Gestopt met Blowen

Areyouexperienced?

Belezen gebruiker
Ik ben 3 dagen gestopt nu, en vindt het echt kut.

De eerste dag wou ik eerst wat gaan halen, maar ze hadden pas binnen een uur terug. Toen besefte ik hoe zielig het eigenlijk van mij was omdat ik mij had voorgenomen niet te blowen tijdens de examens. Dus gewoon niet teruggekeerd. Het voelt alsof ik iets tekort kom, ik moet 's avonds dat jointje hebben precies... Om rustig te worden. Nu probeer ik dus te stoppen, ik moet zeggen dat het vrij moeilijk is. Ik rookte hiervoor een halve joint per dag (genoeg om serieus hooked te worden). Ik voel wel dat de drang al minder is als de eerste 2 dagen... Het rare is dat als ik bij mijn vriendin ben, ik totaal geen nood heb aan wiet...

Mindgamer

Badass junkie
*.exe zei:
Ai.. klinkt leuk die 4 weken maar dan he. Je zit nu nog maar in je dry high als je flink geblowd hebt. Oftewel, je lichaam is nog niet eens door de eigen detox heen. En dan heb ik het nog niet over evt. neerslachtige gevoelens op (middel)lange termijn en ook PAWS. Die laatste kunnen tot 2 jaar aanhouden.

Ben zelf ook gestopt, iets meer dan 8 maanden geleden ondertussen en ik was het kots- en kotszat na zo ongeveer 15 jaar daily paffen. Had dus om het zo te zeggen meer reden (drive) dan jij. Denk dat je zoiets ook wel nodig hebt. Namelijk, het stoppen en gestopt blijven is een proces met meerdere fasen. Als je deze kent en herkent kan je een terugval voorkomen. Ga er vanuit dat je nog e.e.a. te wachten staat. Desalniettemin positief van je! Laat ik dat niet vergeten te vermelden.

Ga ´es na waarom je blowde, wat het met je doet (kan je mss pas na een lagere stop inzien?) en waarom je het nog zou willen doen op termijn, hetzij in light-versie. Ben benieuwd. Succes met gestopt blijven.

*.exe
Wat zijn PAWS?

Ik krijg altijd na 3 maanden een soort van cannabis terugval :flushed: :cry:

afraidtech

Bewuste gebruiker
heb vanmiddag mijn laatste kleine beetje wiet in mijn pijpje gestopt, ik doe het ook niet meer, geen zin meer in. na ongeveer 11 jaar waarvan zeker 9 jaar dagelijks komt er nu een einde aan.

ben der klaar mee. En ik weet het heb het de afgelopen weken vaker gezegt, maar nu doe ik het. Het is op en ga niet naar de shop.

maiskorrel

Bewuste gebruiker
Vandaag dag 14 met stoppen :) . Het niet gaan blowen vind ik niet zo moeilijk. Alleen slaat verveling nu wel vaak toe. Dus moet nog wel leren me te vermaken zonder heel de tijd op het idee te komen om te gaan blowen.

Bovenaan