Tommy Weedy
Newbie
Het was een vrijdagavond. Een vriend van me zou het gehele weekend alleen thuis zijn, dus wij, de vrienden, werden opgetrommeld om lekker te gaan smoken, eten en gewoon chillen We hadden ontzettend veel geblowd voor ons doen, iets van twee 30-zakken. Toen hadden we om 03:00 het idee om een filmpje te gaan kijken, dus ik en een goede vriend van me de jassen aan en richting de Videoland. De reis naar de Videoland was echt ontzettend bizar, omdat we helemaal niemand, maar dan ook niemand tegenkwamen. Geen een fietser/auto, helemaal niks! Bij de Videoland aangekomen kwamen we erachter met onze stonede koppen dat we geen pasje bij ons hadden! Dus wij bellen, maar niemand had een pasje. Vervolgens gingen ik en mijn vriend midden op de straat liggen en praten. Dit was heel erg vreemd, omdat deze straat normaal echt ontzettend druk is. Toen zagen we opeens iets. We keken naar de overkant van de straat richting de Albert Heijn. Daar zagen we een oude, kale man met een zwarte jas over de toonbank leunen van de infobalie. Wij schrokken ons natuurlijk helemaal kapot! Heel langzaam schuifelde we voetje voor voetje richting de Albert Heijn. We waren echt onzettend bang en we zagen de man naar ons kijken en bewegen. We keken naar elkaar en vroegen ons af hoe dit kon... Toen zagen we opeens allebei tegelijk dat deze man niemand minder was dan....... een sticker van Gargamel! haha! Op dit moment vielen mijn vriend en ik echt op de grond van het lachen, we kwamen niet meer bij! Na heel lang nog te hebben nagespaced in deze 'spookstad' want er was werkelijk helemaal niemand op straat, besloten we om terug naar het huis van onze vriend te gaan. Daar gingen we nog meer smoke en frituren en het was nog een geweldige nacht!