Gevoel de dag erna

KapiteinPinda

Belezen gebruiker
Hallo,

Telkens als ik blow heb ik de dag erna een vrij apart gevoel. Ik voel me vreselijk gelukkig en tevreden met alles. Ik loop de hele tijd met een blije kop rond, en geniet werkelijk van de meest alledaagse dingen. "Goh wat is dit shirt eigenlijk lekker zacht", etc. En ik maak me helemaal nergens druk om, alle zorgen zijn verdwenen, en ik zit nog in een lekkere roes.
Is dit een effect dat iedereen heeft? Ik vraag me namelijk toch af of ik de enige ben die dit zo ervaart.

raadvik

Experimenterende gebruiker
Ik voel me de dag erna heel moe, soms ook wel een beetje het gevoel wat jij beschrijft, maar niet zo heel sterk. Ik zou zeggen; Geniet ervan! :stoned:

:grin:

Matheson

Belezen gebruiker
Ik ben juist altijd een beetje chaggie. Ook een beetje van die hangoogjes.
Verder ook verschrikkelijk moeite met opstaan.

knolselderij

Wijs gebruiker
lijkt me heerlijk maar als dit gevoel nog 3maanden blijft aanhouden (ookal lijkt t me chill is t natuurlijk wat minder normaal)

Noizzee

Haha dat gevoel zou ik ook wel willen hebben maar voel me de dag erna meestal terug gewoon normaal.

KapiteinPinda

Belezen gebruiker
Nouwja ik moet zeggen dat het de laatste tijd minder vaak voorkomt :). Ik denk dat het gewoon een beetje een zorgeloos gevoel is, dat er niks is om je druk om te maken etc. En dat je voor een buitenstaander dus gewoon een luie flikker bent :grin:. Moet kunnen zo nu en dan

psychedelicchick

als ik mega stoned ga slapen voel ik me de volgende dag klote haha :P vet zwaar hoofd enzo en beetje depressief ofzo alsof ik zo kan huilen om nix hahaha.. maar als het al wat minder is en kga dan slapen voel ik me de volgende dag idd toppie :grin:

Pizza Haze

Belezen gebruiker
Ik herken het wel..
Soms ben ik eerst nog wat depri maar daarna knalt de arrogantie er wel in. En ben ik de beste.. WOWOWHEHEOAOAHAHAHA!!!!!! :rockband:

KapiteinPinda zei:
Hallo,

Telkens als ik blow heb ik de dag erna een vrij apart gevoel. Ik voel me vreselijk gelukkig en tevreden met alles. Ik loop de hele tijd met een blije kop rond, en geniet werkelijk van de meest alledaagse dingen. "Goh wat is dit shirt eigenlijk lekker zacht", etc. En ik maak me helemaal nergens druk om, alle zorgen zijn verdwenen, en ik zit nog in een lekkere roes.
Is dit een effect dat iedereen heeft? Ik vraag me namelijk toch af of ik de enige ben die dit zo ervaart.

elke dag een joint roke dus :grin:

Noizzee

psychedelicchick zei:
als ik mega stoned ga slapen voel ik me de volgende dag klote haha :P vet zwaar hoofd enzo en beetje depressief ofzo alsof ik zo kan huilen om nix hahaha.. maar als het al wat minder is en kga dan slapen voel ik me de volgende dag idd toppie :grin:
Heb ik ook wel gehad daarom dat ik eigenlijk niet meer knetterstoned ga slapen. :P

weyoun22

Bewuste gebruiker
Noizzee zei:
psychedelicchick zei:
Heb ik ook wel gehad daarom dat ik eigenlijk niet meer knetterstoned ga slapen. :P

Gewoon meer roken :stoned:
Ik rook vaak voor het slapengaan een flinke haze joint en ik heb in de ochtend nergens last van. Wel moet ik een kop koffie hebben om een beetje op gang te komen, maar ja das die caffeineverslaving :P

KapiteinPinda

Belezen gebruiker
weyoun22 zei:
Noizzee zei:
psychedelicchick zei:

Gewoon meer roken :stoned:
Ik rook vaak voor het slapengaan een flinke haze joint en ik heb in de ochtend nergens last van. Wel moet ik een kop koffie hebben om een beetje op gang te komen, maar ja das die caffeineverslaving :P

Het is echt niet zo dat ik te weinig binnenkrijg :P. Redelijke hoeveelheden Silver Haze door een waterpijp. Dat wil zeggen: ik val om de haverklap in slaap tijdens het stonen, en space m'n ballen d'r af.

DrugsDealertje

Ik voel me gewoon super normaal, denk dat als je meer gaat blowen dat wek over gaat.
In ieder geval ik raad het niet aan het teveel te doen, het moet wel een beetje leuk blijven!
Verwen jezelf eens een keer, maar niet elke dag.

Frank123

Wijs gebruiker
De dag erna kan ik absoluut nog nagenieten. Vooral het aanspringen van de radio die dan zacht begint te spelen. Rustig op de bank neerploffen met wat te drinken, en dan de eerste 2 uur naar buiten kijken .. gewoon kijken .. heerlijk

KapiteinPinda

Belezen gebruiker
SchilDpadDo zei:
De dag erna kan ik absoluut nog nagenieten. Vooral het aanspringen van de radio die dan zacht begint te spelen. Rustig op de bank neerploffen met wat te drinken, en dan de eerste 2 uur naar buiten kijken .. gewoon kijken .. heerlijk

ja precies, gewoon lekker lam niks doen. En genieten van het niks doen, en van die kleine dingetjes.

Oom Klaas

Badass junkie
KapiteinPinda zei:
SchilDpadDo zei:

ja precies, gewoon lekker lam niks doen. En genieten van het niks doen, en van die kleine dingetjes.

Dat ken ik wel, maar als ik dan niet de eerste 3 uur rustig aan kan doen en de hele dag moet gaan werken is het gewoon kut :P

KapiteinPinda

Belezen gebruiker
Ja daarom zoek ik ook altijd de dagen uit dat ik de dag erna, en het liefst de dag dáárna ook geen ruk hoef te doen :grin:

in het begin merkte ik daar niet veel van, maar naar mate ik wat meer begon te blowen werd ik innerlijk ook wel anders..
vb: als mensen vroeger commentaar hadden over iets van kledij ofzo, ging ik het niet meer dragen!, nu door het blowen, hebben ze commentaar? dan is dat hun probleem, ik verander niets voor niemand!
ik ben veel zelfzekerder geworden en vooral veel meer mijzelf..
iedereen zou moeten blowen, dan ben ik zeker dat er 60% minder oorlog, minder moorden, minder gevechten, en meer vriendelijkheid zo heersen!

-peace- :stoned:

KapiteinPinda

Belezen gebruiker
Mja dat gevoel is denk ik meer gewoon het schijt-aan-alles-gevoel. En soms heeft dat ook een negatieve uitwerking. Als mensen bijvoorbeeld niet meer op hun werk komen opdagen, omdat ze daar geen zin in hebben. Maar stonen laat de wereld wel op een hele aparte manier zien, een manier die iedereen eigenlijk eens ervaren zou moeten hebben :)

Maar ik heb gister gestoned dus nu zit ik weer lekker na te genieten :). Kopje koffie, muziekje, heerlijk! :grin:

Bovenaan