Gestopt Met Speed

Hallo
Ik ben sinds 2 jaar gestopt met speed te gebruiken en nu lijkt het net of ik ooit iets binnen heb gehad waarbij ik langzaam dood ga want ik voel echt overal soort van steken en een soort druk op me borst en het word steeds erger maar de dokter zegt van ja alles is oke maar het is niet echt me longen en me ademhaling en soms word ik ook 's nachts wakker en is me hand verlamd

martin van nu

Belezen gebruiker
Ga nog eens terug naar je doctor, of zoek een andere!

Het kan best zijn dat je vermoed dat het met je voormalige drugsgebruik te maken heeft, maar het lijkt me erg sterk dat je hier een nuttig antwoord zult vinden.
(met alle respect voor mijn mede forum bezoekers enzo)

Bartyo

Bewuste gebruiker
jonkospeedy zei:
soms word ik ook 's nachts wakker en is me hand verlamd
Hierover zou ik mijzelf niet te veel zorgen over maken.
Zelf heb ik het ook vaak, dit komt vaak wanneer je op je arm gaat liggen, waardoor er geen bloed meer doorstroomt.
Het gevoel zelf is erg vaag, niet op gaan hangen want je hand kan zo makkelijk breken!
Even je arm naar beneden laten hangen, voor goede en snelle doorstroming.
Nogmaals, dit is geen verschijnsel wat met je speed gebruik te maken heeft.

De overige klachten, ik denk dat dit met het stoppen te maken heeft.
Het zal dan ook vanzelf minder moeten worden.
Gebeurd dit na een tijdje niet, ga dan nog eens naar de dokter.

Succes ermee!

thnx voor de reacties nou het is niet echt vaak meer dat ik het heb gelukkig maar pijn op me borst ook niet zo heel veel maar gewoon zo af en toe maar ik ga wel gaan fitnessen om weer wat breder te worden want ben echt dun geworden en ben weer wat kilo's aangekomen eindelijk ben echt al een jaar aan het hopen dat ik zwaarder werd maar dat gaat heel langzaam.

Angramar Temenos

Badass junkie
Ademhaling, heb je last van constante hyperventilatie? Dat kan door spanning/stress komen, veel voorkomende klachten die daarbij horen zijn ook wat jij beschrijft.

Bovenaan