Geen grinder

Welhallodaar

Bewuste gebruiker
Hoi de paddo's waren op in een smartshop in Groningen dus werd ik naar een andere smartshop verwezen maar ik wist niet waar die was dus toen was de keuze al snel gemaakt ik heb 6 gram wiet gekocht voor 50 euro (haze zonder bijnaam). Maar ik heb geen grinder, als ik de joint aansteek dan brand die goed op maar kan ik hem niet beter eerst fijnmalen met een mes? of moet ik echt een grinder kopen?? Het is gewoon goeie wiet goed gedroogt zeg maar maar lekker zacht en fluffig.

Moker

Bewuste gebruiker
je hebt geen grinder nodig hoor, als je het met je vingers een beetje kan verkuimelen.

Welhallodaar

Bewuste gebruiker
Ja je hebt gelijk, ik nam al een trekje en toen hoorde ik de wiet sissen. Het is lekkere wiet en smaakt heel zoet. Ik heb niet veel gerookt maar ik voel het wel

Plimu

Bewuste gebruiker
heel duur 6 gram voor 50 eu,,,,,

hier kost 6 gram Edelweiss (echt de wiet prijs ik de hemel in) 45 euro

greenpower

Bewuste gebruiker
Plimu zei:

Om maar even in het kader van 'waar haal je het van daan te blijven' :wink:, komt dat ook uit Amsterdam of ergens anders?

Plimu

Bewuste gebruiker
greenpower zei:
Plimu zei:

Om maar even in het kader van 'waar haal je het van daan te blijven' :wink:, komt dat ook uit Amsterdam of ergens anders?

5 euro is toch een pakkie peuken :hearteyes:

ot: ik zou zowiezo een grinder kopen omdat u dan minder laat vallen etc, en de meeste ook een thc bakje hebben :grin: :grin: en dat laatste is echt geniaal, helemaal wanneer u vergeet het bakje te hebben en er pas na een maand of 2 in kijkt en zich helemaal de pleuris schrikt :tongueout: .

greenpower

Bewuste gebruiker
Plimu zei:
greenpower zei:
Plimu zei:

5 euro is toch een pakkie peuken :hearteyes:

ot: ik zou zowiezo een grinder kopen omdat u dan minder laat vallen etc, en de meeste ook een thc bakje hebben :grin: :grin: en dat laatste is echt geniaal, helemaal wanneer u vergeet het bakje te hebben en er pas na een maand of 2 in kijkt en zich helemaal de pleuris schrikt :tongueout: .

Weleens een blow gerookt met geen wiet maar alleen maar thc poeder?

Plimu

Bewuste gebruiker
greenpower zei:
Weleens een blow gerookt met geen wiet maar alleen maar thc poeder?

ik heb alles al eens gerookt :P

k heb een keer een thee lepel aan thc kristallen op een vloeitje geplakt (naast NAAST naast de plakrand met een vinger een lijntje speeksel te smeren) en daar over tabak gedaan en gerookt..

was lache, super high na een paar hitjes, uur later high was weg :P
het is leuk om te doen wanneer iemand al high is en even een boost wil hebben :grin:

IkWilGeenGebruikersNaam

Belezen gebruiker
greenpower zei:
Plimu zei:

Hier kan ik gewoon een voordeelzak Edelweiss (5 gram) voor 25 euro halen en bij de shop die er vlak naast zit voor 27,50.

cropp

Badass junkie
ik zou gewoon een grinder kopen, wiet brand niet maar verkoolt alleen dus hoe fijner je wiet, hoe minder thc je als ``as`` van je joint aftikt.

ik heb er zelf een met een thc kamer er onder en dat is aan te raden, je wiet word er echt niet minder op en een keer in de 3 a 4 maanden heb je een joint waar je u tegen zegt.

die van mij koste een tientje dacht ik, ik wou er eigenlijk een geeltje voor halen maar het was echt een investering :stoned:

stevenkeuh

Bewuste gebruiker
Ik heb ook zo'n grinder met een thc kamertje! en dit is idd super relax , alle thc die normaal zou blijven kleven in je grinder word nu mooi opgevangen ! :smoke:

Bovenaan