Hallo allemaal. Ik heb tot nu toe een paar keer XTC gebruikt met elke keer een maand pauze ertussen. De avonden met XTC zijn natuurlijk altijd fantastich maar als ik om mij heen kijk of op forums zoals hier lees dan heb ik het gevoel dat ik toch iets mis. Ik ben altijd wel blij en ik voel me goed maar ik ben niet euforisch. Ik weet wel wat dit gevoel is, de eerste 2 keer heb ik voor een korte tijd(ongeveer 10 minuten) dit gevoel gehad. Ik gebruikte toen 80mg en nam na 2 uur weer 80mg bij waarna dit gevoel ook niet terug kwam. De 2 keren daarna ben ik begonnen met 100mg waarna ik na na 1,5 uur meer heb bijgenomen. Hier heb ik dit euforische gevoel helemaal niet gehad. Zou het kunnen dat ik gewoon met veel meer mg moet beginnen? Ik ben over het algemeen erg ongevoelig voor stoffen zoals cafeïne, alcohol en wiet dus zou het kunnen dat ik veel te voorzichtig doseer? Ik weeg 85kg dus volgens de richtlijnen zou 100mg genoeg moeten zijn. Of zou het ook aan andere factoren kunnen liggen? Bijvoorbeeld dat ik weinig geslapen heb?