geen effect gehad..

guapo93

Newbie
ben vanavond nog eens uit gegaan, (voorbereiden op lloret volgende week :tongueout:)
ik ken deze site al een tijdje en heb dus ook genoeg info over ghb bijeen gestapeld,

ik ben dus 22, drugsverleden is niet heel indrukwekkend tegenover meerendeel van jullie hier,
ik rook af en toe eens hasj of weed via pijp (laaste tijd heel veel toch , bijna elke dag vanaf s'morgens vroeg . ga proberen te verminderen wanner ik naar lloret ga.
speed neem ik af en toe ook sinds bijna twee maand , 3 weken niets genomen (had niets meer). ben er toch dinsdag terug gaan halen.
bon ik ga men vraag stellen.
dus ben vannacht uitgeweest, heb max 1 lijn genomen rond 22 u en eentje rond 3 uur s'nachts
Heb rond 21 u men flugel flesje geopend, en heb er nauwkeurig via spuit 2 ml uitgenomen en in men klein flesje cola gezet
rond 1 u ongeveer komen we aan, aan de discotheek, en drink ik het in een keer op, eenmaal in disco, voelde ik me helemaal niet anders, heb op de hele nacht rond 2 u 30 één vodka gedronken

(wil er ook bij vermelden dat ik bodybuilder ben, en 1 83 ben voor 98 kg en ben 22 jaart dus ik doe af en toe een kuur (heb er nu net ééntje bijna acheter de rug/
eventueel volgende keer verhogen naar 4 ml?

ik vermeld dit gewoon, kan zijn dat het dis de reden is...

Delirium

Badass junkie
Waarschijnlijk gewoon ondergedoseerd. Ik zou de dosering rustig opbouwen (elke avond dat je het neemt steeds 0.5 ml. ofzo meer nemen totdat je een lekker effect krijgt) en kijken hoe jij op dit stofje reageert :)

guapo93

Newbie
ghb

Delirium zei:
Waarschijnlijk gewoon ondergedoseerd. Ik zou de dosering rustig opbouwen (elke avond dat je het neemt steeds 0.5 ml. ofzo meer nemen totdat je een lekker effect krijgt) en kijken hoe jij op dit stofje reageert :)
thx goede info geef je me daar. Ik wil gewoon fun beleven en niet gevaarlijk gaan doen, heb toch ook een leven, een werk enz.. alvast bedankt mate

Robdebob

Bewuste gebruiker
Iemand van jouw postuur zal van 2 ml waarschijnlijk niet zo veel voelen. Ik zou beginnen met 4 ml en af en toe 1 ml bijnemen.
Ik weeg 85 en heb meestal 4 ml
waarna ik opzich best vaag ben :hearteyes:

200466

Experimenterende gebruiker
Je gaat naar LLorett op vakantie toch? En ga je je sappie meenemen? Dat kon wel eens een lange vakantie worden dan....

Reennie

Newbie
Ik had gister precies hetzelfde.. de 'normale' dosering had geen enkel effect. Maar na nog een dosering kwam het te komen. (Gelukkig maar sinds het mijn eerste GHB ervaring was en het al zonde van het geld vond :tongueout: )

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
Het duurt even voor je het GHB gevoel echt weet te waarderen, tenminste zo werkte het voor mij.

Bovenaan