Gewoon benieuwd

Dorsbier

Newbie
Hoi allemaal!
Ik ben nieuw hier en had een vraagje, je ziet in amerika veel drugsgebruik, maar dan vooral heel veel van die hele extreme dingen, zoals crystal meth en heroïne (En nog veel meer andere meuk). Nou was mijn vraag of dat in nederland uberhaupt aanwezig is, hebben jullie dit soort drugs weleens gezien gehoord of misschien zelf gedaan? In mijn kringen is het helemaal nergens te bekennen gelukkig, maar wellicht dat er toch een soortgelijke kring die het gebruikt in nederland is.
Thanks!

Mezelf

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Hoi allemaal!
Ik ben nieuw hier en had een vraagje, je ziet in amerika veel drugsgebruik, maar dan vooral heel veel van die hele extreme dingen, zoals crystal meth en heroïne (En nog veel meer andere meuk). Nou was mijn vraag of dat in nederland uberhaupt aanwezig is, hebben jullie dit soort drugs weleens gezien gehoord of misschien zelf gedaan? In mijn kringen is het helemaal nergens te bekennen gelukkig, maar wellicht dat er toch een soortgelijke kring die het gebruikt in nederland is.
Thanks!
Ja beide middelen heb ik vaak genoeg voorbij zien komen. Ik heb zelf een gr meth maar nog nooit aangeraakt. Is meer voor de verzameling

Dorsbier

Newbie
Ja beide middelen heb ik vaak genoeg voorbij zien komen. Ik heb zelf een gr meth maar nog nooit aangeraakt. Is meer voor de verzameling
Dat dacht ik dus al dat het meer door mn omgeving kwam dat ik het nog nooit voorbij heb zien komen. Interessant, thanks!

Hardcore_frk

Badass junkie
Ik heb echt bij wel honderd dealers en feestjes van alles voorbij zien komen, van speed tot 2C-I en basecoke tot ketamine. Maar crystal meth en heroïne, nog nooit van mijn leven gezien.

Dit is toch een echt een andere scène dan de partyscène, denk ik.

Rivalrie

Badass junkie
Ik heb echt bij wel honderd dealers en feestjes van alles voorbij zien komen, van speed tot 2C-I en basecoke tot ketamine. Maar crystal meth en heroïne, nog nooit van mijn leven gezien.

Dit is toch een echt een andere scène dan de partyscène, denk ik.
In de gayscene wordt veel meth gebruikt.

Jumping Jack

Bewuste gebruiker
Er zijn dealers die het op de lijst hebben sinds dit jaar. Een vriend van mij heeft een gram crystal meth gekregen van een klant.
Maar dat ligt in een laatje.
Of het ooit gebruikt gaat worden weet ik niet.
Misschien een keertje proberen.
Ik ben wel nieuwschierig maar ben bang dat het net zoals coke basen is.
Dus xxx verslavend.
Dat je het toch weer een keer gaat doen.
En die pad wil ik niet bewandelen.

Bovenaan