Hoi het volgende wil ik aan jullie voorleggen, mijn vriendin is haar huis uitgezet nadat ze was ingevallen door de politie. Ze kweekte wiet, 13 lampen, 350 planten. Er werd ook illegaal stroom getapt. Dit was de eerste inval en het huis werd gehuurd van woningbouw corporatie Portaal (http://www.portaal.nl/index.html), dus niet particulier. Daarnaast heeft ze een zoon van 18 jaar, tijdens de inval was hij 17 dus minderjarig. Mijn vraag is dus of dit wel kan en mag, dat een woningbouwcorporatie iemand met een minderjarig kind uitzet en waarom. Daarnaast graag verwante situaties en wat daar de uitkomst van was.
Ikzelf vind het belachelijk dat anno 2003, in een vrij en progresief land als Nederland, het normaal is dat je voor zoiets zomaar op straat wordt gezet. Het wordt tijd, dat bestuurders wakker worden en beseffen dat dit soort optreden alleen maar averechts werkt en nooooit zal leiden tot een relaxed beleid omtrent softdrugs. En dit allemaal terwijl het bewezen is dat harde aanpak juist niet werkt. Begrip leidt tot acceptatie... voorlichten dus en niet verduisteren.
M&W
Ikzelf vind het belachelijk dat anno 2003, in een vrij en progresief land als Nederland, het normaal is dat je voor zoiets zomaar op straat wordt gezet. Het wordt tijd, dat bestuurders wakker worden en beseffen dat dit soort optreden alleen maar averechts werkt en nooooit zal leiden tot een relaxed beleid omtrent softdrugs. En dit allemaal terwijl het bewezen is dat harde aanpak juist niet werkt. Begrip leidt tot acceptatie... voorlichten dus en niet verduisteren.
M&W