Geen kater na speed

it'sme

Belezen gebruiker
Ach die katers na de speed die wisselen nogal.......Vaak geen last, en zo afgelopen zaterdag 2 flinke lijnen gehad. (lekker stom om 23.00, terwijl ik hele dag erna moest werken) Dus natuurlijk geen ene reet kunnen slapen. Moet zeggen dat ik gister na de middag toch een vieze kater kreeg die nu nog doorgaat :P Maar ach, gewoon doorgaan en niet denken "ik voel me brak". Heb je niks aan. Goed blijven eten en drinken en vitamientjes :)

Immo

Badass junkie
Gewoon slapen en blijven eten zijn toch wel de belangrijkste dingen om te doen als je geen kater wilt. Ook moet je er natuurlijk geen alcohol bij gaan drinken omdat je dan helemaal snel uitdroogt.

k00k

Bewuste gebruiker
Als je naar een party gaat dan pak je om 10 uur 100mg en daarna niet meer, als het feest om 7 uur afgelopen is begint het uit te werken (bij mij dan) :)

it'sme

Belezen gebruiker
dendaz zei:
een dag langer doorgaan

:mrgreen: :tearsofjoy: Dat is inderdaad ook een optie. Van 1 nacht doorhalen kan ik niet slapen, maar als ik nog een hele dag en nacht doorga val ik gewoon vanzelf om :)

Chanti

Newbie
Rock-n-Roll-Junkie zei:
Ik ga dit weekend voor het eerst een keer speed nemen samen met een vriend.
Ik woon nog thuis dus wil niet strak thuiskomen en de volgende dag een kater hebben.
Hebben jullie tips voor mij?
Dank

TiP:
1. Vermijd je ouders- zoek een ander adres voor een nachtje + volgende dag na het gebruik.
Want het gaat om dat je je pep-avonturen verborgen van je ouders wil houden?

Feit:
2. Van pep krijg je een kater, van minimaal tot zeer ernstig, maar er zullen altijd gevolgen van het gebruik zijn, en de gevolgen zijn niet prettig om voor t eerst mee te maken waar je ouders bij zijn. Succes en doe t met mate.
:wink:

Bovenaan