geen effect

hoe komt het als ik een lijntje snuiv dat ik helemaal geen euforisch of opgewekt gevoel heb ik heb alleen maar een beetje verdoving in mijn neus en ik weet da thet goeie coke is want als ik een beetje over mijn tandvlees wrijf is het helemaal verdooft. maar ik heb horen zeggen als je het helemaal nuchter alleen snuift zonder sfeer dat het dan gewoon net lijk relatine is

Psychedelic_Fairytale

Bewuste gebruiker
is het mss je eerste keer, of nog een van de eerste keren?
want de eerste keer voelen veel mensen hier maar weinig van, na een paar keer gebruiken zul je het wel voelen :wink: ...

pillywilly

Experimenterende gebruiker
naja ...eerste x klopt wel das wel minder ...

maar als ie goed is voel je het echtwel... je krijgt een soort speedy effect en voelt je king of the hill....gevoel duurt helaas maar +-half uur

nutsss

Wijs gebruiker
Nou ik heb inmiddels ook een aantal malen een paar gram coke weggewerkt waarvan ik zeker was dat het goed spul was maar ook ik voelde niks behalve dan dat ik wakker bleef.

Ik heb teveel de 'rush' van pep en pillen mogen ervaren denk ik en dan verwacht je net zoiets. Of het werkt gewoonweg niet (meer) bij mij.

Vorige week dus nog eens 2 gram gekocht en op verschillende momenten/situaties flinke lijnen genomen maar niks.... Alleen een enorm verstopte snotterende neus er aan overgehouden op t laatst die 2 dagen later ook weer weg was. Dus bij mij doet-ie-t-niet en misschien bij jou ook wel niet... PEP daarentegen...... jammie

wausie91

Bewuste gebruiker
als je er echt goed en lekkere vaag van wilt worden zuipen snuiven zuipen snuiven als je dat blijft doen word je goed krokkie :beer:

melissa

Wijs gebruiker
wausie91 zei:
als je er echt goed en lekkere vaag van wilt worden zuipen snuiven zuipen snuiven als je dat blijft doen word je goed krokkie :beer:

er bij drinken geeft voornmlk een rustigger gevoel idd....
vooral waneer je iets te hard gaat.....
helaas waneer je gaat drinken bij je sos gebruik zit je vaker in de dangerzone......
in t vervolg denk je bij ieder glaasje alcohol maar aan 1 ding,een beetje wit poeder erbij zou wel lekker zijn.....
en zie die gewoonte dan maar weer is kwijt te raken :rolleyes:

Bovenaan