gefluister ??

azgaza

Badass junkie
Ik hoor zelf gedeeltelijk mijn blikveld in trips, een soort van.. laag bromzoemend geluid dat op bellen lijkt, soms een beetje een hol geluid, hte geluid alsof je ine en grot zit. Paddo geluiden zijn vreselijk moeilijk te omschrijven, haha, veel moeilijker nog dan het visuele effect..
Maar.. alsof je in een tunnel zit maar adn niet echt het echo achtige maar meer het hele holle, en dat kan vaan heel laag naar wat hoger gaan..

lijkt dat misschien op gefluister? Mijn ex hoorde wel een hele trip lang echt gefliuster op apddo's vertelde hij ooit.

eXeCuze

Bewuste gebruiker
ik ervaarde het ook echt als gefluister vooral als ik alleen was bijvoorbeeld op de wc stond ik daar in een klein hokje hoorde ik allemaal gefluister was best creapy :P en dan stond er ook nog eens een biggetje met helemaal zwarte ogen (beeldje) die je heel eng aan keek :P was later op de avond ook beetje bang om naar de wc te gaan en mijn medetripper hoorde geen gefluister maar vond het biggetje ook maar nix en durfde ook niet meer naar de plee :P

azgaza

Badass junkie
Oja ik heb ook wel een trip stemmen gehoord; maar ik verstond ze niet. Ik heb dat vooral als ik ff alleen ben ik de trip.

eXeCuze

Bewuste gebruiker
ik heb ook even gehad dat ik dacht dat ik in mijn broek aan het pissen was ik hoorde het water gewoon op de grond kletteren mja bleek dus niet zo te zijn haha vage paddo's :P

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
ik hoor ook vaak gefluister tijdens trips, maar ik ervaar het meer als een zacht zoemende roes die net onder mijn gehoorgrens zweeft, het is moeilijk uit te leggen. Op WC's hoor ik altijd de gekste geluiden...

azgaza

Badass junkie
Psycho_Chrono zei:
ik hoor ook vaak gefluister tijdens trips, maar ik ervaar het meer als een zacht zoemende roes die net onder mijn gehoorgrens zweeft, het is moeilijk uit te leggen. Op WC's hoor ik altijd de gekste geluiden...

Haha dat ahd ik dus ook, stemmen op de wc, eht onzettend veel, ik verstond ze niet, maar ze waren maar aan het praten.

Bovenaan