• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Geesten op trip

ibbelll

Newbie
Jaren geleden toen ik in Amsterdam woonde en een meisje van 16 was nam ik mijn eerste en enige trip...de ervaring was zo bijzonder en heftig dat ik daarna nooit meer de moed had er weer 1 te nemen. Ik heb namelijk geesten gezien van mijn overleden familieleden, ook werd ik zo duidelijk aangeraakt door "iets" of "iemand" Ik was totaal niet bang...vond het zelfs zo bijzonder dat ik er nooit over gepraat heb met iemand...Zijn er nog meer zulke ervaringen beleefd door iemand? :wave:

BacingsPen

Badass junkie
Ik zou er eerder van op kijken als er iemand bestaat die dit nog nooit heeft meegemaakt.De vraag is waarom we het zo moeilijk/eng vinden om hier over te praten/hier drugs voor nodig denken/lijken te hebben..

Of zeg ik nu iets heel geks? (de opa van mn opa en de pa daar weervan twijfelt nog wel eens aan wat hij zegt, en dat schijnt nog steeds invloed te hebben op het hier en nu.)

:P

Snap jij het nog? Ik wel hoor :) :grin:

ibbelll

Newbie
Ik praatte er niet over omdat ik dan zou horen ja duh op een trip zie je toch van alles...maar ik ben er van overtuigd dat het echt de geesten van mijn opa, oma en vader waren die ik gezien heb en waar ik door aangeraakt werd...keer op keer :openmouth: :wink:

BacingsPen

Badass junkie
Mij hoef je echt niet te overtuigen :wink:

Snap ook precies dat je dit (al heel lang?!) hebt verzwegen, lijkt me goed om er eens over te praten, lucht wel op denk ik..

Wie weet kruipen anderen dan ook uit hun schulp en durven ze er ook iets over te vertellen?

Wat mensen soms zien in een trip, is soms zo moelijk te bevatten, dat het soms beter is er op terug te kijken als een droom.. (bijvoorbeeld als je er door in paniek raakte/er moeilijk met iemand anders over praten kan.)

Ben wel benieuwd hoelang het geleden is dat je deze ervaring had?

ImmortalTech

Bewuste gebruiker
Aangeraakt worden door iets of iemand is inderdaad best normaal in een trip. Ik ben er in een trip ook helemaal van overtuigd geweest dat God moet bestaan, terwijl ik daar helemaal niet in geloof.

Maar echt geesten voor je zien is wel apart. Sowieso is mijn ervaring dat je in een trip geen dingen ziet die er niet zijn. De werkelijkheid wordt alleen anders waargenomen. Blijkbaar geldt dat niet voor iedereen. Ik ga er dan wel vanuit dat je een trip op LSD of paddo's bedoelt. Op een middel als Datura zie je wel echt dingen die er niet zijn.

BacingsPen

Badass junkie
BifiWorst zei:
jep, heb ook al 'een geest ? jaah?' gezien,...

Eet jou nou maar lekker je worsjte op, dik of dun, ik wil het niet eens weten....

Als iemand anders dan gelooft dat hij/zij iets gelooft dat voor jou niet realiteit is, maar mss waanzin, of die indruk wil geven, zuig is wat harder aan die mager worstjes van je...

En verder, ik begin ook wel goesting te krijgen in die eitjes in te spuiten enzo... (bbell, mocht je hier noch komen, reageer nog eens af en toe, lekker boeiend wat een ander d'r van vind)

L

Lid 6909

Gast
je bent duidelijk schizofreen!

haha grapje :grin:

Misschien heb je wel een speciale gave, wat je nog niet wist, maar dat die wel merkbaar werd onder een LSD trip?

BifiWorst

Belezen gebruiker
BacingsPen zei:
BifiWorst zei:

Eet jou nou maar lekker je worsjte op, dik of dun, ik wil het niet eens weten....

Als iemand anders dan gelooft dat hij/zij iets gelooft dat voor jou niet realiteit is, maar mss waanzin, of die indruk wil geven, zuig is wat harder aan die mager worstjes van je...

En verder, ik begin ook wel goesting te krijgen in die eitjes in te spuiten enzo... (bbell, mocht je hier noch komen, reageer nog eens af en toe, lekker boeiend wat een ander d'r van vind)

jij mag wel eens m'n worstje zuigen... met andere woorden, als je de zin niet begrijpt mag je dat vragen dan leg ik hem uit, met andere woorden, met jaah? bedoel ik dat ik er dan ook niet 1000% zeker van ben dat ik een geest gezien heb, maar ik ben er toch wel 100% zeker van dat ik een geest gezien heb.
Verontschuldiging aanvaard..

Greetz

BacingsPen

Badass junkie
BifiWorst zei:
BacingsPen zei:
BifiWorst zei:

jij mag wel eens m'n worstje zuigen... met andere woorden, als je de zin niet begrijpt mag je dat vragen dan leg ik hem uit, met andere woorden, met jaah? bedoel ik dat ik er dan ook niet 1000% zeker van ben dat ik een geest gezien heb, maar ik ben er toch wel 100% zeker van dat ik een geest gezien heb.
Verontschuldiging aanvaard..

Greetz

hehehe, sorry dude, geen idee hoe ik tot die post ben gekomen... Had wellicht te maken met mijn 2cb trip die toen nog niet helemaal was uitgewerkt ^^

Toch snap ik wel, dat ik toen niet begreep wat je bedoelde met die zin, het leek zo sarcastisch.(zo van ja joh? een geest gezien? ze zouden jou in een gesticht moeten stoppen.) Wilde iig voorkomen dat ibbel het zo zou kunnen opvatten, ze is net nieuw hier en zou haar graag vaker zien posten hier...

Oh well, je begrijpt denk ik wel wat ik bedoeld,

peace! :)

heb wel x paddo's gegeten maar voelde wel de heletijd geesten tegen me beten te tikken met hun handen maar voelde egt gek vold gelukkig niet zoo eng hoor maar meer gek :confused:

Bovenaan