gemiddelde kwaliteit coke hoeveel procent

fatsoen1

Experimenterende gebruiker
Ik denk dat ik van mijn dealer gemiddelde kwaliteit coke koop. Ik wil het binnenkort een keer laten testen. Weet iemand hoeveel procent zuiver een gemiddelde gram coke is? Dit bij een prijs van 40 de gram?

Judas

Wijs gebruiker
Stop toch met dat gebazel man. Jaag je neus en zelfvertrouwen verder de vernieling in als de rush je bevalt of kap ermee.

Escapisme en rekensommen: een debiele combi.

Holden

Bewuste gebruiker
fatsoen1 zei:
Ik denk dat ik van mijn dealer gemiddelde kwaliteit coke koop. Ik wil het binnenkort een keer laten testen. Weet iemand hoeveel procent zuiver een gemiddelde gram coke is? Dit bij een prijs van 40 de gram?

Hoeveel procent zuiver een gemiddelde gram is? Er is geen gemiddelde..
Prijs veertig euro? Is niet verbonden aan een bepaald percentage..
Je wil het eens laten testen? Zeker doen..

Carlitos

Badass junkie
2006 ;

Cocaïne

De bij het DIMS binnengekomen cocaïnemonsters bevatten in de meeste gevallen (94%) ook daadwerkelijk cocaïne, met een gemiddelde van 52% cocaïne.
Cocaïne is meestal versneden. Slecht 5% van alle onderzochte cocaïne bleek zuiver te zijn.
De afgelopen jaren zien we steeds vaker dat geneesmiddelen gebruikt worden om cocaïne mee te versnijden. Het geneesmiddel dat het meest wordt gebruikt, is fenacetine. In 2006 bleek bijna de helft van alle onderzochte cocaïne hiermee versneden te zijn.
Fenacetine is een pijnstillend geneesmiddel, vergelijkbaar met paracetamol. Het middel is in Nederland uit de handel genomen vanwege de mogelijke nierschade die het bij chronisch gebruik kan veroorzaken.
----------------------------------------------------
Zit niet zo in de coke met speed en xtc zijn slecht met name de laatste tijd de gemiddeldes zijn gezakt.
Weet niet of dat met coke is..

raging_bull

Bewuste gebruiker
hahah, gemiddelde kwaliteit.. is zo slecht omdat het zo hard versneden wordt dat puur al niet meer bestaat. Sowieso kan het al niet puurder als 87,x procent. Er is namelijk een deel aan coke wat zout is ofzo oid.. weet niet precies hoe het zit. Van zo puur gaat je neus ook bloeden.

Het beste spul vind je in de grote stad van een persoon die dichter bij de bron zit. Sos die in aanmerking komt voor een prijskaartje van 25 euro moet je kunnen ruiken als je het zakje/papiertje open doet. Ruik je niets dan ben je verkouden of heb je een cafeïne poeder dealer.

Ik ken er die kopen sealtjes in voor 12,5 bestemt voor de handel om er vervolgens 25 voor te vragen. Ik ken er ook waar je 0,47 gram krijgt maar wel zo'n goed spul dat ik er zelf 2 puntjes caf bij doe. Dan schep ik niet teveel met mijn space hoofd opstap.

fatsoen1

Experimenterende gebruiker
Ik heb gelezen in een rapport dat dit jaar het gemiddelde cokepercentage op 52 procent ligt, dus veel meer dan die tien procent die sommigen aanhalen.

Bovenaan