Gevangenen redden bewaarder

Aalpoepert

Badass junkie
waarmaarraar.nl zei:
Een fors aantal gevangenen uit Hillsborough County's Orient Road Jail traden kordaat op toen de 64-jarige Kenneth Moon door een gevangene werd aangevallen. Moon zat kalm in zijn stoel toen Douglas Emanuel Burden hem onverwacht in de tang nam. De bewaarder dreigde door een wurggreep te stikken waarop eerst één man ingreep en even later nog een heel stel de man kwamen verlossen. Vier mannen worden als Moons redders gezien, zonder hun directe hulp had de cipier het wellicht niet gehaald. De aanvaller werd direct op isolatie gezet en mag zich verheugen op een nieuwe rechtszaak.

Filmpje op dumpert.nl

Ik begrijp alleen niet waarom de bewaarder alleen was wanneer de gevangenen daar blijkbaar vrij konden komen :confused:
Wel mooi dat al die gevangen erbovenop stampten, blijkbaar vonden ze die bewaarder een goeie vent, of waren ze niet zo gesteld op die aanvaller.

Flameon

Badass junkie
Ik werk niet als gevangenisbewaker, maar in een verslavingskliniek waar toch ook regelmatig agressie is. Mijn ervaring is dat als je goed voor clienten bent je ook (in noodgevallen) goed voor jou zijn! Dus die bewaker was vasdt een goeie peer :rock:

Serenity

Badass junkie
Ik snap dus echt totaal niet waar die gevangen dan vandaan komen. En vooral met die verschrikkelijke amerikaanse stem erachter (AT THIS FIGHT, THEY WERE HEROEEEEES) moet ik moeite doen om het hele verhaal te geloven.

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Serenity zei:
Ik snap dus echt totaal niet waar die gevangen dan vandaan komen. En vooral met die verschrikkelijke amerikaanse stem erachter (AT THIS FIGHT, THEY WERE HEROEEEEES) moet ik moeite doen om het hele verhaal te geloven.
Had precies hetzelfde, er plopte gelijk een complot theorie omhoog. Zou zomaar kunnen dat die gevangenen een streepje voor nodig hebben bij die bewaker en daardoor de redding in scene hebben gezet.

Aalpoepert

Badass junkie
Petrovic zei:
Serenity zei:
Had precies hetzelfde, er plopte gelijk een complot theorie omhoog. Zou zomaar kunnen dat die gevangenen een streepje voor nodig hebben bij die bewaker en daardoor de redding in scene hebben gezet.
Lijkt me niet dat die aanvaller zich daarvoor op zou offeren.

Wacky

Badass junkie
Hislordship zei:
Wel merkwaardig dit.
Dit is nou iets waarvan ik dacht dat het nooit zou gebeuren.

Ik vind het helemaal niet zo merkwaardig eigenlijk. De spectakel en propaganda kanalen geven graag beelden van hoe hard het allemaal is in die gevangenissen, en natuurlijk, het is ook hard, en er worden mensen onvrijwillig in hun kont geneukt, maar het blijven wel mensen daar in de gevangenis, en de informatie en beelden die je krijgt zijn geen volledige afspiegeling van de realiteit.

Ik geloof dat ik shawnshank redemption laatst nog bij een film topic zag. Kijk die eens, dat geeft al een meerzijdig beeld van de inmates denk ik :)

Hislordship

Wijs gebruiker
Wacky zei:
Hislordship zei:
Wel merkwaardig dit.
Dit is nou iets waarvan ik dacht dat het nooit zou gebeuren.

Ik vind het helemaal niet zo merkwaardig eigenlijk. De spectakel en propaganda kanalen geven graag beelden van hoe hard het allemaal is in die gevangenissen, en natuurlijk, het is ook hard, en er worden mensen onvrijwillig in hun kont geneukt, maar het blijven wel mensen daar in de gevangenis, en de informatie en beelden die je krijgt zijn geen volledige afspiegeling van de realiteit.

Ik geloof dat ik shawnshank redemption laatst nog bij een film topic zag. Kijk die eens, dat geeft al een meerzijdig beeld van de inmates denk ik :)

Daar heb je een punt.
Die film heb ik nog nooit gezien maar ik hoor er wel eens over dat het best een goeie film is.
Mischien tog maar een keer kijken.

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Aalpoepert zei:
Petrovic zei:
Serenity zei:
Lijkt me niet dat die aanvaller zich daarvoor op zou offeren.
Je weet niet wat sommige gevangenen in angst wel niet allemaal doen. Beide mogelijkheden zouden kunnen, de gevangenis is een gekke wereld.

Bovenaan