3-chloor-methcatinone is dus een drug met chloor, obviously. In de eerste wereldoorlog (zeg ik dat goed of werd het daarvoor al toegepast? werd het gebruikt als gifgas. Op kamertemperatiir is het een lichtgele damp die zwaarder weegt dan lucht, dus lekker de loopgraven in word gedpradeerd als een deken des doods. En volgens mij werd er in syrie ook een chloor bom gebruikt. Wat er gebeur is dat het ten eerste heel potent is, maar zuurstof kan niet worden opgenomen omdat het er in de weg gaat zitten óf, maar dat moet koning
@Neo-Shulginist even bevestigen,, het hecht zich aan zuurstof op zo'n manier dat het lichaam het niet meer kan herkennen als zuurstof. Je stikt dus. Dius lekker met het gezin naar Syrie gaan, neem de kids mee, hartstikke gezellig.
Of het enige correlatie heet met de drug weet ik niet maar dat het slecht voor je is is 100 procent zeker. Alleen al de geur, de smaak, de hartkloppingen, de kater, hoe het er uberhaupt uitziet. Alle alarmbellen gaan rinkelen en je lichaam protesteert. Ook als je je voet stoot denkt je niet oh lekke dat doe ik nog eens. En bij 3-mmc was dat alarm veel minder dan 3-cmc. Alleen al die simpele denkwijze bewijst al dat het in elk geval NIET in je dieet hoort.