Gestopt!!!

ploerd_dark_core_

Experimenterende gebruiker
Ik ben aan het stoppen met alles en het gaat al nu voor de 2e week erug goed!
Meestal op vrijdag heb ik er heel veel zin in..maarnu ik de knoop heb doorgehakt gaat het erug goed..

Heb zelfs een huis gekocht..(joepyyy) lang leve de toekomst!!!

Groetjeszzzzzzzzz

roaren*

Bewuste gebruiker
good for you mate

en blijven volhouden nu!

ts

Bewuste gebruiker
Re: GESTOPT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ploerd_dark_core_ zei:
Ik ben aan het stoppen met alles en het gaat al nu voor de 2e week erug goed!
Meestal op vrijdag heb ik er heel veel zin in..maarnu ik de knoop heb doorgehakt gaat het erug goed..

Heb zelfs een huis gekocht..(joepyyy) lang leve de toekomst!!!

Groetjeszzzzzzzzz

succes en keep up the good work

BUBBS

Experimenterende gebruiker
Ik wens je veel strerkte toe ! Het gaat je zeker goed . Veel succes!!!!

Greetz Bubbs! :wink:

Mac...

Badass junkie
Hij's vast wel gestopt, maar (begrijp me niet verkeerd ploerd) 2 weken, kom op zeg wa is da nou, das 1 weekend niet gebruiken of mss 2, gebeurt me regelmatig.

Maar wens je natuurlijk wel heel veel succes en hoop voor je dat je het volhoudt, veel plezier met je nieuwe woning!!!

BacingsPen

Badass junkie
voor diehard drugs gebruikers is dat veel denk ik!:P

ik ben ook wel een beetje trots als ik weer een week niet blow :P

spacekonijn

Badass junkie
ja fuck het maar ik heb geen zin om de hele nacht wakker te liggen aangezien ik tot een uurtje of 4 geslapen heb vandaag en zonder joint kom ik dan niet in slaap.

is niet goed maar ik ga nu naar de shop :stoned:

naja nog 1 weekje vakantie daarna nog maar een poging wagen

Drazzic

Bewuste gebruiker
Komende zaterdag ben ik 4 weken gestopt.. niet omdat ik dat perse wou maar zo is het eenmaal uit gekomen hehe.. gebruik gewoon af en toe dus zitten wel vaker periodes van paar weken tussen dat ik niks doe. Komend weekend Mysteryland ff kijken wat dat wordt, ga denk ik aan de zuip maar je weet maar nooit.

Mac...

Badass junkie
SpacingBen zei:
ik weet het ik weet het...

en ook vanavond ga ik niks roken :P

jij?

Ja ik beken, ik heb gister dus weer 2 jointjes gehad. En eerlijk is eerlijk, het was verdomd lekkerrrr.
Vanaaf ook weer, maar vanaf volgende week is mijn vakantie afgelopen, dus nou nog ff genieten.

(Ik blow overigens ook niet meer dan 5 jointjes in een maand, dus dat vind ik wel netjes voor iemand die al 12 jaar aan het blowen is)

BacingsPen

Badass junkie
haha mja 5 jointjes maar? dat is in 5 keer verdeeld?

is idd weinig... maar ik kan me ook wel voorstellen dat je het steeds minder gaat doen (dan is het ook leuker)

ik denk dat ik vandaag ook wel weer een lekker puur sticky ga pakken :grin:

Mac...

Badass junkie
Ja als ik sommige mensen zie, die bijna iedere dag full-time aan het blowen zijn en echt no-time aan het werken zijn. Ik weet het niet, ik zou liever niet zo willen eindigen en heb ook mijn hele luie periode gehad toen ik waanzinnig veel deed blowen.

Blowen verneukt ook je leven, vooral als je het veel doet. Je wordt er lui van, je geeft er geld door uit, en je verkloot je "carrière"
Doe het af en toe en het blijft leuk.

