Gek worden van Anmesia haze wiet soort

Yolo2000

Belezen gebruiker
ik ben nu op vakantie
Maar was bij me oom op visite die zelf ook uit Nederland komt maar nu even op het moment in Spanje is laat ik zeggen hij woont hier nu ff tijdelijk
Maar we hadden het dus over wiet
Hij blowt zelf ook hij had wat hasj bij zich
Marokkaanse hasj was wel goeie hasj
Maar we hadden het met ze 3e over wat voor wiet ik en me vrienden roken
We roken meestal Anmesia Haze
En hij zei als je weer in Amsterdam bent kan je beter wat anders proberen want als je te veel en te lang Haze rookt kan je gek worden en paranoïd
ken genoeg mensen bij Wie dat gebeurt is
Dus vroeg me dus af of dat waar is of ik als ik weer terug ben iets anders kan proberen omdat als ik dat te veel en te lang doe paranoïd en gek kan worden? Of is dat gelul?
Hoor graag van jullie

Gabbertje

Wijs gebruiker
Hoe meer je blowd hoe sneller je paranoïde word is mijn ervaring. Daar buiten om is de afwisseling in wiet/hasj toch ook lekker? Weer is wat anders :)

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Wiet kan je sowieso para maken, dus het is zeker geen gelul. Haze ofniet. Zeker als je veel en dagelijks blowt en er al onderliggende aanleg voor hebt. En ik ik bedoel het niet als aanval maar jij klinkt in meerdere andere topics al best richting para....

dacide

Experimenterende gebruiker
Extra para worden door Haze... hmmz ik weet niet. Denk dat het ergens gewoon bullshit is.
Echter, wiet kan voor een para effect zorgen bij sommige gebruikers. Haze bevat over het algemeen meer thc dan reguliere witsoortsen. Dus missch. dat daar ergens de crux zit?

Maar ik ben zelf overtuigd van het feit dat de set en setting voor para-gevoelens zorgen, en niet sec de wiet zelf.

Bovenaan