• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Geweldige wiet trip/hallicunatie!

Het was een vrijdagavond. Een vriend van me zou het gehele weekend alleen thuis zijn, dus wij, de vrienden, werden opgetrommeld om lekker te gaan smoken, eten en gewoon chillen We hadden ontzettend veel geblowd voor ons doen, iets van twee 30-zakken. Toen hadden we om 03:00 het idee om een filmpje te gaan kijken, dus ik en een goede vriend van me de jassen aan en richting de Videoland. De reis naar de Videoland was echt ontzettend bizar, omdat we helemaal niemand, maar dan ook niemand tegenkwamen. Geen een fietser/auto, helemaal niks! Bij de Videoland aangekomen kwamen we erachter met onze stonede koppen dat we geen pasje bij ons hadden! Dus wij bellen, maar niemand had een pasje. Vervolgens gingen ik en mijn vriend midden op de straat liggen en praten. Dit was heel erg vreemd, omdat deze straat normaal echt ontzettend druk is. Toen zagen we opeens iets. We keken naar de overkant van de straat richting de Albert Heijn. Daar zagen we een oude, kale man met een zwarte jas over de toonbank leunen van de infobalie. Wij schrokken ons natuurlijk helemaal kapot! Heel langzaam schuifelde we voetje voor voetje richting de Albert Heijn. We waren echt onzettend bang en we zagen de man naar ons kijken en bewegen. We keken naar elkaar en vroegen ons af hoe dit kon... Toen zagen we opeens allebei tegelijk dat deze man niemand minder was dan....... een sticker van Gargamel! haha! Op dit moment vielen mijn vriend en ik echt op de grond van het lachen, we kwamen niet meer bij! Na heel lang nog te hebben nagespaced in deze 'spookstad' want er was werkelijk helemaal niemand op straat, besloten we om terug naar het huis van onze vriend te gaan. Daar gingen we nog meer smoke en frituren en het was nog een geweldige nacht!

phy

Bewuste gebruiker
Dat was tijdens de finale van ´idols´ zeker...

Grappig rapportje. Wel wat kort.

Daniel

Experimenterende gebruiker
Als je dit soort trips wilt kan je het beste hasj( 1 gram voor 2 pers) oplossen in warme melk, 5 minuten koken en dan opdrinken, vooral de laatste resjes.
Of: flink wat hasj roken uit een pijpje(salvia pijpje werkt het best)

kijk wel uit, het kan flink hard aankomen, ik heb t zelf al een paar keer mogen meemaken, waarvan 1 keer zo heftig was dat ik ben flauwgevallen :grin: dus kijk wel uit...!

Drientje

DF-koning
Het klinkt nou niet echt als een report waarvan de makers dit mee wilden maken dus lijkt me een hasj trip geen aanrader voor hen...

X

KetaNr1

Belezen gebruiker
:grin: dat zal best wel zo zijn pythregius...
ik ben een doorgewinterde blower en heb ook vaker paddo's gegete...maar nog nooit getript van me jointje:grin:

rolaters

KetaNr1

Belezen gebruiker
pythregius zei:
KetaNr1 zei:
Van wiet of hasj trip je niet:confused: al rook je 3 kilo...
neem maar eens wat paddo's of keta :wink:

ik trip hard op thc! Maar dat is sinds ik Vaak en veel lsd ben gaan doen, en nog steeds doe :P

dat jij lsd pakt en dan een beetje gaat trippe van wiet kan ik nog inkomen...maar de tampontouwtjestrekker die dit report heeft geschreve heeft alleen zn jointje gerookt!! :confused: en zal zelfs nog nooit een jointje gerookt hebben anders schrijf je niet zo'n schijtreport...

Stay cool, high and take time to fly..

