lijkt me ook jajaja zei:'T lijkt me dat die wouten die met die telefoontaps werken zo nu en dan helemaal in een deuk liggen.
Wies zei:ik ben gewoon voorzichtig wat ik zeg waneer er andere mensen bij zijn,
maar over de telefoon niet, wat ik doe is veel te klein schalig voor de politie.
![]()
hoe wist diegene dat zo zeker dan?mathijs zei:Wies zei:ik ben gewoon voorzichtig wat ik zeg waneer er andere mensen bij zijn,
maar over de telefoon niet, wat ik doe is veel te klein schalig voor de politie.
![]()
Hmm, valt nog wel mee hoor. Ik ken iemand die moest stoppen met dealen (echt weinig) omdat de politie hem in de gaten hield.
BobG zei:Gebruiken jullie geheimtaal op school of over de telefoon?
Mijn gesprek met mijn leverancier ziet er ongeveer zo uit:
ik: Hey man, ben je nog van plan naar de races te gaan? (heb je ?)
hij: Ja, hoeveel ga je inzetten?/ nee
ik: *Bedrag*, waar kan je me op halen?
Het zijn niet de vervelende mannen in hun blauwe pakken die je moet viseren, wel de politici die er voor zorgen dat die wetten bestaan.WildChild zei:bah eigenlijk belachelijk dat we niet eens zelf mogen weten wat we tot ons nemen, kijk bijvoorbeeld drugs waar een hoge criminele cijfers bij horen, oke, maar zoals paddo's en andere psychedelics zouden toch gewoon 100% legaal moeten zijn, vervelende mannen in blauwe pakken staan nog steeds boven ons. bah
spacekonijn zei:ware woorden HDA.
toch ons hele doel hier is toch 'vrijheid?'
en we mogen niet eens zelf bepalen hoe we ons eigen brein laten functioneren
Dat is inderdaad ook mijn mening, geformuleerd zoals ik het had willen formuleren, jedoch nooit beter had kunnen doen...caatje zei:spacekonijn zei:ware woorden HDA.
Ik denk ook niet dat dat het probleem is. Zolang alles goed gaat zal t naar mijn idee de politiek een worst zijn wat je naar binnen duwt. Maar het probleem zal zijn dat de mensen die er mee voor overlast zorgt (stelende junkie's, afkick klinieken/opvangcentra die draaien op de centen van de overheid, dus onze centen, enzzz)
Maar zoals ik al zeg: tis maar een gedachte die ik heb!!
HDA zei:Het zijn niet de vervelende mannen in hun blauwe pakken die je moet viseren, wel de politici die er voor zorgen dat die wetten bestaan.WildChild zei:bah eigenlijk belachelijk dat we niet eens zelf mogen weten wat we tot ons nemen, kijk bijvoorbeeld drugs waar een hoge criminele cijfers bij horen, oke, maar zoals paddo's en andere psychedelics zouden toch gewoon 100% legaal moeten zijn, vervelende mannen in blauwe pakken staan nog steeds boven ons. bah
Als er en wet bestaat dat je geen paddo's mag kopen,hebben, nuttigen, dan moet je ook niet komen klagen dat ze je aanhouden wanneer je er koopt, hebt, nuttigt.
Schiet op zij die de wetten stemmen, niet op zij die moeten toezien opdat die wetten worden nageleefd.
caatje zei:spacekonijn zei:ware woorden HDA.
Ik denk ook niet dat dat het probleem is. Zolang alles goed gaat zal t naar mijn idee de politiek een worst zijn wat je naar binnen duwt. Maar het probleem zal zijn dat de mensen die er mee voor overlast zorgt (stelende junkie's, afkick klinieken/opvangcentra die draaien op de centen van de overheid, dus onze centen, enzzz)
Maar zoals ik al zeg: tis maar een gedachte die ik heb!!
roaren* zei:tis ook zo dat als je in een bericht bvb, coke/cocaine/xtc/speed .. jeweetwel al de normale zet, je gsm operator die woorden herkent en dat doorgeeft aan de politie.. iemand dat ek ken is zo opgepakt..
correct me if i'm wrong.. maar dit klinkt wel nogal logisch
speedsieweepy zei:haha dat wordt niet gezegd om de politie ofzo, gewoon omdat er gare taal gebruikt word. Kgeloof er niet zo in dat de politie telefoons af gaat tappen.