Gele wiet?

JW27

Newbie
he mede-smokers,

ik had laatst bij de shop 2 tientjes powerplant gekocht, alleen betwijfel ik of het powerplant is. de wiet is namelijk knalgeel met uitzondering van een paar groene vlekjes en wat roodbruine haartjes.
verder is het gewoon normaal, ruikt hetzelfde enzo. je wordt er wel ontiegelijk stoned van!

het enige wat nog anders is is het effect, ik word er namelijk erg paranoia van. gisteravond hoorde ik mensen huilen en schreeuwen buiten, net als in horrorfilms, echt helder en duidelijk! ik kon het niet van echt onderscheiden, mijn hartslag stond meteen op speedcore en kon de eerste paar uur dus niet meer slapen.

je zou kunnen zeggen dat het aan mijn mindset ligt, maar eergister hadden 2 maten van me ook van mijn powerplant gesmookt. ik had niet veel gehad, want ik moest eerder weg. toen ik naar huis was, hoorden ze zo'n evil horror-lach uit het bos komen, ze zijn em direct gepeerd!

wat denken jullie, ben ik gewoon paranoia of heb ik echt kutwiet?

Wacky

Badass junkie
ze doen er soms lsd overheen om het wat sterker te maken, denk dat ze wat uitgeschoten zijn.

wacht wacht ...

lees ik nou
dat er lsd zit in wiet???
kun je hier ook naar vragen bij de shop, om wiet met een lsd gehalte of zouden ze je dan uitlachen? :tearsofjoy:

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
psychomickey zei:
kun je hier ook naar vragen bij de shop, om wiet met een lsd gehalte of zouden ze je dan uitlachen? :tearsofjoy:
Het feit dat de gedachte al in je hoofd komt om deze vraag te verzinnen is al genoeg om je uit te lachen

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Excuses.

Waarschijnlijk zijn de kwekers van je desbetreffende wietje een stel miskleunen zonder groene vingers. De bladeren kunnen geel worden door voedsel tekorten, warmte, noem maar op. Dus de plant is dan niet gezond, en blad zit ook in je top dus zie je dat. Die wiet dus niet kopen!

Edit: wacht eens, ik zag je aan voor de TS. Nee er zit geen LSD op wiet, frkkng mrrn. :P

Extisi

Wijs gebruiker
Nou heeft hij nog steeds geen antwoord op zijn vraag.
Alles word maar belachelijk gemaakt.

OT: Ik zou het niet weten...misschien zit het tussen je oren.
Zelfs al had je 'kutwiet' dan nog hoef je niet zo bang te worden daarvan, dus misschien is het een combinatie?

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Extisi zei:
OT: Ik zou het niet weten...misschien zit het tussen je oren.
Zelfs al had je 'kutwiet' dan nog hoef je niet zo bang te worden daarvan, dus misschien is het een combinatie?
Er is echt geen speciale soort wiet of wiet waar iets aan mankeert waar je extra bang van wordt hoor. Meneer kan gewoon zn eigen gedachten niet aan.

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Extisi zei:
Nou heeft hij nog steeds geen antwoord op zijn vraag.
Alles word maar belachelijk gemaakt.

Tuurlijk wel WTF?? Begrijpend lezen is een kunst.

60% van het groene wat je in wiet aantreft is gewoon blad, als dat geel word ziet je wiet er geel uit. Dat is dus een teken van ongezonde planten, dus vast geen super wietje. Niet kopen dus.

Extisi zei:
het zit tussen je oren.

Juistem, van elke wiet kun je para worden. Of je hebt er aanleg voor, of je hebt gewoon een fucked up mind. Niet meer blowen is de oplossing.

mattskovic

Wijs gebruiker
sorry je hebt gewoon een gedroogde kanarie opgerookt daar word je altijd parra van.

en heu als je vaker zo'n stemmen hoort daar zijn dokters voor

greetz mattskovic

hoe oud zijn jullie, er word gewoon iets gevraagd over wiet dat er geel uitziet en kijk wat een beledigingen allemaal, waar is dat nu toch weer goed voor... :confused:

cropp

Badass junkie
dat had ik eerst ook, maar dan van een thuisdealer.

na 2 jointjes gebeurde er helemaal niets, en toen in een keer BAM! stoned.

JW27

Newbie
ben ik weer.. :stoned:

ik heb het gele spul gewoon opgerookt, en ik had er telkens een kutgevoel bij. sinds ik laatst nieuwe wiet had gehaald (bij dezelfde shop, wel gewoon groene), is er niks meer aan de hand :) ben weer net zo chill stoned als eerst.

denk dat het de eerste keer wel toevallig goed mis ging, en de keren daarop gewoon placebo was, maar wie weet..

TrippyShit

Badass junkie
Gele wiet is het zelfde principe als gele sneeuw. En dat gele is 1 van de ingredienten van jenkem daarom ging je zo fur ..

TrippyShit

Badass junkie
En vooruit nog een serieuse :rolleyes:

Ik had ook eerst 1 wiet waar ik paranoia van werd.. Maar om van 1 wiet paranoia te worden zit gewoon tussen je oren. Of hij moet te sterk voor je zijn, teveel thc. Dan kan je ook paranoia worden..

psych-out

Bewuste gebruiker
ExceptionalInsight zei:
psychomickey zei:
Het feit dat de gedachte al in je hoofd komt om deze vraag te verzinnen is al genoeg om je uit te lachen

heb je 100% gelijk in. :mrgreen:
zou wel chill zijn.

Buddha Cheese

Belezen gebruiker
Voor zover ik weet, bestaan er wel degelijk gele wietsoorten, zoals de Super Lemon Haze (winnaar Cannabis Cup 200:sunglasses:. Deze worden na de oogst nog enkele weekjes gedroogd zodat het chlorofyl (wat voor de groene kleur zorgt) weggaat en je een gele wiet krijgt.

Dit neemt natuurlijk niet weg dat jouw wiet gewoon slecht gekweekte wiet zou kunnen zijn, maar dat je van die bepaalde soort paranoia zou worden lijkt me onzin. Misschien gewoon te hoog THC-gehalte zoals iemand al eerder aanhaalde.

Bovenaan