geremd

angel1

Experimenterende gebruiker
sinds ik speed gebruik, en ik ga naar een feest, heb ik niet één keer meer ook maar 1 poot gedansd. vroeger deed ik het gewoon wel, als ik wat had gedronken( niet ladderzat natuurlijk.gewoon een beetje gedronken, anders stond ik ook gewoon stil). maar of ik nu wel of niet iets drink, ik sta altijd stil, elke keer, en overal.snap er niks van. voel me dan heel erg geremd en kan ook niet los komen. kent iemand dit?

MetaalKonijn

Badass junkie
Herken dat ook, kan dan gewoon niet bewegen, en ben heel zogenaamd 'rustig', alleen een beetje met m'n hoofd knikken zit d'r in. Wat JewCookie zegt kan er ook veel mee te maken hebben :mrgreen:

angel1

ook als er goeie muziek gedraaid word heb ik het.ik baal der nogal van eigelijk.wat heb je eraan om op een feest te staan, gewoon te staan.pfff.ben op zich altijd geremd geweest maar kon op den duur wel los komen,maar nu totaal niet meer...en over xtc, ik weet niet: je gaat je er toch heel anders door gedragen?dat valt bij mij dan heel erg op,en daar heb ik het niet helemaal op

Mindtravel

van speed word je redelijk tot best wel paranoia, ik kan alleen los gaan als ik flink wat gedronken heb in combinatie met pep, maar dan ga ik ook goed los.. maar als het paranoide gevoel van de pep op kop staat, dan ga je moeilijker dansen omdat je een beetje mindfucked word.. en niet weet hoe anderen over jou denken.. ik herken het ook dat als ik sos of pep opheb zonder (veel) drank dat ik gewoon niet of niet goed goed los ga..

nutsss

Wijs gebruiker
angel1 zei:
en over xtc, ik weet niet: je gaat je er toch heel anders door gedragen?dat valt bij mij dan heel erg op,en daar heb ik het niet helemaal op

tsja dat is wel zo... voor mensen die het niet kennen is het net of je helemaal los en behoorlijk aangeschoten bent... en je voelt je :hearteyes: Voor mij was het dé manier om eindelijk eens een keer ongeremd me uit te leven en te ontdekken dat het helemaal niet raar is als ik wat vrolijker en losser ben.

maar goed dat is over xtc, het ging over speed :wink:

geremd van speed ? :rolleyes:
Speed zorgt toch voor een verhoging van de adrenaline ? En daar word je toch beweeglijker van?
Voor mij werkt het prima om lekker te dansen, maar xtc net iets beter.

Lana

Wijs gebruiker
Soms kan de pep weleens in je kop slaan ipv in je benen.
Zet ie de bovenkamer iets teveel in gang.
Dat belemmert.

zommes

Badass junkie
Lana zei:
Soms kan de pep weleens in je kop slaan ipv in je benen.
Zet ie de bovenkamer iets teveel in gang.
Dat belemmert.

Ja, maar zelfs als ik in zo'n fase ben en ik hoor lekkere muziek, dan ga ik dansen :grin:

Dione

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik ga van speed juist veel losser tijdens het uitgaan.. Nou heb ik sowieso totaal geen moeite met lekker los gaan tijdens het dansen :grin:

Jelle Snel

Belezen gebruiker
ofnie..beter..maja, ben al een tijd aant lezen over keta hier ma toch, de dosering blijft wel lijpe sheit volgens mij?

Dione

Badass junkie
Emeritus Mod
zommes zei:
Safire zei:
Ik ga van speed juist veel losser tijdens het uitgaan.. Nou heb ik sowieso totaal geen moeite met lekker los gaan tijdens het dansen :grin:

Dus dan is het helemaal feest :grin:

Absoluut, het laatste kleine beetje remming wat ik heb is dan compleet verdwenen haha. Je bent aan het feesten of je bent het niet :P

zommes

Badass junkie
Jelle Snel zei:
ofnie..beter..maja, ben al een tijd aant lezen over keta hier ma toch, de dosering blijft wel lijpe sheit volgens mij?

Laten we hierover verder praten in het Ketamine forum...

Ik was namelijk degene die graag wilde dat die er kwam, dus moet die ook gebruikt worden :grin:

BacingsPen

Badass junkie
mmm, Lijkt me sterk dat je daar op dan wel danst, maar ik ben ook niet zo'n danser, maar op de epehdra ga ik uit m'n dak/Hak ik 2 keer zo snel als het ritme van de muziek :grin:

En hele nacht door he :smoke:

zommes

Badass junkie
SpacingBen zei:
mmm, Lijkt me sterk dat je daar op dan wel danst, maar ik ben ook niet zo'n danser, maar op de epehdra ga ik uit m'n dak/Hak ik 2 keer zo snel als het ritme van de muziek :grin:

En hele nacht door he :smoke:

Op keta danst men zeker wel! Mits goed gedoseerd...

flash kieke

Wijs gebruiker
angel1 zei:
sinds ik speed gebruik, en ik ga naar een feest, heb ik niet één keer meer ook maar 1 poot gedansd. vroeger deed ik het gewoon wel, als ik wat had gedronken( niet ladderzat natuurlijk.gewoon een beetje gedronken, anders stond ik ook gewoon stil). maar of ik nu wel of niet iets drink, ik sta altijd stil, elke keer, en overal.snap er niks van. voel me dan heel erg geremd en kan ook niet los komen. kent iemand dit?

Ik had hetzelfde probleem als jou.

Heb een paar tips voor je--->

1.Als je graag danst,zou ik onmiddelijk stoppen met pep,anders ga je er verslaafd aan geraken,en dan kun je wel het dansen vergeten omdat je je slechter en paranoiader gaat voelen.

2.Als je al effe pep neemt,zou ik is zonder pep uitgaan maar op de pillen uitgaan.-->Je zal je nog nooit zo goed geamuseert hebben.

3.Pas pep snuiven als je in de dancing of zo zelf zit,en niet voor dat je uit gaat.

4.Wat ook leuk is--->Eerst pillen nemen,dan pep snuiven.En dat pas in de dancing zelf doen.

Als je 1 van deze tips uitprobeert,ga je je beter voelen en wil je alleen maar zwaar feesten en dansen.

Jelle Snel

Belezen gebruiker
taj, kun je proberen ma dan ga je dus wel mixen met verschillende drugs...en of dat voor iedereen goed is... :rolleyes:

Bovenaan