Geen sitter

M-BERC

Newbie
Hoi beste trippers!

Ik rook al een hele tijd wiet en van plan om binnenkort m'n eerste keer met paddo's te doen. Moet namelijk binnenkort een saai familietripje naar Groningen make, slaap ook alleen in een kamer daar, en dus wou ik eens lekker een nachtje trippen.

Maar kan dit dan wel zonder sitter? En moet ik me zorgen maken over geluiden die ik dan wel niet onbewust ga maken?? En met welke soort paddo's kan ik het best beginnen?

Alvast bedankt en trip on! :beer:

Shroomfan

Belezen gebruiker
Ikzou alvast niet gaan trippen op een plaats waar je eigenlijk in de eerste plaats niet wil zijn. Loopt bijna zeker verkeerd af.
Doe het best in een rustige vertrouwde omgevening waar je je goed en thuis voelt.

raging_bull

Bewuste gebruiker
Bedenk ook dat 6~7 uur visuals kijken saai is.. En je kunt dingen niet echt volgen.. dus tv is al geen optie..

bersenka

Experimenterende gebruiker
Welhallodaar zei:
serieus kun je geen tv kijken met paddo's op?

Kan maar al te goed, je wordt helemaal meegezogen. Is alleen zonde van je trip, rond kijken in je omgeving is toch mooier.

En ik wil ook wel weten hoe je 6 á 7 uur visuals kunt zien met paddo's? :P

_Kat_

Bewuste gebruiker
Ik zou het idd NIET doen op zo'n onvertrouwde plek. Ik deed mijn eerste keer in een bos, maar zoals dat met paddo's gaat was dat juist de beste plek om het te doen. Maar af en toe liep er eens iemand langs en ik had dan constant last van de typische paddo paranoia. Je denkt dan de hele tijd: "ZE WETEN HET ZE WETEN HET!!!". Komt omdat je zoiezo de eerste paar keer niet helemaal op je gemak bent met paddo's.

alyla

Belezen gebruiker
ik ga morge wsl in de duinen
alleen degene die nuchter zou blijven kan dan niet

ik denk dat het op zich geen probleemmoet zijn
als we gewoon ergens gaan zitten waar geen mensen komen?

ErnstJünger

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Dat hangt van je persoonlijkheid en van je ervaring af.
Als je een loner bent die vaak zulke dingen alleen doet, kan het geen kwaad.
Als je al eerder dergelijke experimenten uitgevoerd heb met succes, zou ik het doen.

In de omstandigheden die je daar beschrijft, zou ik voor een lange natuurwandeling gaan.

Ik zou zo zeggen: lees je eerst afdoende in met tripreports en denk eens na of zoiets je ligt.

Bovenaan