Geen zuivere 3mmc

Samurai

Experimenterende gebruiker
Hallo iedereen, het is mij opgevallen dat er nog kort na de nieuwe wet voor 3mmc er nog wel zuivere 3mmc te halen viel. Ik heb nu denk ik in de afgelopen 2 jaar 4 keer 3mmc gehaald bij allen verschillende dealers. Dit kwam omdat elke keer voelde de 3mmc niet als 3mmc maar als een andere chemical/rc/drug. (Wel heb ik gehoord van een dealer 3mmc te vermengen met 3cmc)

Ik vraag me af of andere mensen dit ook ervaren en wat was jou ervaring? En heeft iemand het wel eens bij een lab getest en is daar resultaat van? Ik kan elke keer niet goed plaatsen wat er dan precies in de 3mmc zat als het überhaupt 3mmc was natuurlijk.

Shinyzappy

Bewuste gebruiker
Hallo iedereen, het is mij opgevallen dat er nog kort na de nieuwe wet voor 3mmc er nog wel zuivere 3mmc te halen viel. Ik heb nu denk ik in de afgelopen 2 jaar 4 keer 3mmc gehaald bij allen verschillende dealers. Dit kwam omdat elke keer voelde de 3mmc niet als 3mmc maar als een andere chemical/rc/drug. (Wel heb ik gehoord van een dealer 3mmc te vermengen met 3cmc)

Ik vraag me af of andere mensen dit ook ervaren en wat was jou ervaring? En heeft iemand het wel eens bij een lab getest en is daar resultaat van? Ik kan elke keer niet goed plaatsen wat er dan precies in de 3mmc zat als het überhaupt 3mmc was natuurlijk.
Nee vermengen niet , wel 3cmc, 2mmc etc die aan jou verkocht worden als 3/4mmc (hoogstwaarschijnlijk). De enige manier dit zeker te weten is weer meermaals bij verschillende dealers te halen en samples hiervan naar een testcentrum te brengen!

Appelgebak

Belezen gebruiker

Ik gebruik al heel lang dezelfde dealer.

Waarvan ik om de keer halen test. En altijd uitkomt op zuivere 3mmc.

Je moet gewoon een vaste dealer hebben. Bij verschillende dealers die jou niet kennen. Weet je maar nooit wat ze uitvreten.

Maar er is zeker nog zuivere 3mmc tekrijgen

Samurai

Ik gebruik al heel lang dezelfde dealer.

Waarvan ik om de keer halen test. En altijd uitkomt op zuivere 3mmc.

Je moet gewoon een vaste dealer hebben. Bij verschillende dealers die jou niet kennen. Weet je maar nooit wat ze uitvreten.

Maar er is zeker nog zuivere 3mmc tekrijgen
Naja ervoor had ik dus een vaste dealer die dus wel zuivere drie verkocht echter is deze opgepakt en vervangen door een ander en sindsdien is het geen zuivere 3mmc meer. Dus dacht bij anderen wel zuivere te kunnen krijgen maar is telkens niet het geval. Maar wel fijn dat jij nog wel zuivere drie kan verkrijgen.

Aartsbok

Bewuste gebruiker
Naja ervoor had ik dus een vaste dealer die dus wel zuivere drie verkocht echter is deze opgepakt en vervangen door een ander en sindsdien is het geen zuivere 3mmc meer. Dus dacht bij anderen wel zuivere te kunnen krijgen maar is telkens niet het geval. Maar wel fijn dat jij nog wel zuivere drie kan verkrijgen.
Ik kijk in eerste instantie of ze de plaatjes nog niet verpoedere hebben. Daarna wordt
ik een beetje overmoedig en vraag ik een lijntje tegen betaling. Meestal showen ze met vollle plezier hun quality merch en Wordt alles correct geregeld.

Johnsen99

Newbie
Nee vermengen niet , wel 3cmc, 2mmc etc die aan jou verkocht worden als 3/4mmc (hoogstwaarschijnlijk). De enige manier dit zeker te weten is weer meermaals bij verschillende dealers te halen en samples hiervan naar een testcentrum te brengen!
Ik heb hetzelfde gemerkt. Ik heb 3-MMC bij drie verschillende dealers uit verschillende delen van het land gehaald en laten testen. Alle drie keren bleek het 2-MMC te zijn. Helaas ben ik nog geen echte 3-MMC weer tegengekomen.

De meneer van de testservice vertelde me dat 80% van de 3-MMC die momenteel rond gaat, geen 3-MMC is. Dus de kans is groot dat je de afgelopen keren geen 3-MMC hebt gehad.

mitchieee

Wijs gebruiker
Dealers hebben jackpot, ze kopen dus 1kg 2mmc in of destijds 3cmc en verkopen het als 3mmc, bereken je winst maar, kopen doen ze toch wel

Vaag

Ik ben exact de periode dat je dit topic hebt geopend op een festival door een politie controle gepakt met 1 gram miaaw deze hebben ze door een scanner gehaald en bleek pure 3cmc te zijn. Zat niet eens 3mmc in

Resultaat was 300 euro boete en kon ik een kwartier later al weer een nieuw zakje gaan halen bij 1 van de vrienden 😅

StraatPiraat

Badass junkie
Ik ben exact de periode dat je dit topic hebt geopend op een festival door een politie controle gepakt met 1 gram miaaw deze hebben ze door een scanner gehaald en bleek pure 3cmc te zijn. Zat niet eens 3mmc in

Resultaat was 300 euro boete en kon ik een kwartier later al weer een nieuw zakje gaan halen bij 1 van de vrienden 😅
Deden ze dat ter plekke of wat vor scanner gaat t tom?

Vaag

Deden ze dat ter plekke of wat vor scanner gaat t tom?
Dat weet ik niet ze hadden een politiekantoor op het festival en daar konde ze testen welke stof ze gevonden hadden 3cmc kwam uit die test maar wat voor apparaat of soort test dat is geen idee

Bovenaan