Gestopt

Jovi

Newbie
Hey ,
ik ben 17 en juist gestopt met cannabis-gebruik ik heb paar dingen dat niet echt normaal zijn :
1. Ik heb een minimale eetlust voor al week
2. een brandende keelpijn die niet ophoud

wat kan ik hiertegen doen?

grtz

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
Een jointje roken....nee geintje :wink:

Een verminderde eetlust is normaal hoor als je kapt met wiet dat komt vanzelf wel weer terug.
Die brandende keel is mij een onbekend verschijnsel bij het stoppen met wiet....

Ga sporten of ga dingen doen die veel beweging vereisen, dan krijg je vanzelf wel terug wat meer honger.

grts!

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Inderdaad, merk dat sporten erg goed werkt wanneer je je eetlust niet opwekt door te blowen.

Keelpijn kan ik ook niet verklaren, maar heb het al wel vaker gehoord van mensen die stopten met roken (tabak) en toen erge keelpijn kregen voor een week of 3/4.

SteenS

Experimenterende gebruiker
Toen ik een tijd heb gestopt (5 maanden ongeveer) na dat ik voor 4 maanden lang elk weekend 2/3 keer cannabis gebruikte, had ik ook een beetje last van mijn keel. Wat is jou manier; waterpijp, puurpijp, verdamper of joint met tabak of zonder?

Ik had trouwens meer last van psychische 'afkick' symptonen' dan lichamelijk pijn, (al had ik wel een irritant gevoel in mijn borstkas omdat ik normaal nooit rook). Mijn manier van inname was waterpijp.

SteenS

Experimenterende gebruiker
Een joint is natuurlijk sowiezo slechter voor je, maar of het speciaal slechter is voor de keel weet ik niet

Maar heb je al eens goede drop of honing geprobeerd, dat kan soms keelpijn verminderen :P

Bovenaan