen . m, r, t je natuurlijk onbegripvol aankijken en zich afvragen wat er zich wel niet afspeelt in die bovenkamer van mij.
eenmaal aangekomen bij c thuis was de dynamite bij y ook ingeklapt , allebei ploften we tevreden in de tuinstoelen neer ,we hadden totaal geen zin om te lopen.

D was opgeslokt in zijn eigen wereldje en had de hele tijd niet veel gezegd, iedere keer als ik naar hem keek schoot ik in de lag. Want wat zijn blik uitdrukte was zo grappig ,die blik straalde namelijk gewoon helemaal niets uit .
toen opeens uit het niets stond d op en zegt met een harde toon ‘’WTF nou wil ik ook weten wat het is’’ d loopt gefrustreerd naar een soort Maria beeld en begint het met alle aandacht te bekijkt, omdat het beeld in mijn ogen eruit zag als een soort zilvere bal op een blauw stuk boomstronk besloot ik er ook maar een heen te lopen en het met volle aandacht te bekijken. Y besluit het zelvde te doen en we beginnen met 6 handen tegelijk het beeld uitbundig te inspecteren. Het was nou ongeveer 11:00

Toen we genoeg hadden van het beeld was het tijd dat we een muziekje gingen opzetten. We halen y’s laptop uit de tas en we proberen met man en macht iets op te zetten maar tergeefs , ik probeerde naar het scherm te kijken maar het sprong als een konijn iedere keer een andere kant op. Toen ik eenmaal het scherm gevangen had begon de rest er omheen in een draaikolk te draaien, jammer genoeg werd het scherm er ook in opgezogen. verslagen door het scherm ga ik op een andere stoel zitten.
Toen ging de muziek uit het niets aan, zal (zal y wel hebben gedaan ) werd ik een beetje gek in mijn kop. Je weet wel als een cd het even niet doet en blijft haken, nou dat gebeurde er dus in mijn hoofd daar werd wel even gestoord van.

nadat de bekraste cd in mijn hoofd weer schoon wasgepoetst :P waren we wel toe aan iets nieuws. Ik heb namelijk met truffels als je naar een nieuwe plek gaat kom ik in een kompleet nieuwe wereld, dat hebben best veel mensen denk ik. Dus we gingen achter de schuur (c heeft trouwens een grote boerderij)zitten bij een caravan uitkijkend over de uitgestrekte weilanden met in de verte een verlichte stal waar de kleuren uitspoten als een fontein en als watervalletjes weer naar beneden golvden.

We besloten om maar eens een kijkje te gaan nemen in de caravan. Jammer dat ik er geen foto’s van heb maar die caravan was zo fucking klein en toen we naar binnen liepen en op het bed gingen liggen, leek de caravan 3 x zo groot van binnen wat een heel fijn gevoel gaf. En als ik uit het raampje keek zag je opeens weer een heel andere planeet.
We waren een beetje in de spullen aan het neuzen maar niks bijzonders gevonden totdat we ons alle drie afvroegen ‘’wat doet dit kastje hier’’, we probeerden het met man en macht open te krijgen maar voor de zoveelste keer een grote mislukking. Nadat y en d gezellig verder kletsten op het bed, besloot ik me niet gewonnen te geven en ging de strijd aan met het kastje na ongeveer een minuut of 5 sprong het kastje opeens open. D , y en ik ‘’WOOOOOWWWW WTF’’ hoe kan dat ding nu wel opengaan. Met volle spanning doen we het kastje open………. Blijkt het een lege koelkast te zijn . maarja we hebben er lol me gehad.

De caravan waren we ook wel weer beu en we gingen weer naar buiten om even een jointje te rollen. Wat ons nu pas opviel was de prachtige sterren hemel die er was. met alles sterren die lichtjes van kleur veranderde en als een vallend blad in de lucht dwarrelde. 00:45 Na een goed gesprek te hebben gehad beseften we dat het echte trippen wel voorbij was en dat de normale wereld jammer genoeg een stap dichter bij was gekomen. We besloten om weer bij de groep te gaan zitten op het terras. T , r waren al naar huis m vertelde dat t zo stoned was dat hij naar huis ging’’ beetje vreemd’’ van r heb ik niks meer vernomen.

C die ik al even niet meer gesproken had zat lekker strak van de M in de stoel te spacen. Ik vroeg of hij goed spacede en dat was zo. na een klein gesprekje vond ik het wel jammer dat hij niet me had gedaan dat had het met 100% leuker gemaakt weet ik zeker.

D en m besloten om daar huis te gaan wat ik op zich wel en ook weer niet zag zitten maar omdat ik geen zin had om alleen naar huis te fietsen ging ik mee , tot ergernis van y want die zat op zich nog wel in een space. Eenmaal opweg naar huis probeerden d en ik aan m uit teleggen hoe diep zulke trippen wel niet gaan, na zon trip lijk je persoonlijk wel een beetje te veranderen.

naawoord

Ik hoop dat jullie het verhaal leuk vonden ik heb er goed over na moeten denken wat we allemaal wel niet me gemaakt hadden. Wat ik raar aan deze trip vond is dat ik meer deed dan dacht als we snapt wat ik bedoel. Dat heb ik wel anders me gemaakt met truffels. Wat ook raar was dat ik eigenlijk meer op mezelf was dan met de groep , normaal ben ik helemaal een met de groep dat was ik nu niet.
Waar ik echt van schrok was dat mijn pupillen meschien nog wel groter waren dan met xtc gellukig heeft moeders niks gezien

als julli nog vragen hebben ik beantwoord ze graag[

Bijlagen

• uitgerekt.jpg
    uitgerekt.jpg
    17,7 KB · Weergaven: 611

sinslord

Belezen gebruiker
Re: geen een zintuig meer het zelvde.

Zeer leuk verhaal,

Heb je toevallig al eens de truffels gehad van de "fresh box"? zo niet dan moet je de zelfde
pakken als jou naam "Cosmic Connectors" zijn erg leuk en vindt ik persoonlijk sterker dan DD.

Dat je op de gegeven moment bloed voelde stromen door je lichaam had een vriend van me ook eens, ik zou dat erg eng vinden :P

Miele

Newbie
Re: geen een zintuig meer het zelvde.

Leuke ervaring man, ook veel herkenbare dingen, hoe je dingen kunt zien en voelen. Leuk geschreven ook!

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Dank voor het delen, leest heerlijk weg, mooie/bijzondere ervaring! Herken er ook het een en ander in zelf :)

Bovenaan