Geranamine aka DMAA

space scientist

Wijs gebruiker
Ik heb hier dus een paar vraagjes over:

Wat is een goede dosis om puur af te vallen?
Recreatief te gebruiken en in welke dosis dan?
Valt het gebruik op? (denk aan vergrote pupillen e.d.) en kan je er gewoon mee werken?

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Zie in dit topic voor meer info: http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=37&t=22361

Maar om dit als afslankmiddel gebruiken is echt dom. Je pleegt dikke roofbouw op je lichaam, het onderdrukt je eetlust, verhoogd de bloeddruk + hartslag, ontregeld je adrenaline huishouding. Ja dit is een makkelijke weg maar niet de verstandigste, als je af wil vallen zou je dit voor de rest van je leven moeten gebruiken, want zonder komt die eetlust terug en moet je sterk in je schoenen staan. Beter let je op wat je eet en sport je 3x in de week.

Ik had laatst van die buisjes met 60mg erin en dit vond ik persoonlijk wel lekker. Aan de ogen valt niet veel te zien bij mij, maar je bent wel een stuk actiever net als pep.

space scientist

Wijs gebruiker
vandaag binnen gehad, 40mg per capsule volgens de site.

Ga het als het goed is vrijdagavond testen

wat is de totale werkingsduur trouwens, kan het nergens vinden?

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Volgens de verpakking bij mij zo'n 3 uur, maar ik merkte het na 6 uur nog wel.

ErnstJünger

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Wat voor alle uppers telt, gaat ook voor DMAA op: na té lang of te hooggedoseerd gebruik is de crash nadien niet zo fijn.
Een DMAA-dosis van 80mg bezorgt me na 5u stimulatie een geestelijke leegstand.
Ik denk overigens dat efedrine geschikter is voor zo'n kuur.

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
(Aangezien het legaal is vermeld ik het waar je het kan vinden).

Als je DMAA op ebay intypt krijg je genoeg hits. Het geeft vooral een fijn adrenaline gevoel, maar de crash vind ik duidelijk minder dan bijvoorbeeld speed.

Bovenaan