KurikintonFox
Belezen gebruiker
wie heeft er weleens gevoels-hallucinaties gehad?
Oom Klaas zei:Erg vaak, gemiddeld zo'n 4/5 keer per dag.
Maar hiervan zijn er meestal 2/3 uittredingen die zeer kortdurend zijn.
edit:
Dit ZONDER toevoeging van drugs buiten de dagelijkse cocktail van nicotine en caffeine.
ja is op zich ook wel een gevoelshallucinatieWillempjuh zei:Een keer na een avond goed door blowen zat ik in de bus en had ineens het gevoel dat ik viel... schrok tog wel even goed wakker... weet niet of je dit een gevoelshallucinatie kan noemen maarja...
shokora zei:Oom Klaas zei:Erg vaak, gemiddeld zo'n 4/5 keer per dag.
Maar hiervan zijn er meestal 2/3 uittredingen die zeer kortdurend zijn.
edit:
Dit ZONDER toevoeging van drugs buiten de dagelijkse cocktail van nicotine en caffeine.
Dat lijkt me niet heel normaal rite?
Willempjuh zei:Een keer na een avond goed door blowen zat ik in de bus en had ineens het gevoel dat ik viel... schrok tog wel even goed wakker... weet niet of je dit een gevoelshallucinatie kan noemen maarja...
Dat fantoomtrillen heb ik ook, zeer bizar en je zou toch telkens zweren dat je gsm trildeStighar zei:De meest voorkomende gevoelshallucinatie die ik heb gebeurt wanneer ik nuchter ben, en meerdere mensen die ik ken hebben er last van, het zogenaamde "fantoomtrillen" van je mobiele telefoon in je broekzak! Dit gebeurt me meerdere keren per dag.
Verder heb ik (ook in nuchtere staat) wel eens een por gevoeld, maar ik denk eerder dat het een willekeurige spiersamentrekking is.
Stighar zei:De meest voorkomende gevoelshallucinatie die ik heb gebeurt wanneer ik nuchter ben, en meerdere mensen die ik ken hebben er last van, het zogenaamde "fantoomtrillen" van je mobiele telefoon in je broekzak! Dit gebeurt me meerdere keren per dag.
Verder heb ik (ook in nuchtere staat) wel eens een por gevoeld, maar ik denk eerder dat het een willekeurige spiersamentrekking is.
Wow dat is inderdaad erg herkenbaar! Wie weet fucked zo'n trilfuntie wel op een of andere manier met je brains. :Pflipkonijn zei:Dat fantoomtrillen heb ik ook, zeer bizar en je zou toch telkens zweren dat je gsm trildeStighar zei:De meest voorkomende gevoelshallucinatie die ik heb gebeurt wanneer ik nuchter ben, en meerdere mensen die ik ken hebben er last van, het zogenaamde "fantoomtrillen" van je mobiele telefoon in je broekzak! Dit gebeurt me meerdere keren per dag.
Verder heb ik (ook in nuchtere staat) wel eens een por gevoeld, maar ik denk eerder dat het een willekeurige spiersamentrekking is.![]()
yeti zei:Lang, lang geleden, toen ik nog de zware jongen uithing kwam ik eens na een heavy klus helemaal gesloopt thuis. Kroop met mijn kleren nog aan in bed. Lag daar te wachten op de verlossende slaap, voelde me plotseling enorm zwaar worden. Het leek wel of ik elke minuut 100 kilo zwaarder werd. Aanvankelijk het gewicht van een olifant maar uiteindelijk woog ik in mijn beleving tonnen. Wachtte tot het bed het begaf en de bodem van de slaapkamer begon te barsten...tevergeefs.
Was te uitgeput om hier bevreesd door te worden. Wachtte gedwee op wat er verder komen ging.
Daarna leek het wel of ik uit smeltende was of plastic bestond dat naar de onzichtbare, achter de huismuren verscholen horizon toe vloeide. Mijn benen leken wel honderden meters lang, mijn voeten bevonden zich op zo'n uitgestrekte afstand dat ik ze niet meer voelde.
Ik begreep dat de lichaamsverhoudingen zoals we die normalerwijze ervaren uiterst relatief zijn maar besloot als brunch toch maar een uit 5 eieren, dikke plakken ham & kaas en augurken geformeerde uitsmijter te gaan eten in de brasserie van de roodharige vamp met de weelderige lokken tot op haar billen om weer down to earth te komen.
Gebruikte toentertijd geen dope, ook geen alcohol want ik moest altijd scherp en allert blijven. Krijg dit soort gevoelshallucinaties helaas nooit als ik onder de drugs zit.
![]()
Zeker amigo, en door jou nieuwe avatar sla ik helemaal op tiltMindgamer zei:Alles goed verder, Yeti?![]()
Dan zou je die films van haar eens moeten zien.yeti zei:Zeker amigo, en door jou nieuwe avatar sla ik helemaal op tiltMindgamer zei:Alles goed verder, Yeti?![]()
![]()