Gestopt met blowen maar geen eetlust

R.D.P

Newbie
Beste mensen een vraag. ik ben vandaag 10 dagen gestopt met blowen (Heb 16 jaar lang geblowd zoeen anderhalf tot 2 gram perdag) en ben benieuwd wanneer me eetlust weer terug komt. Want dat is eigenlijk de enigste afkickverschijns wat ik heb. Heb Maar 2 dagen flink liggen zweten, en 1 dag last gehad van kut dromen, maar me eetlust dat is ver te zoeken. dwing me zelf wel wat om te eten, maar ben op paar dagen tijd zoeen kleine 5kg afgevallen.

Don Draper

Badass junkie
Ik herken het. Ook meegemaakt.

Zelf zat ik veel aan de zuivel. Veel melk drinken en aan de Breaker (of elk ander yoghurt). Het komt vanzelf goed. :)

R.D.P

Newbie
Oke oke ja dan eens afwachten.
Heb me vandaag voor de zekerheid nutridrink besteld om toch wat binnen te krijgen. Want bij iedere hap die ik neem, heb ik meteen een gevoel van dat ik vol zit terwijl me maag knort hahaha.

R.D.P

Newbie
Moet er wel bij vertellen dat het niet me eerste poging was om te stoppen. Heb al vaker een poging gewaagd maar faalde naar paar dagen steeds weer invervand wel de afkickverschijnselen. Ben de laaste x flink ziek er door geweest( out gegaan )omdat ik het door een wiet vape heb liggen roken. En vannaf dat moment wil ik er tottaal niks meer mee te maken hebben. Ruik ik de geur nu van wiet, dan word het me menteen misselijk en draaid me maag zich een paar x rond.

Hippie Langwaus

DF-koning
Ik ben nu 17 dagen gestopt na 30 jaar chronisch cannabisgebruik. Ik was er bang voor om minder eetlust te krijgen en dat was ook de eerste week het geval. Ik ben daarbij al jaren geen echt ontbijttype. Een paar espresso's is voor mij al een prima ontbijt.

Wat me opvalt is dat ik de afgelopen dagen juist 's ochtends al wat trek in eten heb. Dus hopelijk komt het bij jou ook wel goed @R.D.P.

Als je van zuivel houdt, is het inderdaad wellicht makkelijker om wat melk of een yoghurtdrank te drinken om teveel gewichtsverlies te voorkomen dan met tegenzin brood te eten.

Overigens heb ik na 2,5 week nog steeds heftige dromen en kost het inslapen nog wel wat moeite. Hopelijk val je niet teveel af. 5 kg in 1,5 week is best behoorlijk. Succes!

MyBadLife

Newbie
Beste en lekkerste ontbijt ooit:

banaan +bevroren fruit (zo’n zak bosvruchten ingevroren van de jumbo) + klein beetje havermout + (magere) yoghurt) in de blender

kan je in een shake beker doen voor onderweg of gewoon uit een glas drinken of uit een kommetje eten.

de bosvruchten geven lekkere zoete smaak en de benaan geeft een beetje een smeuïge twist eraan. En de havermout vult goed maar proef je toch niet omdat het door de blender is gegaan.
Dit doe ik al jaren elke dag door de weeks.

het is gewoon lekker snel in 3 minuutjes gemaakt en makkelijk mee te nemen in de auto in een shake beker ofso en ook nog eens super lekker en gezond!

R.D.P

Newbie
Hey hippie langwaus.
Nee van slecht inslapen heb ik tottaal geen moeite. Val voor mijn gevoel juist nu beter in slaap dan voorheen ondanks me adhd. Maar zou er ook wel wat mee te maken hebben dat ik nu veel meer onderneem, dan toen in nog blowde. Want toen in blowde dan zat ik liever binnen in me eigen wereld en keek ik graag films of game op de ps4. Maar nu wandel ik veel en kan ik bijna niet stil zitten. Heb trouwens geen medicatie voor me adhd omdat ik daar al vannaf me 18de tegen ben, inverband wat er in zit.

Heb vandaag me nutridrink proteïne binnen gekregen. Duss daar ga ik me tijdelijk ff mee helpen, om verdere gewichts verlies tegen te gaan. En hoop dat me eetlust van zelf weer snel terug komt. Ben nu alleen ook aan het twijfelen om meteen te stoppen met gewoon roken, maar dat raad iedereen me af.

Manu76

Badass junkie
Ik zou misschien aanraden om even te wachten met de eerste peuk in de ochtend, want die nemen de honger weg denk ik. Peuken (nicotine) en koffie (caffeine) waren voor mij een uitstekend ontbijt in bepaalde periodes van het leven. En dan verloor ik teveel gewicht.
Nu na een flinke periode zonder peuken, had ik wel snel honger bij deze stoppoging die ik al bijna 3 weken heb volgehouden.
Nicotine en thc tegelijk kappen lijkt me niet aan te raden, nu je zo goed bezig bent!
Fantastisch doe je het!

Bovenaan