Gevolgen 1ste keer gepakt worden met thc in het bloed (beginnend bestuurder)

Hey beste mensen, ik had een vraag. Ik ben positief getest met een speeksel test op THC en heb uiterlijk bloed moeten afgeven op het politie bureau. Alleen als de thc gehalte hoger uit komt als 3.0 wat zou ik kunnen verwachten ik lees overal dat je een boete t.w.v €850 kan verwachten en een strafpunt op je rijbewijs hebben meerdere hier ervaring mee, dan hoor ik t graag ben zelf wel een aardige roker elke avond 2 maar toen ik gepakt was had ik 8.5 uur ervoor een halve joint gerookt, En hoor van veel mensen in mijn omgeving dat ze een uur of 2 uur ervoor een hele joint hebben gerookt alleen terwijl t bloedresultaat binnen kwam en er kwam negatief uit als dr mensen zijn met ervaring met deze situaties hoor ik jullie feedback graag!

FerdFatoehaus

Badass junkie
Hey beste mensen, ik had een vraag. Ik ben positief getest met een speeksel test op THC en heb uiterlijk bloed moeten afgeven op het politie bureau. Alleen als de thc gehalte hoger uit komt als 3.0 wat zou ik kunnen verwachten ik lees overal dat je een boete t.w.v €850 kan verwachten en een strafpunt op je rijbewijs hebben meerdere hier ervaring mee, dan hoor ik t graag ben zelf wel een aardige roker elke avond 2 maar toen ik gepakt was had ik 8.5 uur ervoor een halve joint gerookt, En hoor van veel mensen in mijn omgeving dat ze een uur of 2 uur ervoor een hele joint hebben gerookt alleen terwijl t bloedresultaat binnen kwam en er kwam negatief uit als dr mensen zijn met ervaring met deze situaties hoor ik jullie feedback graag!
Gebruik de zoekfunctie hier, zijn vele topics hierover.

Jezelf vergelijken met anderen zegt niks, die waarden zijn van zoveel factoren afhankelijk dat dat niks zegt.

De Zandman

DF-koning
Hey beste mensen, ik had een vraag. Ik ben positief getest met een speeksel test op thc en ik lees overal dat je een boete t.w.v €850 kan verwachten ......

Noot:
Met die 850 euro ( boete kan nog veel hoger uitvallen) ben je er nog niet.
Je krijgt ook nog met het CBR te maken ( als je met een auto reed) en dat kost je nog eens bijna 1200 euro voor de EMD die je moet gaan volgen.

Noot:
Met die 850 euro ( boete kan nog veel hoger uitvallen) ben je er nog niet.
Je krijgt ook nog met het CBR te maken ( als je met een auto reed) en dat kost je nog eens bijna 1200 euro voor de EMD die je moet gaan volgen.
Wej wat heb mooi de brief gekregen gaat helemaal niets gebeuren er staat in uw bloed zijn stoffen aangetroffen echter deze overschrijdt niet de daarvoor vastgestelde grenswaarde

De Zandman

DF-koning
Gefeliciteerd! Maarrehh....niet meer rijden onder invloed! Deze keer kom je er nog mee weg, laat het een goede les zijn!
Je krijgt wel een aantekening op je kenteken.
Dat kan inhouden dat je vaker gecontroleerd wordt.

Gefeliciteerd! Maarrehh....niet meer rijden onder invloed! Deze keer kom je er nog mee weg, laat het een goede les zijn!
Je krijgt wel een aantekening op je kenteken.
Dat kan inhouden dat je vaker gecontroleerd wordt.
Nee weet t ben ook gestopt allanh al met blowen gaat nier nog eens gebeuren

Bovenaan