Geen euforisch gevoel

toettoet

Newbie
Hallo allemaal. Ik heb tot nu toe een paar keer XTC gebruikt met elke keer een maand pauze ertussen. De avonden met XTC zijn natuurlijk altijd fantastich maar als ik om mij heen kijk of op forums zoals hier lees dan heb ik het gevoel dat ik toch iets mis. Ik ben altijd wel blij en ik voel me goed maar ik ben niet euforisch. Ik weet wel wat dit gevoel is, de eerste 2 keer heb ik voor een korte tijd(ongeveer 10 minuten) dit gevoel gehad. Ik gebruikte toen 80mg en nam na 2 uur weer 80mg bij waarna dit gevoel ook niet terug kwam. De 2 keren daarna ben ik begonnen met 100mg waarna ik na na 1,5 uur meer heb bijgenomen. Hier heb ik dit euforische gevoel helemaal niet gehad. Zou het kunnen dat ik gewoon met veel meer mg moet beginnen? Ik ben over het algemeen erg ongevoelig voor stoffen zoals cafeïne, alcohol en wiet dus zou het kunnen dat ik veel te voorzichtig doseer? Ik weeg 85kg dus volgens de richtlijnen zou 100mg genoeg moeten zijn. Of zou het ook aan andere factoren kunnen liggen? Bijvoorbeeld dat ik weinig geslapen heb?

darkbull

Bewuste gebruiker
ik ben niet zo ervaren (1x een pil) maar ik had wel een supereuforisch gevoel (een halfje, 90 mg denk ik) en ik weeg 60 kg.

had jij dan ook geen last van een rotte week?

ik ga niet zeggen dat je meer gebruiken moet want eigenlijk vind ik het maar rotzooi... en weegt die rotweek erna (diarree misselijk brak) niet op tegen die paar uur euforie, voor mij.

toettoet

Newbie
Jij heb dus 1,5 keer je lichaamsgewicht gehad. Dat zou dan dus gelijk staan aan 127mg voor mij.

Ik heb eigenlijk geen last van katers. Alleen spierpijn en last van me oren wat niks met XTC zelf te maken heeft en een beetje concentratiegebrek en luiheid. Speed, daar krijg je katers van.

jwtzlf

Newbie
Ik zou sowieso langere periode tussen het gebruiken laten. Minimaal 2 maanden.
Ik zelf begin altijd voorzichtig met een halfje, zeg 70 mg dan heb ik gewoon een lekkere space.
Ik krijg dat heerlijke euforische(wow :openmouth: ) gevoel alleen als ik hard ga, in positieve zin :) . In mijn geval moet ik dan zeker mn dosis verdubbelen naar 150 mg. Ikzelf ben ongeveer 80 kg.
Maar voldoende rust houden tussen de periodes is het belangrijkst!!! Dan kan je sero weer optimaal herstellen.
Heb ook 1 keer gehad dat ik niet dat euforische gevoel had, maar dat had te maken omdat ik toen op een festival stond waar het behoorlijk frisjes was. Sindsdien gebruik ik alleen op indoor feestjes waar het heerlijk warm is en de lichtshows beter zijn :hearteyes:
Setting speelt ook een belangrijke rol!

toettoet

Newbie
Bedankt voor de reactie, dit was zeer hulpvol. Ik heb nu een pauze van 1,5 maand(feestje is al gepland) en daarna begin ik een keer met een hogere dosis.
Is er geen probleem met een te harde inslag als je 150mg neemt?

jwtzlf

Newbie
Het is voor een ieder persoonlijk hoe hoog je doseert. Als je op 100mg nog niet het gewenste resultaat hebt, kun je kijken of je naar 120 of 140 mg kunt gaan. Je kan er ook voor kiezen om 100 te nemen en zodra die werkt nog een hoeveelheid bij te nemen. Ik heb geen ervaring met te hard gaan. Maar je moet voorzichtig blijven. Ik zoek altijd een rustig plekje op om de inslag op te laten komen, relaxed met wat drinken dr bij.

SpeedyGonzalis

Experimenterende gebruiker
Een van de belangrijkste tips ( vind ik ) heb ik nog niet zien staan. Laat het gewoon lekker over je heen komen.

De adviestermijn die word aangeraden tussen het gebruik van xtc is trouwens 3 maanden. Maar naar 2 maanden gaat het ook al prima!

Ikzelf weeg 75 kilo en begin altijd met 125 mg. Na een half uur neem ik dan nog 90 mg bij. Daarna om het uur nog 45 mg bijnemen, tot 3 uur voor het einde van het feest. Gaat altijd goed :hearteyes:

Als laatste nog: veel plezier!

toettoet

Newbie
Ik ben tijdens het gebruiken ook totaal niet bezig met de XTC hoor. Ik krijg echter nooit het gevoel zoals je zo vaak leest op internet. Maar het is me nu wel duidelijk geworden dat ik gewoon hoger moet gaan doseren. Bedankt voor de hulp.

De adviestermijn die word aangeraden tussen het gebruik van xtc is trouwens 3 maanden.
Dat is veel te lang:P

SD7

Probeer eens pure chocolade nadat je een pilletje hebt geslikt, dan ben je niet meer te houden.

SD7

SpeedyGonzalis zei:
De adviestermijn die word aangeraden tussen het gebruik van xtc is trouwens 3 maanden. Maar naar 2 maanden gaat het ook al prima!

Mwhhua, dit wordt verschrikkelijk overdreven, wanneer je weer xtc kan slikken hangt af van je serotoninegehalte en dat is na een maandje weer gewoon op peil.

Seks, genoeg slaap en chocolade zijn een aantal manieren om je serotoninegehalte aan te vullen.

Bovenaan