Ligt dat niet eerder aan de dosis?hallotje zei:Deze heb ik ook... en heb er nog wat van... ik heb ze getest op 75 en 90. Ik heb ze al 2.5 jaar liggen en werken best wel goed. Heb het gevoel dat er weinig visueel inzit.
Arthur King zei:Ligt dat niet eerder aan de dosis?hallotje zei:Deze heb ik ook... en heb er nog wat van... ik heb ze getest op 75 en 90. Ik heb ze al 2.5 jaar liggen en werken best wel goed. Heb het gevoel dat er weinig visueel inzit.
electergie zei:hehe, je komt Gent toch overal tegen.
Ik ben een beetje laat op deze thread maar toch...
Ik heb deze shiva's vorig jaar gehad (and they're back), en toen waren ze nog iets harder dan wat ze nu zijn. Na inname van een enkele zegel was je al goed weg.
Ik had toen de mooiste visuals die ik mij maar kon voorstellen. volledige bomen die in één dikbegroeide jungle vervormden waaruit de lichtere gele blaadje enkele koppen van leeuwen vormden en toen kwam er nog beweging/leven in die jungle, door de wind die de boom/en omverblaasde.
Nu heb ik deze shiva's geprobeerd met een vriend.
Die had al kleine visuals op een halve trip, ik had die niet.
En bij een volledige trip duurde die goed lang en was ook mooi van visuals.
Gisteren heeft mijn vriend weer een halve genomen en ik een anderhalf.
En dat is ongeveer de hoeveelheid die nodig is voor een echt lekker en niet al te sterke trip.
Na inname tegen ongeveer zes uur 's avond, en enkele uren later op de Blaarmeersen was ik een uur of 9 later, thuis nog aan't comedownen, letters die lichtjes golven.
Laat je dus maar volledig gaan![]()
Ze mogen beiden besproken worden, maar het is niet heel verantwoord. Al helemaal met pillen.-tomz0r zei:Waarom mogen de kleur en opdruk van pillen hier niet besproken worden, en van zegels wel? Vaag.
pascal828 zei:Ze mogen beiden besproken worden, maar het is niet heel verantwoord. Al helemaal met pillen.-tomz0r zei:Waarom mogen de kleur en opdruk van pillen hier niet besproken worden, en van zegels wel? Vaag.
LSD wordt stuk minder gefaket. Maar nog steeds kun je weleens de foute hebben.

KoxBox zei:Volgens mij wordt LSD gewoon minder vaak verkocht dan pillen. En als iemand uit Gent dezelfde zegels heeft als mij, denk ik wel dat ik er mag vanuit gaan dat ze van dezelfde batch komen.
En ik ga echt niet helemaal naar Nederland gaan om een zegeltje te laten testen...
Die "nieuwe" die nu in de omgang zijn, zijn inderdaad sterker.gamezz zei:even een opmerking:
ik heb nu 2x shiva zegels uit gent gehad allebei met een andere print
de eerste print stond er foto van 2dez print heb ik hier nog niks over gezien.
ze zijn potenter of de 1ste shivas die ik had, dus mensen let op met zegels
Beanhead zei:Tripkes uit gent?
voorwa moet gy nen test hemme. khemr alleen nog maar goei uit gent ghad![]()
Bwa... Dat is Antwaarps.sjoerd101 zei:Beanhead zei:Tripkes uit gent?
voorwa moet gy nen test hemme. khemr alleen nog maar goei uit gent ghad![]()
Is dit nou vlaams?

is al gebeurd dat er mensen zijn opgepakt via df omdat ze publiek bekend maakten dat ze grote hoeveelheden liggen haddengamezz zei:in het topic wat heb jij nu in je bezit (of iet in die aard) worden er geen doekjes om gewonden
![]()
Psychonaut- zei:Een beetje vreemd..
De zegels die ik van mij dealer koop zijn 200 mg voor maar €3..
Ook kan ik 250 mg kopen voor maar €3,50?
Een halve zegel is al voldoende, voor een "echte" trip neem ik een hele en soms anderhalf..?
Ik ben maar 1,77 ofzo en weeg 61 kg?