Geen effect van truffels

Beste psychonauten hier aanwezig,
een tijdje geleden heb ik iets vreemds meegemaakt en ik wou dit graag even met de groep delen:

Zoals ons 1 à 2-maandelijks ritueel het voorschrijft was het weer eens tijd voor paddo's. :hearteyes: Het zou 's avonds gebeuren, bij Enigmatique thuis. Alles was geregeld en klaargezet, zoals gewoonlijk.
Enkele uurtjes voor we eraan zouden beginnen, moest ik thuis eten, maar 'k had de hele dag al wat last aan m'n maag. Dus nam ik voor de maaltijd een Zantac in, tegen de maagpijn.

Een 3tal urtjes later begonnen we vol goeie moed aan de paddo's. Elk een doosje (= 2doses) phi stones. Normaal gezien duurt het bij mij snel een half uurtje voor ze beginnen te werken, maar na een uur voelde ik nog steeds niks. Ik dacht bij mezelf dat het gewoon iets langer duurde, met de Zantac enzo. Maar het kwam maar niet.
Ondertussen zat Enigmatique al volop in hogere sferen en ik voelde me hoogstens een klein beetje licht in m'n hoofd. Een uur later was dat gevoel ook al verdwenen en voelde ik me gewoon moe en loom.

Ik begrijp echt niet hoe dit kan. Ok, in combinatie met Zantac zou de trip misschien minder sterk geweest zijn, maar de werkende stoffen kunnen toch niet in rook opgegaan zijn in m'n maag ? Ik kan me moeilijk voorstellen dat ze tenietgedaan zijn door een simpel middeltje tegen maagpijn.

Bevinden er zich wetenschappers onder jullie die dit fenomeen kunnen verklaren?

'k Heb alvast m'n les geleerd en zal dus NOOIT meer iets van "medicijnen" innemen voor het trippen :P

:wave:

Enigmatique

Belezen gebruiker
Gelukkig maakt de lsd trip van dit weekend veel goed hé lieveling =D

Maar was inderdaad jammer,al heb ik ook niet erg veel gevoelt van de truffeltjes die avond..dus misschien minder van kwaliteit..

Northawke

Wijs gebruiker
Er zijn de laatste tijd meer berichten van mensen die paddo's genomen hebben die geen effect hadden. Mijn theorie persoonlijk is dat er slechte zooi op de markt is gekomen sinds er veel meer vraag naar is met het aankomende paddo-verbod.

phy

Bewuste gebruiker
Een vriend van mij en ik hadden een keer paddo's genomen, daar merkte hij ook (praktisch) niets van... behalve een flinke misselijkheid. Ik had wel wat maar het stelde weinig voor. We zijn meteen terug naar de smartshop gegaan.

Die gast zei toen dat je resistent kan worden tegen het werkzame stofje in de paddo, OOK na een maand (of langer) geheelonthouding. Was weinig aan te doen zei hij, behalve een hele lange periode niets gebruiken en dan weer een keer proberen. We kochten een nieuwe portie voor de helft van de prijs.

Mijn vriend heeft het hele bakje achterover gegooid, weer niets.
Toen is hij naar huis gegaan. Maar toen! Het kwam uit het niets. Hij heeft met een entiteit zitten praten in de trein. En een geweldige traktatie van een ondergaande zon als toetje. Tenminste dat vertelde hij. Beetje raar want dat was minstens 4 uur na inname...

pythregius

Bewuste gebruiker
als je het weekend ervoor lsd hebt gehad en 3 uurtjes ervoor nog hebt gegeten lijkt het duidelijk kruis tolerantie, de één word meer tolerant dan de ander heb ik al gemerkt.

tripze!

jcutter

Badass junkie
Misschien werkt het rectaal wel??? Je kont vol stoppen met schimmels lijkt nogal raar als je daarmee word betrapt en jezelf eruit lullen gaat niet lukken, want het is geen mastuberen.

shokora

Wijs gebruiker
paddo's rectaal.... hrm, dat lijkt me vreemd :")

Was die LSD voordat je paddo's genomen hebt? Want dan kan het inderdaad kruis tolerantie zijn.

mmn

Belezen gebruiker
ja ik had laatst een portie mexicaanse paddo's gehaald en ik had nog nooit paddo's genomen dus ik eet het gehele portie op en wacht vervolgens een uur beneden. Nou ik merk helemaal niks misschien een kleine vervorming in het rare gordijn, maar dat was niet duidelijk. Dus toen ging ik maar naar bed, want er was niks aan voelde me alleen een beetje loom, echt jammer :angry:

henkie84

Bewuste gebruiker
Ik heb de laatste tijd een aantal weken iedere week getript op paddo's. Ging perfect, de ene keer nog harder dan de andere :) .

Het haalt de magie van het trippen wel een beetje weg, nu maar weer even wat minderen.

Detroit303

Bewuste gebruiker
Voorige week aangenaam getript op een halve portie cubensis.
We hadden er thee van gezet en we zijn toch 2,5 uur zoet geweest. :)
Ondanks de mexiaantjes een lichtere soort zijn.

Bovenaan