geen reactie op amphetamines.

Heeft iemand enig idee wat de reden is waarom ik geen reactie krijg als ik amphetamines of coke gebruik.Hoeveelheid maakt niet uit.

Morningweedzor

Belezen gebruiker
Kunnen verschillende oorzaken zijn. Of je heb klote kwaliteit dat je geen echte coke/speed naar binnen krijgt.

Of heb je misschien adhd?

SpeedyGonzalis

Experimenterende gebruiker
Ik heb er zelf ook last van, heb mn speed ook laten testen, 68%. Dus daar zou je gewoon lekker hard op moeten gaan, ben nu zelf ook nog opzoek naar de reden.

lsdlicious

Bewuste gebruiker
Tripreporter
ik ken mensen die er nog last van hebben
snuif je je speed of drop je bommetjes?
want heb al gehoord ( weet niet of dit waar is ) dat er sommige mensen "imuun" zijn tegen snuiven.

grtzz :wave:

Radium

Newbie
Morningweedzor zei:
Of heb je misschien adhd?

Als je AD(H)D hebt ben je niet ongevoelig voor amfetamines. Het speed-effect is bij adhd'ers wel anders dan bij diegene die geen adhd hebben. Toen ik de eerste malen speed gebruikte dacht ik ook dat ik geen effect ondervond. Dit komt omdat je als adhd'er rustiger wordt van speed, je voelt je als het ware meer in je element en je gedachtengang verloopt rustiger en minder chaotisch (beetje hetzelfde als met rilatin/concerta). Er is dus wel zeker en vast een effect, je moet het gewoon op de juiste manier vertalen/interpreteren naar jezelf toe.

Bovenaan