jackiesnuif
Newbie
Ik ben benieuwd of er stadgenoten van mij zich op dit forum bevinden. Ik kom zelf uit Rotterdam, misschien kunnen we zo een beetje socializen.
Mvg, Jackie
Mvg, Jackie
Mensen blijven hier liever anoniem, het is geen forum om nieuwe vrienden te zoeken.Ik ben benieuwd of er stadgenoten van mij zich op dit forum bevinden. Ik kom zelf uit Rotterdam, misschien kunnen we zo een beetje socializen.
Mvg, Jackie![]()
Beetje een doorzichtige manier van drugs zoeken 👀Ik ben benieuwd of er stadgenoten van mij zich op dit forum bevinden. Ik kom zelf uit Rotterdam, misschien kunnen we zo een beetje socializen.
Mvg, Jackie![]()
Dat ben je zelf ook, kutwijf😁Heh gadver, Rotterdammers
Idd. Ik haat jullie allemaal. Stuk voor stukMensen blijven hier liever anoniem, het is geen forum om nieuwe vrienden te zoeken.
Ik lees dit met gargamell stem.Idd. Ik haat jullie allemaal. Stuk voor stuk
Uitstekend! Eigen interpretatie is zeer gewenst!Ik lees dit met gargamell stem.
Ik haaat smurfen
Rete geil, nou niet tegen me liegen!Dat ben je zelf ook, kutwijf😁
Vout. Wel even gewoond ooit ja😂Volgensmij woon je ook nog eensinop Zuid ook 😂🤣😂🤣 Waar de zwervers over
Eens.Idd. Ik haat jullie allemaal. Stuk voor stuk
Daar trappen we niet in! Deze lezen we al zo vaak joh.Ik ben benieuwd of er stadgenoten van mij zich op dit forum bevinden. Ik kom zelf uit Rotterdam, misschien kunnen we zo een beetje socializen.
Mvg, Jackie![]()
Beetje een doorzichtige manier van drugs zoeken 👀
Wat ik ook gelijk dacht! net lid en gelijk dit als1e vraag,
Trouwens, in Rotterdam is bijna op elke hoek van wel drugs te koop. Dus vast ook wel een boop drugsgebruikers om mee te socializen.
telt niet, af!ik kom net naast rotterdam vandaan
Ik ook!ik kom net naast rotterdam vandaan