1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  2. Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Ontzet Notitie

gekke xtc trip

Discussie in 'Trip reports' gestart door Ktc, 19 feb 2019.

Worldherbals - Online smartshop and headshop
  1. Ktc

Ktc Newbie

ik en 3 vrienden gingen xtc doen met z'n allen.
    we hadden 4 gehaald voor z'n vieren en rond een uur of 9 dachten we met z'n allen dat het goed was om allemaal een hele te nemen. we hadden dit nog niet eerder gedaan, wel samen xtc, maar dat waren halfjes en na een uur weer een halfje en met een max van 3 op een hele avond/nacht.

21:00
    allemaal een hele pil geslikt.

21:20
    vriend L van mij voelt het al enorm. L zegt continu dat we er allemaal heel raar uitzien en dat we allemaal sissen. ik en vriend T liggen in een deuk. L zegt dat we moeten stoppen met lachen omdat we enorm sissen.

21:30
    we besluiten om naar buiten te gaan en buiten te gaan chillen. we pompen wat hardcore muziek en nu voelt iedereen hem wel. ik voelde hem wel maar nog niet enorm.

22:00
    jeeeeeezus nu voel ik hem wel. met z'n allen lopen we terug naar het huis. ik en vriend T gaan goed op de hardcore muziek en ookal is de muziek uit voelen we de beat nog steeds.

22:10
    voelen ons allemaal lekker en hebben harde muziek aan en flashlights aan. maar ik voel me misselijker worden met de minuut en vraag mijn vriend waar de wc is, loop ondertussen uit z'n kamer en kom bij een wasbak en geef daar witte kots over. toen ging ik echt slecht en het leek echt alsof ik in een andere dimensie was.

22:30
    ik en vriend M en een vriendin (die nuchter was) waren buiten. ben op een schommel gaan zitten.

vanaf buiten naar huis en op de schommel ben ik ongeveer 30 keer passed out geweest. toen we thuis waren nog vrij gehallucineerd en hallucineer vandaag ook nog een klein beetje verder gaat het prima daarna.

vooral het flauwvallen voor 10 a 20 seconden vond ik heel creepy om te horen daarna.

maarja,
    het was een avond om nooit te vergeten!

StimsalaBanne en Bas vinden dit leuk.
  2. anoniem12345678

anoniem12345678 Experimenterende gebruiker

Uit t report merk ik dat je waarschijnlijk de doseringen van de pillen niet wist, om dan een hele pil in een keer te nemen is onwijs dom en heeft bovendien weinig tot geen verschil in werking met dezelfde pil nemen in 2 halfjes.

3. Zo, dat klinkt wel als een flinke trip ja.

Ik heb zelf ook wel eens een hele pil in 1 keer genomen. Het eerste half uur na inwerking vond ik niet bepaald prettig. Daarna is het wel heel relaxed. De laatste keer dat ik het heb gedaan had ik een flesje fanta bij me. Suikers verminderen de space echt wel als je het flesje leegdrinkt.

4. Bas

Bas Wijs gebruiker

Hardcore ❤:tongueout:

Laden...
Vergelijkbare Topics - gekke xtc trip
  1. Mitchell030
    Reacties:
    1
    Weergaven:
    918
  2. mrbenkhard
    Reacties: