Geur

Seatbelt

Belezen gebruiker
Goeiesavonds,
HEt paradijs is natuurlijk toch wel je eigen plantjes maar, wat als je met huisgenoten woont die het toch neit zo fijn vinden moet je compromissen sluiten, ik heb een geschikte plek gevonden met alleen gecontroleerd licht, goeie temperatuur, en goeie ventilatie. Maar hoe voorkom ik dat straks het hele apartement last krijgt van een wiet-walm? Dat zou namelijk best wel bagger zijn, ik heb al aan maten gevraagd en die zeggen; de enige oplossing is afzuigen, nou is dat in dit geval nogal onhandig dus ik wil graag kijken of er nog meer alternatieven zijn. (Ik ben totaal nieuw met kweken, heb absoluut geen professionele equipment maar reken ook niet op mega-oogsten, gewoon een leuke hobby en wat te goedkoop groenvoer.)
Voorbaat dank.

pwooppwoop

Experimenterende gebruiker
zonder afzuiging ga je het altijd wel rieken, maar een echt "walm" gaat er ni echt hangen, zeker niet "low budget", als je dr ni op let riek je het ni eens (tenzij in de kamer waar de plant staat natuurlijk, daar riekt het wel aangenaam :mrgreen: )

Seatbelt

Belezen gebruiker
HEt word inderdaad niet echt high budget nee :grin:
Een stuk of 5-10 plantjes onder een leuke lamp.

pwooppwoop

Experimenterende gebruiker
5 - 10 plantjes kan ik ni me zekerheid zeggen dat je ze zo hard gaat rieken, heb zelf nog maar 1 kweek achter de rug, waren 2 plantjes in een kleine ruimte, als je aan de andere kant van de deur ston rook je niks, in de kamer zelf een licht geurtje, maar overlast zullen ze er zeker niet van hebben :wink:

Bovenaan