Gele 3-MMC

djans

Newbie
Hallo,

Om te beginnen, ik koop normaal 3-MMC (of andere designerdrugs) op een research chemicals die ik inmiddels kan vertrouwen (uit eigen ervaring). Nu is dit middel niet meer te leveren door deze site.
Daarom besloot ik om 3-MMC te kopen bij een andere RC. Ik heb dit dus woensdag besteld en kreeg het zaterdag in huis.

Ik lees me altijd grondig in vooraf en wil ook zeker weten of het middel dat ik binnen heb de juiste is.
Wat het vreemde is aan deze aankoop is dat de 3-MMC die ik normaal bij mijn 'vertrouwde RC' koop wit is. Bij de 'nieuwe RC' is het middel dat ik binnen heb gekregen 'pastel' geel. De structuur is nog wel hetzelfde (korrels, zanderig) en de smaak is zoals de 'normale 3-MMC' vies, bitter etc.

Hebben jullie dit eerder gezien of meegemaakt en kan ik dit GELE middel tot me nemen?
Zit er een verschil tussen witte en gele 3-MMC?

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Welkom.

Zelf ken ik ook geen gele 3-MMC , ik zou dit aan de vendor vragen. Zou het ook niet nemen voordat je weet wat het is. Of is het op hun website ook geel ?
Beter safe then sorry
Wij kunnen dat niet weet zonder lab onderzoek ,vendors helpen altijd wel mee (reputatie) is mijn ervaring.
Succes!

djans

Newbie
Bedankt voor je reactie.
Ik heb inmiddels op hun site gevonden dat ze een nieuwe batch hebben die dus geel is.
De gele batch is goed bevallen haha!

MIA-1985

Wijs gebruiker
Ik wilde al aanvullen, een gele versie is heel goed mogelijk!
Heb sinds een half jaar al zo nu en dan gele gekocht en die werkt hetzelfde, al dan niet beter dan de witte variant.

Tommie_K

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Houd wel even in de gaten dat, al is de vendor betrouwbaar en de substantie de juiste, je de stof zelf nog niet per se ook kunt vertrouwen he... Ik weet van inlezen enzovoorts, maar dat betreft in dit geval denk ik geen wetenschappelijke literatuur over de bijwerkingen en gevolgen van recreatief gebruik. Ik zou het met dit soort spullen dan ook laten bij experimenteren en dat ongeacht de resultaten niet doorpakken naar recreëren. Zelfs van de relatief geaccepteerde RC's zoals bijvoorbeeld de familie van de fluormethylamfetamines (o.a. 4FA en 2FMP als ik de afkortingen zo goed heb) is het maar zeer de vraag hoe die zich gedragen ten huize van hun gastheer of -dame. Hoe metaboliseer je die troep en waar gaan die metabolieten allemaal naartoe? Uitpissen is een ideaal, geen zekerheid, en ik hoor steeds vaker geluiden dat de genoemde familie een paar tokkies in de gelederen heeft die zich rond de nieren verzamelen, waar niemand ze in de gaten heeft, om jaren later nog eens flink de boel te versjteren als er ineens een cluster toxische rommel loslaat.

Of XTC. Goeie ouwe XTC. "Niet bijster verslavend", akkoord, maar dat het afschuwelijke rotzooi is die grote schade aanricht in je hersenen, dat is minstens zo'n indrukwekkende waarheid als een koe. Ik heb nooit een drug gebruikt die sneller en definitiever in effect achteruit ging door het mechaniek waarop het gehost wordt te overbelasten. Maar je serotoninesysteem is nou eenmaal kwetsbaar en niet erg veerkrachtig, zeker niet als je er een heel eskader B-52s overheen jakkert.

Bovenaan