gele gore tanden

gummyfrog

Experimenterende gebruiker
ja, ik kwam tot de ontdekking dat ik tijdens xtc hele vieze gele plakkerige tanden kreeg. Gelijk poetsen, want gadverdamme! Hebben jullie hier ook last van en hoe komt het??

neti

Badass junkie
misschien te weinig gedronken?

uit zwolle zie ik... geweldig :beer:
binnenkort weer es stappen daar

gummyfrog

Ik drink me een ongeluk in water, altijd een rauwe strot en tong de volgende dag. Zwolle stappen? Waar??

neti

Badass junkie
Ontopic: dan weet ik het ff niet. Krijg zelf vaak plakkerige tanden als ik te weinig drink.

Offtopic: laatst was ik nog in de dokter, sally en coc... voor de rest ken ik t niet zo daar. niet echt een leuke club geloof ik he?

caatje

Badass junkie
Als ik geslikt heb rook ik veel meer en dan vooral jointjes. Zelf denk ik ook dat het met je speeksel op dat moment te maken heeft, ik heb vaak last van een plakkerige mond (plekbek). Tussendoor poetsen is altijd lekker!

sannetjuh

Belezen gebruiker
ik heb dat niet zo die gele tanden..maar wel slijmerige mond..komt omdat ik dan ontzettend veel zit te kauwe..en indd. dag erna..heel droge mond!

982

Bewuste gebruiker
Heb ik ook altijd last van. Vooral met speed erbij..

Altijd na een nachtje (of 2) doorgaan... bahbahbah! niks is ook meer lekker.

behalve FRUIT!!

Supervlieg

Wijs gebruiker
Heeft volgens mij te maken met de aanmaak van speeksel. Je speekselklieren zijn fucked waardoor je mond niet dat beetje extra reiniging krijgt die het verdiend. Af en toe poetsen helpt, maar ik zie mezelf nou niet echt mn tanden poetsen op een feest :grin:

WTF GAT IN DE MARKT.. Een tandenpoets kraampje :grin:

982

Bewuste gebruiker
@Supervlieg.. bedrijfje opstarten dan maar? Ik doe wel mee.

Werkelijk.. geniaal :mrgreen:

gummyfrog

Geniaal idd!

Fruit is idd zaaaalig!

Ik rook en drink niet en ook geen cola dus het is echt die speeksel aanmaak'. Vind ik toch echt een minpunt van gebruiken hoor de rauwe bek, keelpijn en gummigevoel de day (s) after...

Bovenaan