GEur bij coke roken

huisie

Newbie
Heeft iemand een goede tip om de geur en de rook bij het coke roken te verminderen. Rook af en toe thuis en heb het idee dat de buren e.e.a. kunnen ruiken. Nu zit ik paranoia bij het raam met een natte doeken spiritus (heel idioot....) wat niet echt relaxed is, zeker niet niet met een vette wind. Weet dat een waterpijp helpt maar nog andere ideeën? Of ben ik door de coke te para en denk ik dat de buren het ruiken, is de stank echt zo erg. Men zegt dat je het zelf niet ruikt...Hoop op een tip zodat ik relaxed kan roken..........THX huisie

ArieKanariE

Bewuste gebruiker
tegen die geur doe je niet zoveel .. tegen die paranoia ook niet trouwens, ik denk dat het echte probleem meer daar ligt.

Maar om je gerust te stellen, in tegenstelling tot de doordringende geur van wiet, wordt de geur van coke zelfs tegengehouden door papieren muren.

kook je de coke eigenlijk uit? in een pijp ruik ik zelden zoveel als in een cokejoint met rauwe coke namelijk.

nog nooit een joint gerookt van gekookte coke, dus ik heb geen idee of dat minder ruikt ..

verder kun je de geur maskeren door bijvoorbeeld wierrook te branden of etherische olien :)

:)
AkA

033Amnesia

Bewuste gebruiker
Ik zie echt niet in hoe cokegeur door de muren zou komen.. ik heb nooit coke gerookt, maar wiet ruik ik buiten vaak van VERRE afstanden..en als ik binnen blow ruiken mijn buren dat ook niet; daarnaast zullen zij de geur van coke denk ik niet eens herkennen (of ze hebben zelf vroeger coke gerookt)

Ik denk dat 't meer paranoia van de coke is..toen ik chill zat te spacen op mn bed met muziek op, deed ik ook om de 20 sec de muziek uit, omdat 't leek alsof mn ma binnen kwam ofzo, wat elke x niet was..

cobhc

Belezen gebruiker
hahaha heb in zo'n lange tijd niet zo hard gelachen

you gotta live with the fact your a crack junkie.

Wartaal

Belezen gebruiker
Niet coke rokers herkennen die geur echt niet hoor :) En het stikt ook bij lange aan niet zo erg als bijv. wiet.

Antondebeuker

Experimenterende gebruiker
Echt een klassiek geval van coke-paranoia.
Als je van een folie rook verdamp je de coke, en dat ruik je haast niet, of iemand moet die geur goed kennen, maar over het algemeen ruiken cokegebruikers niet zoveel meer :mrgreen:
En waarom spiritus? Gatverdamme, dat stinkt pas echt!
Gewoon een wierrookje branden man, niemand die dan die coke nog ruikt, en het werkt ook voor jezelf sfeerverhogend.

exact

Belezen gebruiker
Tostini zei:
en sowieso, niet de hele wereld herkent de geur van gerookte coke.

precies, als ik je buurman was, zou ik geen idee hebben wat die rare geur is die ik steeds ruik. :P

yellowmoon

Bewuste gebruiker
dit is grootste coke paranoia ooit volgens mij

gast die buren van jullie hebben scheit aan jullie hun denken niet eens meer dan een seconde perdag over je en het maakt hun niet heel veel uit wat je aan het gebruiken ben ofzo
en coke zullen ze echt niet ruiken door de muren of een open raam je buren zijn geen hond maar mensen

Wartaal

Belezen gebruiker
Hij is ook nooit meer terug gekomen en zal zelf wel de volgende dag hebben beseft dat het onzin is.

davev

Newbie
Haha, nou ik herken dit soort gedrag wel een beetje in mezelf hoor... :stoned:

Als ik een beetje teveel coke heb gesnoven of gerookt dan krijg ik ook van die parra ged8tes en gedrag zoals iedere 10 seconde me geluid zacht omdat ik ''denk'' wat te horen, of steeds naar het raam sprinten om de straat buiten te bekijken... hahaha en dan de volgende dag denk je van waarom deed ik zo spastisch en dan kan ik dat gedrag totaal niet meer begrijpen... :confused:

Naja gelukkig ken ik nog een tal van mensen die dit ook hebben dus het licht niet aan mij...

edwin__

Belezen gebruiker
hahaha,
nooit coke gerookt maar ik herinder de verhalen tabak en wiet :)
zet je eroverheen, niemand herkend die geur joh. de mensen die het wel herkennen hebben het zelf ook gedaan, dus staan er voor open :)

Psy High

Belezen gebruiker
huisie zei:
Nu zit ik paranoia bij het raam met een natte doeken spiritus (heel idioot....) wat niet echt relaxed is, zeker niet niet met een vette wind.

lol

Binnenkort staat de wijkagent voor je deur omdat heel de buurt naar spiritus marft.

Vigilante

Wijs gebruiker
Sowieso ruik je coke roken nauwelijks, helemaal als je de rook wat langer inhoudt en het heeft ook niet echt een sterke geur. Doe het anders lekker onder de afzuiger, maar niet te vaak want je bent nu al para :wink:

Dr Gonzo

Wijs gebruiker
Vigilante zei:
Sowieso ruik je coke roken nauwelijks, helemaal als je de rook wat langer inhoudt en het heeft ook niet echt een sterke geur. Doe het anders lekker onder de afzuiger, maar niet te vaak want je bent nu al para :wink:

dit is al bijna 2 jaar oud....
maar ok
als je de geur van coke niet kent weet je ook niet wat het is,maar bak gewoon een ei of zet een pannetje met soep op.....door etens luchtjes heen ruik je het zeker niet meer.... :grin:

Bovenaan