Geen smaak

bobo1234

Newbie
ik haal samen met een paar vrienden elke week 5 gr bij een dealer bij ons uit de buurt aangezien het dan goedkoper is en vaak ook een iets betere kwaliteit. maar de laaste 2-3 weken heeft hij coke waar zowat geen smaak aan zit maar het effect wel heel chil van is. we zijn er allemaal tevreden over behalve over de smaak dus ik vroeg me af is er niet een manier om er smaak aan toe te voegen heb wel vaak coke gehad met een aceton luchtje er aan die smaakte meestal wel goed. nou is mijn vraag als ik aceton haal kan ik dan zelf een smaakje eraan toevoegen en als dat kan hoe moet ik dat dan doen

de GT

Bewuste gebruiker
drupje kerosine would do the trick, maar aangezien je daar niet aan kan komen kan je ook diesel icm modelautobenzine proberen.

W.F.L.

Badass junkie
bobo1234 zei:
ik zal het proberen mischien is het wel wat. maar is niemand bekend met het aceton smaakje/geur?

Heb jij ooit het genoegen gehad om aceton te smaken?

Daarbij is aceton bijtend, dat wil je niet op je tong of in je neus. Het wordt trouwens niet eens gebruikt bij het maken van cocaine. Wat je er wel mee kan doen is coke zuiveren omdat het een oplosmiddel is, cocaine is niet oplosbaar in aceton maar bepaalde versnijdingsmiddelen wel. Maar coke zuiveren kost alleen maar geld, en de mensen van wie je coke koopt zijn enkel uit op geld :)

En ik weet niet of je dan ook het genoegen hebt gehad om aceton te ruiken maar aceton bijt door plastic heen en vervliegt erg snel. Mocht je coke dus opgelost geweest zijn in aceton (wat dus niet zo is) en de aceton vervlogen zul je die ook niet zo sterk meer ruiken.

Judas zei:
Het betreft hier de geur van zoutzuur.

Een beetje hetzelfde principe als met speed (ook al wordt het zout daar vervaardigd met zwavelzuur) en BMK. Amfetamine is gewoon geurloos maar zelfs droge amfetamine kan nog altijd naar BMK ruiken omdat die geur in de stof blijft zitten. De kans is groter dat je juist geen geur ruikt als je dope nog eens in contact geweest is met een oplosmiddel zoals aceton.. toevoegen of de smaak erin proberen te krijgen zal dus niet werken. :tearsofjoy:

Zoutzuur toevoegen ook niet. Dat wil je niet smaken of in je neus krijgen.. Helaas gebeurt dat wel wanneer je coke snuift, of je hem nu ruikt of niet maar om andere redenen. Pech gehad he? :grin:

En wat de smaak betreft, coke smaakt gewoon bitter, maar dat doen zoveel medicijnen en versnijdingsmiddelen. Het kan wel dat wat jij benoemt als zijnde de smaak van coke gewoon een versnijdingsmiddel is, of een restant van het productieproces (kerosine of diesel) maar dat lijkt me niet. Kans is groter dat het om een versnijdingsmiddel gaat dat er nu niet meer in zit of iets dergelijks.

bobo1234 zei:
ik haal samen met een paar vrienden elke week 5 gr bij een dealer bij ons uit de buurt aangezien het dan goedkoper is en vaak ook een iets betere kwaliteit. maar de laaste 2-3 weken heeft hij coke waar zowat geen smaak aan zit maar het effect wel heel chil van is. we zijn er allemaal tevreden over behalve over de smaak dus ik vroeg me af is er niet een manier om er smaak aan toe te voegen heb wel vaak coke gehad met een aceton luchtje er aan die smaakte meestal wel goed. nou is mijn vraag als ik aceton haal kan ik dan zelf een smaakje eraan toevoegen en als dat kan hoe moet ik dat dan doen

Best lullig voor je... Wat ik nu al lees... Heb je alleen ervaring in 'troep'.. Voor jou lijkt het normaal, wat overigens absoluut niet is! Je sossa is zwaar versneden.

Goeie sossa heeft een eigen geur en zal 'nooit' verschillen, ook niet omdat je het bij verschillende dealers haalt. Ruik je aceton etc.. Ga er maar vanuit dat je in de maling wordt genomen, want de geur van sossa is 'eigen'.

Goeie sossa herken je.. Snuif het op. En je hele keel is helemaal verdooft. Zo erg, dat jij geeneens voelt dat je nog kan slikken!

Ik geef je één advies. Zoek een andere dealer op.

Junk Deluxe

Belezen gebruiker
[/quote]
Goeie sossa herken je.. Snuif het op. En je hele keel is helemaal verdooft. Zo erg, dat jij geeneens voelt dat je nog kan slikken!

Ik geef je één advies. Zoek een andere dealer op.[/quote]
jaaaaa haha :d is best wel een raar gevoel, probeer je te slikken, maar dat lukt percies niet :tongueout:

Fishhead0707

Wijs gebruiker
bobo1234 zei:

Ik zou zeggen geniet van het effect van de coke. En maak je niet druk over de smaak of geur. Of mix het inderdaad met zoet poeder.

Maar ga geen benzine of aceton ofzo mixen met coke... :rolleyes:

Bovenaan