Gekleurde vloei

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
heb het zelf ook al gehad, vloei bedrukt met aarbeitjes, gele vloei, paarse vloei... allemaal met een appart smaakje, helaas voor jou had ik dit in België op de kop kunnen tikken.

Vind zelf gewone vloei wel beter, vond de smaak niet goed van die 'speciale' vloei en de vloei was te dik in vergelijking met de reguliere vloei.

grts

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Bij smartshops, tabakswinkels en nachtwinkels zijn zulk soort vloei vaak te bemachtigen.
Of ze precies hebben wat je bedoelt weet ik niet, maar het is altijd het proberen waard!

xtcl0ve

Experimenterende gebruiker
In de smartshop en tabakwinkels worden blunts verkocht. Deze hebben wel en smaakje maar ik denk niet dat je dit bedoeld.
Echt gekleurde vloei zoals de kleuren van de regenboog ben ik nog niet tegengekomen.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Hahaha doorzichtige vloei is het leukst nog dan denk ik.
Net een rare sigaret die je op schoolreisje kan oproken :stoned:
(Smarthshop heeft die dacht ik vaak wel)

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Die doorzichtige (glucose dacht ik) vloei is echt heel raar.

Als je hem net dicht hebt ziet het er wel leuk uit, maar na een paar hijsen rimpelt heel de joint en ziet het er niet erg smakelijk meer uit..

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
PepTalk zei:
Die doorzichtige (glucose dacht ik) vloei is echt heel raar.

Als je hem net dicht hebt ziet het er wel leuk uit, maar na een paar hijsen rimpelt heel de joint en ziet het er niet erg smakelijk meer uit..

Hms toen ik ze had en ze stevig draaide viel dat reuze mee.
Ander merk mischien?

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Hmm, ik sta niet bekent als de stevigste draaier maar toch ook niet om te zeggen dat ze niet stevig zijn:P

Met 140 op de snelweg uit het raampje assen zonder dubbelklappen is geen probleem in ieder geval.

Bovenaan