KetaNr1

Belezen gebruiker
niemand op straat om 3 uur snachts??...das echt BIZAR ja :confused:
en wie is er nou bang voor een oude kale man..die schop je toch een keer tegen zn kunstheup :confused:

verkracht de naam van de wiet niet a.u.b

Tripper

Wijs gebruiker
KetaNr1 zei:
en wie is er nou bang voor een oude kale man..die schop je toch een keer tegen zn kunstheup :confused:

verkracht de naam van de wiet niet a.u.b

STOERRRR! Ik denk dat jij wel helemaal de Man bent.

Drientje

DF-koning
KetaNr1 zei:
Het is een geintje pikketrekker... :angry:
elke josti ziet toch dat dit verhaal nep is :confused:

Kom jij maar eens een keer bij mij langs, dan maak ik hasjmelk... Zo hard heb jij nog nooit getript!!!

Ik heb echt een tering hekel aan mensen zoals jij die geen greintje emphatie in hun gestel hebben. Of het verhaal hierboven nou verzonnen is of niet, het is niet aan jou om dat bepalen, al helemaal niet om het uit te spreken!

Tripper

Wijs gebruiker
KetaNr1 zei:

Waar het hart van vol, stroomt de mond van over.

MauZer

Newbie
KetaNr1 zei:
Drientje zei:
KetaNr1 zei:

Kom jij maar eens een keer bij mij langs, dan maak ik hasjmelk... Zo hard heb jij nog nooit getript!!!

heeft de reportschrijver hasjmelk gehad dan... :confused: :P

Het klopt dat je geen roze olifantjes gaat zien van THC, maar het kan je beeld wel vervormen.

Nu verder met mn pitje. :stoned:

KetaNr1

Belezen gebruiker
misschien leef jij in een fantasiewereld...
maar ikke niet en heel me vriendekring blowt en nog nooit van iemand gehoord dat diegene getript heeft...

welkom in de realiteit :wink:

KetaNr1

Belezen gebruiker
En waar zijn jullie bronnen dan, dat THC een hallucigeen is?? :wink:
het zal zker je perceptie veranderen dat doet coke, en mdma etc. ook dat wil niet zegge dat je tript...

:wave:

Purple haze

Bewuste gebruiker
Ik denk dat je niet echt hallicuneerder maar eerder last van wanen had. Dingen lijken dan anders dan dat ze normaal zijn, en omdat je geblowd hebt sta je opener voor fantasieen. Dus je gaat sneller dingen zien die er niet zijn, maar als je er dichter bij komt verdwijnt het. Heb ik ook heel vaak gehad, soms best eng soms best leuk :)

TrippyShit

Badass junkie
Ik wou net zeggen, een flinke hasjtrip is toch aardig trippy.
En ook ik, in mn beginperiode, tripte wel is van aardig wat blowen.
leek net of een vriend in een indianenpakje stond bijvoorbeeld :P
LACHKICK!

nu heb ik het ook niet meer als ik gewoon een joint rook, wel bij 3gram hasj in brownies geconsumeerd te hebben :beer:

buzzrider

Wijs gebruiker
van wiet kan je wel degelijk trippen, pak eens een boek op man. ik heb het zelf nog niet voorgehad, maar ik ken persoonlijk twee mensen die het al gehad hebben. Dan spreek je natuurlijk niet over trippen in de zin van andere entiteiten en of zwaar hallucineren maar gwn een andere waarneming: zonlicht word feller, geluiden worden alsmaar harder en bepaalde vormen kùnnen anders worden waargenomen. er zijn mensen die zich toneelstukjes afspelen in hun hoofd en waziger zien... toevallig waren deze mensen geen ervaren blowers zoals jij en ik, maar dit bewijst dus toch dat het KAN.

Drientje

DF-koning
Sowieso in een andere bewustzijnsstaat verkeren is trippen, zodra je dingen anders ervaart dan wat ze normaal zijn, spreek je over trippen, dus ook wanneer je na een joint niet meer de kracht hebt om een glas van tafel te pakken trip je omdat je iets normaals als anders ervaart.

Tenminste zo zie ik het!

X

Bovenaan