Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
ja, ik kwam tot de ontdekking dat ik tijdens xtc hele vieze gele plakkerige tanden kreeg. Gelijk poetsen, want gadverdamme! Hebben jullie hier ook last van en hoe komt het??
Als ik geslikt heb rook ik veel meer en dan vooral jointjes. Zelf denk ik ook dat het met je speeksel op dat moment te maken heeft, ik heb vaak last van een plakkerige mond (plekbek). Tussendoor poetsen is altijd lekker!
Heeft volgens mij te maken met de aanmaak van speeksel. Je speekselklieren zijn fucked waardoor je mond niet dat beetje extra reiniging krijgt die het verdiend. Af en toe poetsen helpt, maar ik zie mezelf nou niet echt mn tanden poetsen op een feest
Ik rook en drink niet en ook geen cola dus het is echt die speeksel aanmaak'. Vind ik toch echt een minpunt van gebruiken hoor de rauwe bek, keelpijn en gummigevoel de day (s) after...
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.