(Das ten minste mijn visie erop)

BacingsPen

Badass junkie
Naja dat is gewoon een feit :grin:

op de middelbare school kon ik zo vaak blowen als ik wilde. (deed dat heus niet altijd hoor)

maar ik nam voordat ik naar school ging in de 4e bijna altijd wel een stukje spacecake! (ik zat toen heel erg in een schooldip en wou het opgeven.) Onder invloed van wiet hield ik kunstmatig mijn interesse wat hoger en vond ik het allemaal wat leuker :P

Wat heb ik een lol gehad toen met 2 vriendinnen van me steeds :grin:

man wat was dat een heerlijke tijd:) en nog over gegaan uiteindelijk zonder tekorten ook!

Maja, na een tijdje heb je meer nodig en dan is het niet leuk meer. Als je aan je 'echte' carriere bezig bent zul je wiet idd met regelmaat moeten doen. ik vind 2-3 keer in de week nog best acceptabel, wat jij?

hang misschien ook een beetje van de persoon af...

Mac...

Badass junkie
Ik vind het acceptabel zolang iemand nog maar normaal kan functioneren. Hangt dus idd van de persoon af. Maar zodra er rekeneingen blijven liggen, je baan kwijt raakt en je vind geen nieuwe meer en je gaat dan natuurlijk steeds meer blowen om je problemen te vergeten ben je eigk toch wel verkeerd bezig.

spacekonijn

Badass junkie
mijn enige probleem met blowen is dat ik smorgens mn bed niet uit kom..

verder is het superrelaxed alleen de volgende dag lig ik sochtends zolang nog in bed en spijbel ik school weer

Mac...

Badass junkie
Dan is het eigk al niet meer acceptabel. Nu is ahet nog alleen school, maar als je straks een baan hebt, kun je je dat ninet permiteren!

BacingsPen

Badass junkie
dergelijke problemen heb ik nog niet echt gehad mac!

en er zijn toch tijden geweest (schooltijd) dat ik ontzettend veel blowde!

raar is dat...

toch ervaarde ik die tijd wel als probleem tijd kwa blowen betreft...

Mac...

Badass junkie
Vaak sluipt het er ook in, meestal besef je pas te laat waar je mee bezig bent. Bij mij heeft het iig negatieve gevolgen met zich mee gehad, zal ook altijd wel op blijven letten met wat ik in het vervolg doe.

Probeer je ook niet duidelijk te maken dat je zou moeten stoppen, maar wil alleen waarschuwen voor de gevolgen die eraan zouden kunnen kleven. Je weet zelf wel het beste hoe je er voor staat.

BacingsPen

Badass junkie
mja ik ik denk dat als ik veel blow ik gewoon wat minder lekker in mijn vel zit...

Of veel met vrienden omgaan die graag een sticky puur voor me willen draaien:P

Anywayz, wiet kan best wel verslavend zijn maar juist nu met de vele dagen dat ik vakantie heb (en weinig te doen) hou ik het goed uit niet dagelijks te gebruiken. Heb het zelden overdag gedaan ook!

ps, was weer heerlijk vanacht :grin: :hearteyes:

Mac...

Badass junkie
SpacingBen zei:
Anywayz, wiet kan best wel verslavend zijn maar juist nu met de vele dagen dat ik vakantie heb (en weinig te doen) hou ik het goed uit niet dagelijks te gebruiken. Heb het zelden overdag gedaan ook!

Ik herken dit wel een beetje in mijn speed gebruik. Normaliter gebruikte ik in de vakantie meer dan normaal, ook door-de-weeks, maar deze vakans ben ik nog nooit zo veel nuchter geweest. Heb daarentegen wel vaker gezopen, maar dat kan ook maar zo lijken, want normaal gebruik ik pep bij het zuipen en dan word je niet zat. Maw ben ik dus vaker bezopen geweest. Iets wat ik pas echt weer waardeer sinds deze vakantie.

BacingsPen

Badass junkie
mja heb ik ook wel idd!

dat zuipen moet je weer een beetje aan begonnen zijn! Maar dan is ut ook wel meteen weer link spul :confused:

heeeeeeeeele grote hoeveelheden drinken, vaak drinken. Geen katers meer als je 15 bier of meer op hebt...

Bovenaan