geen inslag-weg

dimamo

Newbie
ik merk de laatste tijd als ik pillen neem niks van het inslagmoment, ben gewoon in 1 keer weg, wel erg jammer want ben dan een uur van de wereld, doe heel raar en weet er niks meer van...na dat uur voel ik me wel geweldig..

Ik reageer er in ieder geval erg heftig op...
Wat zou werken zodat ik er nog wel een beetje bij ben in het begin?
Minder nemen is niet nodig, neem meestal maar een halfje of hele....

TrippyShit

Badass junkie
Doe je het vaak? Ik heb het een tijd elke maand gedaan en dat inslag moment is bij mij ook minder. Het sluipt er gewoon in. Opeens is het er zonder dat je het echt doorhad. Ik wacht een half jaar tot 31dec kijken of dat helpt. Als je het vaker dan 1x in de 3maanden doet zal dat waarschijnlijk het probleem zijn en moet je gewoon een tijd stoppen. Ik ga ook een 5-htp kuurtje beginnen. Misschien ook een tip?

dimamo

Newbie
TrippyShit zei:
Doe je het vaak? Ik heb het een tijd elke maand gedaan en dat inslag moment is bij mij ook minder. Het sluipt er gewoon in. Opeens is het er zonder dat je het echt doorhad. Ik wacht een half jaar tot 31dec kijken of dat helpt. Als je het vaker dan 1x in de 3maanden doet zal dat waarschijnlijk het probleem zijn en moet je gewoon een tijd stoppen. Ik ga ook een 5-htp kuurtje beginnen. Misschien ook een tip?

Nou ik doe het de laatste tijd wel vaak ja, nu 5 weken achter elkaar ieder weekend, ben ook wel van plan om te minderen.
Maar heb het nu net een beetje ontdekt en het bevalt me wel. Besef wel dat ik daar niet te lang mee door moet gaan.

En die 5-htp kuur heb ik weleens over gelezen ja, kan het natuurlijk proberen. Ga ook maar wat vitamine c pillen kopen, schijnt ook te werken

dzN

Belezen gebruiker
Een vriend van mij had dit ook , hij nam dan ook wel veel pillen.. Elke week ...

TrippyShit

Badass junkie
Dat is het idd. Als het je echt bevalt zal ik echt stoppen. Want dat gevoel houd ook een keer op. En zal nooit meer worden zoals het nu is. Doe het Maximaal 1x in de 3maanden. Zal lastig worden. Had ik ook haalde het ook niet altijd vond het ook te leuk. Maar als k het over mag doen had ik het net wat minder vaak gedaan. 1x in de 3maanden en geniet en nog heel wat langer van dan 1jaartje flink gebruiken. Vitamine C tabletten helpen trouwens niet voor de heropname van serotonine. We bananen en andere dingen maar dan moet je veeel eten. 5-htp of L-tryptofaan is hier voor bedoeld. L-trypto word 5-htp dus is 5-htp beter volgensmij de meeste. Ik raad je dit wel aan om te nemen. Je hersens moeten even goed herstellen.!

dimamo

Newbie
bedankt voor de reactie!
ben hier wel van geschrokken dus zal (helaas) wel moeten minderen...
maar goed, dan blijft het ook leuk inderdaad!

mellowWw

Belezen gebruiker
TrippyShit zei:
We bananen en andere dingen maar dan moet je veeel eten. 5-htp of L-tryptofaan is hier voor bedoeld. L-trypto word 5-htp dus is 5-htp beter volgensmij de meeste. Ik raad je dit wel aan om te nemen. Je hersens moeten even goed herstellen.!

5-htp is niet per defenitie beter voor zo ver ik weet. L-tryptofaan wordt in je lichaam zelf omgezet naar naar 5-htp, wanneer je lichaam dat nodig vind zeg maar.. op het moment dat je direct 5-htp supplementen naar binnen gooit, kan dat ook een beetje te vee lvan het goede worden en daarmee alsnog je lichaam beschadigen.

Voor zo ver ik weet kan men L-tryptofaan rustig regelmatig (zelfs dagelijks?) nemen, in tegenstelling tot 5-htp, waar men iets voorzichtiger mee om moet springen.

Bovenaan