Gevaar versnijdingsmiddelen

jcutter

Badass junkie
Kan het zo zijn als je wat coke hebt gekocht en je snuift het, dat er dan extreme hersenschade ontstaat of dat je voor permanente schade aanricht of dan ook; dankzij verkeerde versnijdingsmiddelen die sommige flikkers erin doen? Wat is het ergste gevaar wat versnijdingsmiddelen met je kunnen doen?

jcutter

Badass junkie
De dood ben ik niet vies van, maar wel als gehandicapte door het leven te moeten gaan. Het lijkt mij vreselijk om je hersens zo erg te verkloten door 1 klote snuifje dat je nooit meer normaal je leven kan leiden.

jcutter

Badass junkie
Dus het is gewoon mogelijk..
Naja, dan maak ik bij deze een keuze en geen sos/amf. meer voor mij.

Addick

Bewuste gebruiker
jcutter123 zei:
Dus het is gewoon mogelijk..
Naja, dan maak ik bij deze een keuze en geen sos/amf. meer voor mij.

Als je nou eens laat testen wat je in huis hebt,dan hoef je die keuze niet te maken.

Maar als je toch wilt stoppen ermee,houd het dan maar in je hoofd dat je er zwaar gehandicapt van word dan is het makkelijker voor je om te stopppen :wink: .

Addick

Bewuste gebruiker
100 mg ongeveer.
Dat is 1/10 van je gram die je voor 40eu koopt bv.
Dus ben je maar 4eu kwijt in principe,want testen is gratis.

Inleveren bij testpunt, www.drugs-test.nl

Bono

Newbie
jcutter123 zei:
De dood ben ik niet vies van, maar wel als gehandicapte door het leven te moeten gaan. Het lijkt mij vreselijk om je hersens zo erg te verkloten door 1 klote snuifje dat je nooit meer normaal je leven kan leiden.
Ja daar ben ik ook wel eens bang voor. Zeker als je dan berichten leest dat er momenteel coke in omloop is wat versneden is met troep :( .

Laat jij het wel eens testen vantevoren?

*edit: lees nu dat je dat niet doet :mrgreen:

Bovenaan