Gele coke gesnoven!!!

piemaster

Newbie
Ik heb bij iemand een sealtje coke besteld, alleen zat er gelige coke in. Ik dacht meteen aan speed.
Weet iemand of dit zo is of waar die gelige kleur dan vandaan komt?
Het effect was wel iets minder dan andere keren toen de coke kristalhelder wit was.

Kim

Wijs gebruiker
Nee niet altijd weet niet precies maar er gaat een hoop zooi doorheen die m dus een andere kleur kan geven.

davie

Wijs gebruiker
Volgens ligt het eraan uit welk land het komt. De ene is iets gelig en de andere witter. Misschien komt het door het versnijden. :confused:

Rintintin

Newbie
Ik ben het met El Retro eens , ik heb ook altijd de beste ervaringen met gelige coke gehad , vaak is het wat vettig en moeilijk fijn te maken. Ook de geur is heel sterk , maar je komt het weinig tegen.

Imke

Badass junkie
Ik heb altijd al wat gelige coke gehad, en ik vind het toch wel altijd al de moeite waard. Coke is toch nooit niet helemaal zuiver wit of verbeeld ik me dat nu?

El Retro

Wijs gebruiker
De zuiver witte is altijd maar middelmatig vind ik. Het is hangt echt van coke tot coke af. Maar wat ik met zekerheid kan zeggen is dat de gelige coke altijd goed is, hij moet wel glinsteren ook he. Althans, dat is mijn ervaring.

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
piemaster zei:
Ik heb bij iemand een sealtje coke besteld, alleen zat er gelige coke in. Ik dacht meteen aan speed.
Weet iemand of dit zo is of waar die gelige kleur dan vandaan komt?
Het effect was wel iets minder dan andere keren toen de coke kristalhelder wit was.

Is hoogwaarschijnlijk pasta,kleeft ie?
Lang niet meer gezien,vond hem vroeger wel heftig,na 2 dikke snatsen verdoofd tot aan me ogen bijna..

Een van de weinige keren dat ik 2 dagen deed met een gr.

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
Deranged zei:
Pasta is de beste die ik ooit heb gehad. Was ook de laatste keer, zo'n 2 jaar geleden.

Yep voor mij nog wel langer,ik schrok er gewoon van omdat ik voor mij normale snuffen nam,kon bijna geen woord meer uitbrengen omdat me mond niet meer mee gaf helaam lam,en toen kwam ik daar op een reunie hehehe Doeh mijm marru wislky scola :wave:

Flakers

Newbie
Deranged zei:
Pasta is de beste die ik ooit heb gehad. Was ook de laatste keer, zo'n 2 jaar geleden.
Pasta is de eerste stap van het proces om coke te maken.Pasta is wel erg vervuild, van een kilo pasta (ook Bazooka genaamd) blijft een halve kilo coke over.Aan bazooka wordt zoutzuur toegevoegd. Door herhaaldelijke omkristallisatie ontstaat cocaïne in kiezelvorm. Gaat men door met het proces, dan ontstaat de
poedervorm. Het uiteindelijke product is een zout, het cocaïnehydrochloride.
Dit zout is nooit 100% zuiver omdat het versneden wordt met suikers (bijvoorbeeld manitol), met andere stimulerende middelen ( amfetamine, efedrine) of met lokale verdovingsmiddelen (lidocaine). Onversneden cocaïne is een wit, kristalachtig poeder. Het heeft een glimmend en bijna doorzichtig uiterlijk. Wanneer het tot poeder gestampt is, heeft onversneden cocaïne nog steeds een matte glans.

Groetjes,
Flakerrrrrsssssssss

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
Bij mij istiej altijd echt wit, en ook echt goed.

Iedereen heeft andere ervaringen met wit/geel dus volgens mij kun je niets over de kwaliteit zeggen aan de hand van de kleur.

DjTrips

Bewuste gebruiker
8 februari is al eindje gepaseerd hoor, geel of wit, pure coke is mooi wit met beetje glinster, zoals je zou kalksteen hebben met glimmend metaal erdoor.

Bovenaan