Gevaar combinatie XTC en Lachgas?

Albatross

Experimenterende gebruiker
Het was voor mij al bekend dat het combineren van lachgas met een downer(zoals alcohol, ghb of heroine) gevaarlijk is, maar hier staat dat de combinatie met XTC gevaarlijk is: http://www.drugsenuitgaan.nl/middelen/a ... ik-lachgas
Ik heb geprobeert meer info hierover te vinden, maar zonder succes. Weten jullie hier meer van af? Wat het gevaar bijvoorbeeld is?

BlijeChick

Belezen gebruiker
Albatross zei:
Het was voor mij al bekend dat het combineren van lachgas met een downer(zoals alcohol, ghb of heroine) gevaarlijk is, maar hier staat dat de combinatie met XTC gevaarlijk is: http://www.drugsenuitgaan.nl/middelen/a ... ik-lachgas
Ik heb geprobeert meer info hierover te vinden, maar zonder succes. Weten jullie hier meer van af? Wat het gevaar bijvoorbeeld is?

Dat zou wel echt naar zijn, ik heb het zelf nooit geprobeerd maar je ziet op steeds meer feestjes waar ook xtc wordt gebruikt dat ze lachgas ballonnen verkopen.. ben ook benieuwd!

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Heb nog nooit gehoord van een grotere kans op gezondheidsproblemen bij deze combinatie, zou ook fijn zijn als ze dan aangaven hoe die kans dan groter wordt en om welke gezondheidsrisico's het precies gaat. Nu komt het een beetje als een ongefundeerde waarschuwing op mij over. Drugs are bad, mkay?

Ik heb de combinatie best vaak gedaan en het is echt een van de meest euforische combinaties die ik ooit geprobeerd heb. Zolang je het qua dosering een beetje bescheiden houd en de algemene risico's van lachgas in acht neemt kan ik me eigenlijk niet voorstellen dat het het enorme gezondheidsrisico's met zich mee brengt. Belangrijkste bij lachgas is te stoppen na een paar ballonnen. Ik heb ooit eens aan de MDMA thuis ruim 30 patronen opgemaakt omdat het er lag, het bizar euforisch was en ik echt geen idee meer had hoe lang ik al bezig was. Lang verhaal kort, ik ben een half uur in de zevende hemel geweest maar de rest van mijn MDMA high was verpest door knallende koppijn. Geen aanrader dus! De keren daarna liet ik elke ballon eerst uitwerken zodat ik weloverwogen kon beslissen of ik er nog een nam, in plaats van dat in de lachgas roes te doen. Dan is stoppen na een paar ballonnen een stuk makkelijker in ieder geval.

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
^ Of je spreekt met jezelf af 1 lachgas ballon per uur te nemen :wink: Doe ik eigenlijk altijd als er lachgas is, als hoofdpijn-voorzorgsmaatregel.

Bovenaan